Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 19:39


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 mar 2016 16:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 mar 2016 11:37
Indlæg: 4
Hej
Jeg har lige modtaget en vaporizer fra snoop dog, dog den billigere version, men jeg prøvede den nu her, godtnok med meget tørt pot, så brændte den det og gav mere røg end damp og bliver/blev ikke skæv.
Hvad gør jeg?
Hvor langtid skal jeg holde knappen inde?
Og kan jeg "hvæde" potten med vand og tørrere det dereftrer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2016 23:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2015 12:04
Indlæg: 164
Hey. Nu har jeg ikke meget forstand på vaporizers, men har hørt at G Pen's har en tendes til at brænde urten. Kan du justere temperaturen på din vaporizer? Hvis ja, så prøv at skrue lidt ned :) Ellers vil jeg foreslå dig holde knappen ned i kortere tid.

Du skal endelig ikke hælde vand på dit weed :) Du kan komme urten ned i en lufttæt beholder, helst et rent sylteglas, og tilføj derefter et stykke æble eller et stykke kartoffel evt. noget økologisk appelsinskræl :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2016 20:58 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Bare af ren nysgerrighed. Hvad er problemet i at fugte ens weed med lidt vand? Thc er jo ikke vandopløseligt, så kan ikke se det store problem, ved mindre man giver sine skud en ordentligt tur under vandhanen/bruseren.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2016 21:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2015 12:04
Indlæg: 164
Nej THC er ikke vandopløseligt, og cannabis og vand er ikke nødvendigvis en dårlig kombi :) Man kan jo f.eks. "water cure" sit weed, jeg har selv prøvet at "vaske" topskup før tørring, med et fint resultat.

Men at genfugte urt med vand lyder, i mine øre, lidt besværligt, nok især hvis man ikke kender så meget til cannabis. Hvilket det lader til at OP ikke gør :) Det var såmænd derfor jeg foreslog en mere "sikker" metode til at få lidt fugt tilbage i urten :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 maj 2016 13:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 maj 2016 11:14
Indlæg: 4
Jeg har tilsvarende problem med at min e-pen (ligner Snoop Dog) også brænder min skunk. Temperaturen kan ikke reguleres.

Jeg er helt nybegynder. Måske har jeg tørret urten for meget og/eller grinded den for fint? Urten, som jeg købte på Staden, har stået i et glas i vindueskarmen et par dage. Jeg fik at vide derude at det der sælges er alt for vådt.

Kan læse i andre tråde at man kan forsøge at skabe lidt afstand til glødetråden i bunden af forbrændingskammeret. Jeg har lagt et lille stykke enkelt lag stanniol over glødetråden og fyldt løst op med urt og lade fjederen, der er på delen med mundstykket, presse det sammen. Det virker som passende sammenpresning.

I brugervejledning står at man skal holde knappen inde 2 sekunder inden man suger. Jeg er meget i tvivl om hvor længe jeg skal holde knappen inde. Hvor længe varer et sug? Er der mere end et sug i en påfyldning? Er det bedre at tage to kortere sug med lidt tid imellem så det ikke bliver for varmt? Skal man røre lidt rundt i urten inden andet sug?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team