Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 01:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey all :-)

Jeg er helt ny på dette forum og er derfor ikke sikker på, om mit emne er placeret i den rigtige sektion - i så fald ikke går I admins selvfølgelig igang med slettelakken, og gerne en note om hvorhenne den så skal places :-) men til sagen ..

Jeg har fået udsted nogle sovepiller af min læge, helt bestemt er der tale om medikamentet Imoclone 7,5 mg - og jeg har absolut ingen erfaringer med hverken disse, eller sovepiller generelt. Jeg har før fået ordineret nogle indslumringspiller (mener disse var Imovane(?)), men disse havde ikke den ønskede effekt, og hjalp mig på ingen måde. Det er ved at være nogle år siden nu, og nu er jeg i en situation hvor jeg igen har behov for noget beroligende/hjælp til at sove.

Mit spørgsmål er egenligt hvad jeg skal forvente af reaktion efter indtagelse af disse Imoclone sovepiller? Er det som at blive ramt af en hammer så man bare går ud, eller falder man stille og roligt i søvn? Som jeg har forstået det er disse piller regulære sovepiller, og altså ikke bare indslumrings, og derfor er jeg et eller andet sted en smule nervøs for at tage dem.

- Og det skal lige nævnes, at det på ingen måde er for at få en euforisk virkning af dem, men fordi jeg har et reelt behov for at sove.

Håber ikke det var for megen tekst, for så simpelt et spørgsmål :P
Tak på forhånd :-)

Insane psychedelia user!

Der står noget om dem her http://www.netdoktor.dk/interactive/med ... d2554.html
Jeg tænker hvis du er nervøs for hvor kraftigt de rammer dig, så prøv med en halv først.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
jo begge er Zopiclon og begge er indslumringspiller.

Junior medlem

tak for en beskrivelse af situationen er lidt meningsløst men på en måde, du er nødt til at leve med det

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: BONBONLAND
Livetsmening skrev:
Hey all :-)

Jeg er helt ny på dette forum og er derfor ikke sikker på, om mit emne er placeret i den rigtige sektion - i så fald ikke går I admins selvfølgelig igang med slettelakken, og gerne en note om hvorhenne den så skal places :-) men til sagen ..

Jeg har fået udsted nogle sovepiller af min læge, helt bestemt er der tale om medikamentet Imoclone 7,5 mg - og jeg har absolut ingen erfaringer med hverken disse, eller sovepiller generelt. Jeg har før fået ordineret nogle indslumringspiller (mener disse var Imovane(?)), men disse havde ikke den ønskede effekt, og hjalp mig på ingen måde. Det er ved at være nogle år siden nu, og nu er jeg i en situation hvor jeg igen har behov for noget beroligende/hjælp til at sove.

Mit spørgsmål er egenligt hvad jeg skal forvente af reaktion efter indtagelse af disse Imoclone sovepiller? Er det som at blive ramt af en hammer så man bare går ud, eller falder man stille og roligt i søvn? Som jeg har forstået det er disse piller regulære sovepiller, og altså ikke bare indslumrings, og derfor er jeg et eller andet sted en smule nervøs for at tage dem.

- Og det skal lige nævnes, at det på ingen måde er for at få en euforisk virkning af dem, men fordi jeg har et reelt behov for at sove.

Håber ikke det var for megen tekst, for så simpelt et spørgsmål :P
Tak på forhånd :-)

Det ku tyde på de ik har den store effekt på dig. Måske sku du spørge om benzoer ? Men jeg siger dig, det en ond cirkel og komme i.

Jeg har fået nitracepam i næsten 5 år nu. Kan dog stadig holde den til 20 mg inden sengetid. Men kan du finde alternativer til et så ikke strærkt prep som benzo, så gør det.

Husk, du blir hooked på benzoer over et stykke tid, så vil faktisk ik rigtig anbefale det, medmindre du er helt fra den ang søvn.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]