Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 07:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: LSD
Junior medlem

Hey.
Jeg skal prøve LSD for første gang.
Jeg har ikke de store erfaringer.
Jeg ryger hash dagligt, og har 2 gange spist en masse svampe uden effekt. En enkelt gang spiste jeg en pakke trøfler, uden at peake helt.
Derfor har jeg ingen store erfaringer eftersom jeg aldrig har prøvet at trippe hårdt.

Jeg har nu fået fat på en masse frimærker.
Derfor har jeg brug for svar på nogle spørgsmål, og vil gerne høre gode råd og tips.
Hvad ligger prisen ca. på pr. frimærke på de forskellige mængder ug?
Hvor meget burde jeg tage eftersom dette forhåbentligt er mit første trip?
Hvordan kan jeg garantere at mine frimærker er LSD?
Hvordan skal jeg indtage frimærket, for at få mest muligt ud af det?
Andre gode råd og tips er meget velkomne.

Titel: Re: LSD
Prisen ligger vidst fra 50 kr og op til max 150 kr, vil jeg sige. Alt efter hvor stærke de er, men 50-100 kr er vidst meget normalt.
100ug burde passe fint til en førstegang, måske 150ug men så heller ikke mere. Hvis du har en masse frimærker, så kan du jo bare prøve igen en andengang med en højere dose. Så kan du bare supplere med joints hvis du keder dig:)
Du kan teste det med et testkit, men ellers så er LSD smagsløst, eller hvar ihvertfald en meget svag metallisk smag, i forhold til Nbome der smager meget bittert, og man bliver små bedøvet i tungen af det.
Læg det under tungen, hvis mærkerne er gode nok, skal det nok virke. Jeg plejer ofte selv bare at sluge det, det virker også ubeklageligt, men comeup kan vare lidt længere.

Sørg for set og settings, og at være sammen med mennesker du stoler på.
Ikke redoser efter 3 timer, det vil ikke forøge intensiteten på trippet, man bare længden der i forvejen er lang nok!

Spørg endelig hvis der er andet du er i tvivl om.

Vh Ø

Junior medlem

Tusind tak for den allerede gode hjælp.
Er det en mulighed at jeg kan smage på et enkelt mærke, for at konkludere at dette er LSD? (Hvis det har ingen eller let metalisk smag)
Når jeg gerne vil indtage mærket, ligger jeg det så under tungen, hvor efter jeg venter til mærket forsvinder/opløser uden at sluge det?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg plejer at have det på spidsen af tungen. Og så rende rundt og række tung af folk med et smil der bare bliver større og større.

Udover det, så tror jeg egentlig lige så godt du kan sluge det. LSD kan ihvertfald indtages som væske. Men det kunne faktisk være interresant at høre nogle konkrete erfaringer?

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Som jeg skrev, plejer jeg selv at sluge det, det virker hvergang!

Jo du kan sagtens smage på det i et halvt minut, og hvis det smager bittert, så spyt det ud da det ikke er LSD-25 så!

Junior medlem

Cool guys.
Hvis jeg indtager 100ug - 150ug her den første gang. Hvor lang tid kan jeg forvente der går før jeg mærker en effekt?
Er der nogle af jer der har gode råd til hvilket miljø/sted at tage mærkerne?
Er der nogle bestemte ting man ikke spiser, drikker, ryger osv. imens man er på LSD? (F.eks. Alkohol, Coke, Orange Juice osv.)
Er der nogle bestemte ting der er sjove/dejlige at spise, drikke, ryge osv. imens man er på LSD? (F.eks. Sodavand og andet sødt)
Jeg har en god følelse af at jeg får god, og klar besked herinde.
I er virkeligt til stor hjælp. Mange tak.

Junior medlem

Jeg vil selvfølgelig lige tilføje til sted og miljø, at jeg har planer om at trippe godt med en ven eller to. Ingen af os har erfaringer med LSD. Vi har alle kendt hinanden i langt tid, og føler os selvfølgeligt trygge omkring hinanden. Samtidig tænker jeg noget i stil med at være i en stor skov, med en kæmpe pose syret slik, sodavand og frugt. Samtidig med at vi lytter til noget virkelig godt musik.
Min ven derimod føler en smule mere for at være indenfor, i hans lejlighed.
Hvad har i af erfaringer? Især eftersom at dette er første gang.
Hvor langt ude kan jeg og vi forvente at blive?
Kan vi sagtens under trippet forvente at være 'i stand' til at bevæge os omkring? Vi begge bor på Vesterbro, og normalt når vi er høje af hash, eller andet beroligende, nyder ingen af os byliv og massere af mennesker.
Eller skal vi bare helt simpelt tage det som det kommer?
Eftersom dette er vores første gang, hvor lang tid kan vi så forvente at trippe, og være påvirket af LSD?
Igen sætter jeg meget pris på jer kloge hoveder og takker mange gange :))

Der går ca en time, så begynder det:)

Jeg kan anbefale frugt at spise, og ingen alcohol coke osv.

Junior medlem

Gælder 'osv.' også joints?
Samtidig med at jeg har hørt både i denne tråd og af andre at joints er meget bedre når man er på LSD. Så tænker jeg samtidig at det jab reducere trippet, og som f.eks. trøfler og svampe, være skyld i at man ikke når at peake helt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ung Kriminel Fyr skrev:
Gælder 'osv.' også joints?
Samtidig med at jeg har hørt både i denne tråd og af andre at joints er meget bedre når man er på LSD. Så tænker jeg samtidig at det jab reducere trippet, og som f.eks. trøfler og svampe, være skyld i at man ikke når at peake helt.

Ikke blande LSD med noget andet de første par gange, og især ikke cannabis, som nemt kan gøre tingene meget mere uoverskuelige end de er i forvejen, hvilket som regel er rigeligt meget på LSD alene. Det er at bede om vanskeligheder. Mit forslag er at man aldrig blander den slags, eller i hvert fald helst venter til du har prøvet 30-40 højdosis trips. Det er der andre her der vil synes er alt for meget, men det er altså ikke bare legetøj.

Junior medlem

Jeg takker endu en gang :)

Personligt afskyer min krop slik og alt andet der er usundt imens jeg er på lsd, men derimod tripper jeg ikke lsd uden at ryge cannabis. Jeg vil hellere anbefale at ryge lidt pot, hvis man keder sig, end at redosere som mange desværre ender med at gøre, hvis ikke intensiteten er høj nok. Men det er korrekt, at cannabis og lsd har meget kraftig synergi, og styrken på trippet kan fleredobles ved hjælp af cannabis.
Vedrørende sted, er skoven ideel på mindre doser som man er sikker på at kunne håndtere. Men at sidde hjemme er også nice, og måske at foretrække førstegang.

God tur:)

Medlem

Hvis det er første gang du tager lsd SKAL du da bestemt ikke ryge hash eller noget andet oven i.
Jeg taler af erfaring.
Da jeg tog mit første lsd trip for over 20 år siden fik jeg og min ven de videste panikangst flip fordi vi var så Dumme at ryge hash.
SÅ GØR DET IKKE UANSET HVAD FOLK SIGER.
Tænk dig om.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]