Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 08:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 okt 2015 22:18 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 okt 2015 21:22
Indlæg: 3
Hej alle,

Efter jeres herlige event til kulturnatten besluttede jeg at det var på tide at prøve at skrive herinde.

Jeg har i gennem længere tid leget med tanken om at tage på rejse i den udvidet bevidsthed. Jeg har læst om forskellige muligheder, men er i tvivl om hvad der vil være bedst at starte med og vil høre om der er nogen som kan anbefale et middel at starte med? Jeg har selv tænkt på svampe fordi man selv kan gå på jagt efter dem, men også overvejet LSD som jeg dog er lidt utryk ved at skulle købe over nettet.

Min bevæggrund for at ville prøve psykedelia er at jeg gerne vil opleve verden på en anden måde. Både for at udforske min egen bevisthed og prøve at føle en større samhørighed med verden omkring mig.

_________________
“Go then, there are other worlds than these.”


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2015 23:54 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jun 2012 00:46
Indlæg: 184
Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Jeg har selv en ret beskeden erfaring med psykedelika men mine tanker er følgende.
Svampe varer kortere tid end LSD men virker også lidt mere ustabil forstået på den måde at rusen er lidt en rutsjetur op og ned under hele trippet hvor LSD er mere stabil
Det at svampe varer kortere tid gør for mig at det ikke bliver nær så dybt som LSD men til gengæld morer jeg mig mere...
En ulempe ved LSD er hvis man badtripper har du langt mere tid at have det potentielt dårligt men samtidig kan man også vende den og sige at man har mere tid til at konfrontere sine dæmoner og komme over badtrippet og måske lære noget mere om sig selv hvilket vel i bund og grund er det du søger
Har du nogen erfaring med cannabis? Jeg havde et badtrip engang af at have røget for meget på alt for kort tid men det gjorde at jeg aldrig har haft en dårlig oplevelse på psykedelika fordi jeg lærte hvor vigtigt set og setting er og at være opmærksom på de små signaler min hjerne sender mig når jeg er påvirket
Personligt ville jeg prøve svampe først og når jeg så var klar til at det skulle blive mere dybt ville jeg lære LSD at kende
Udover det er der jo tonsvis af andre stoffer der også har potentiale men dem har jeg ikke viden om til at jeg vil gå dybere i dem :) Håber du kan læse hvad jeg skriver på trods af mit kroteske forhold til kommaer :)

Forresten! Velkommen til og super fedt du skriver herinde frem for bare at prøve dig frem!

_________________
The Psychedelic pokémon.

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2015 10:20 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Flyttet til grundskolen forum. Brug gerne grundskolen forum til dette. Forumet er lidt for tomt og skal gerne fyldes med gode diskussioner ala den her.

Svampe - helt klart. Specielt fordi der pt. florerer så meget RC skidt på markedet, der bliver solgt som LSD.

Gør det helst sammen med en ven, der har prøvet det før og i ramme du er trygge ved.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2015 10:31 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
KenIshii skrev:
Svampe - helt klart. Specielt fordi der pt. florerer så meget RC skidt på markedet, der bliver solgt som LSD.


Med den i mente, gad vide hvor lang tid der så gør før markedet oversvømmes med tørrede champigoner tilsat de samme RC'er. "De her svampe er for vilde, mand, de varer herre længe!"

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2015 17:33 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Jeg tror sansynligheden er lav, fordi svampe er så nemme og billige at producere i stor kvantitet, at det næppe kan svare sig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2015 23:40 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 okt 2015 21:22
Indlæg: 3
Tak for svar.

Jeg har en smule erfaring med cannabis, men har aldrig oplevet andet end at hele verden blev lidt sjovere. Kan dog være fordi det har været noget billigt bras vi har røget.
Jeg tænker også at svampe er stedet at starte nu det er sæson. Hvis det så fungerer kan man jo prøve andre ting af.
Psykedeliske stoffer er dog ikke noget videre udbredt i min vennekreds, men i fald jeg skulle prøve det alene ville jeg starte med en lille dosis i rolige omgivelser for at få en fornemmelse af det først.

Hvordan er folk erfaringer med at købe over nettet? Bliver man røvrendt, taget i tolden eller er det bare smooth sailing?

_________________
“Go then, there are other worlds than these.”


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2015 00:21 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jun 2012 00:46
Indlæg: 184
Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Jeg har aldrig oplevet problemer med told eller lign.
Ved godt det er sådan lidt at sige "hvis du skal tage det her skal du også tage det her" men jeg synes virkelig du burde ryge dig en ordentlig skunkkoger for at lige få en smag på det lidt syrede univers de psykedeliske stoffer kan byde dig :) Det er en god start og det var rart for mig at have den erfaring i bagagen iøvrigt har skunk og svampe en enorm synergi men de første par gange skal du helt klart prøve dem for hvad de er uden at blande joints ind i det så du ved hvad det drejer sig om :)

_________________
The Psychedelic pokémon.

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2015 13:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Jeg vil klart anbefale dig at læse op på literaturen først, jeg kan varmt anbefale Stanislav Grofs bøger, den indre rejse 1 og 3 specielt. Det er et must read for alle der er seriøst interesserede i psykedeliske stoffer.

Som start stof vil jeg anbefale svampe da de de har en passende længde efter min mening.

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 nov 2015 16:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2009 15:39
Indlæg: 973
Jeg tror MDMA ville være en go førstegangsoplevelse. Det gi'r et spark men er samtidig meget mildt. Ellers vil jeg sige svampe, især hvis du har tendens til angst.

_________________
Seriøs leg.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team