Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 20:53


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 mar 2016 05:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 mar 2016 05:29
Indlæg: 1
Hej!

Jeg er lige kommet hjem fra en bytur, efter jeg lige har oplevet noget voldsomt med politiet.
Jeg var på et diskotek, hvor jeg mødte en fremmede mand som solgte amfetamin.
Jeg aftalte med manden at jeg vil gi' 100.- for et gram, så mine kammerater og jeg kunne få en bane hver.
Vi gik videre sammen med mine kammerater bag ved en bygning, hvor vi stod og hyggede os.
Vi tog baner på den på fremmede mand's telefon, da pludselig dukkede civilpolitiet bagfra, og rykkede den fremmede mand ned på jorden. Jeg følte at det var et angreb, så jeg var helt oppe og køre.

Civilpolitiet introducerede sig selv, og jeg skulle snakke med den ene. Betjenten sagde, at jeg blev sigtet for besiddelse af euforiserende stoffer. Jeg indrømmede, at jeg tog et par baner. Betjenten spurgte om hvor meget jeg gav, og jeg besvarede selvfølgelig. Han skrev mit navn, CPR, og hvor meget jeg gav, - på et stykke papir. Han spurgte derefter om jeg havde noget på mig, og jeg fortalte at han var velkommen til at kropsvisitere mig. Da han kropvistierede mig, og fandt intet, så meddelte han, at sigelsten var frafaldet, også selvom jeg indrømmede, at jeg indtog amfetamin.

Lige nu er jeg meget bekymret. Det er første gang sådan nogle ting sker for mig. Mine forældre skal ikke vide, hvad jeg går rundt og laver. Jeg er selvfølgelig 18 år, så politiet må ikke meddele til mine forældre, at jeg er blevet sigtet. Men jeg er virkelig bekymret, om politiet vil smide et brev i postkassen, at jeg har været i besiddelse af stoffer.

Så derfor spørger jeg dette;

Selvom at sigtelsen var frafaldet, kan de så finde på at sende et brev til mig, eller kan de finde på at gøre noget andet?
Er det muligt at jeg kan blive straffet for at betale for stoffer, også selvom at jeg har indtaget det inden de har fundet det?
Bliver det noteret nogen steder?


Jeg håber at jeg får svar så hurtigst som muligt, da jeg er virkelig bange for, at der vil ske noget.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2016 09:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 okt 2010 20:21
Indlæg: 187
Geografisk sted: Kbh
Nej sigtelsen er frafaldet og du hører ikke mere til det. Har selv oplevet noget næsten identisk, hvor de ikke fandt noget på mig og har aldrig hørt noget som helst.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2016 14:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 aug 2014 00:05
Indlæg: 198
Har også selv oplevet en lignende situation. Nåede at løbe ud på det nærmeste toilet, smide 2g kokain i toilettet og skylde ud inden at de nåede at visitere mig. Det hele skete imens de var lige i hældene på mig, for valgte at stikke i det de prøvede at pågribe mig til at starte med. Gad virkelig ikke at have den dummebøde. Mit lille show resulterede i at jeg blev kastet ned i gulvet, fik håndjern på og den ene panser valgte så at spraye peber spray i mine øjne og hele hovedet imens jeg lå hjælpeløs på gulvet. Jeg hørte aldrig noget fra det, og fik også afvide at sigtelsen var frafaldet. Så tror sagtens at du kan slappe helt af :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 maj 2016 14:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2015 17:18
Indlæg: 185
Du kan slappe af. Politimændene laver selvfølgelig en intern rapport, hvor dit navn og cpr-nummer muligvis bliver noteret. Men mere bliver det ikke til.

Men lige et lille forslag. Du bør aldrig nogen sinde købe noget af en fremmed, der inde på et diskotek spørger dig om du vil have noget. Der er simpelthen for stor risiko forbundet med det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 maj 2016 15:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Eller fortælle at du har købt noget af ham gutten. Ender du i samme situation igen skal du selvfølgelig bare sige at du ikke har noget på dig, og at du ikke har lyst til at udtale dig yderligere ud over at give dit navn, første seks cifre i dit cpr nummer og din adresse.
Det at de sigter dig for besiddelse er noget de skal gøre før at de må kropsvisitere dig. Synes det er en skam at du har stået og indrømmet at du har købt stoffer af ham den ukendte. Nu skal han helt sikkert i retten for videresalg.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team