Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 20:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle sammen

Jeg har fået udleveret nogle piller af min psykiater, som hedder Aripiprazole Sandoz, som der meget gerne skulle få mine antidepressive til at virke. Der står i indlægningssedlen, at de anvendes til behandling af skizofreni, det er jeg dog ikke. Da han forklarede hvad pillerne gjorde, tænkte jeg at det lød meget som den samme virkning som MDMA har. Mit egentlige spørgsmål er, tror i jeg kan få et trip ud af pillerne? Og hvor stor en dosis tror i der skal til?

På forhånd tak for hjælpen!

.. og ja, jeg ved godt det ikke er smart at tage stoffer når man har det psykisk dårligt, men jeg gør det heller ikke så tit! :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Hvor gammel er du?

Her kan du læse om stoffet.

https://en.wikipedia.org/wiki/Aripiprazole

Jeg tror umiddelbart ikke du får en god rus ud af at overdosere de piller. Jeg har en veninde der engang var på de piller der, pga. noget skizofreni, og hun kunne godt komme til at hallucinere på hendes antipsykotiske medicin. Men det var ikke noget hun nød overhovedet og det tror jeg heller ikke du vil gøre.

For hende var det i hvert fald meget livagtigt på den nederen måde, hvor hun troede hun var endnu mere sindssyg end hun var.

Junior medlem

Jeg er snart 20 år.

Ja okay, det lyder sgu ikke så fedt. Tror bare jeg holder mig til MDMA :-)
Men tak for svaret :-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
mega meget anonym skrev:
Jeg er snart 20 år.

Ja okay, det lyder sgu ikke så fedt. Tror bare jeg holder mig til MDMA :-)
Men tak for svaret :-)

Meeen er du ikke depressiv? MDMA udløser dit serotonin og kan dermed forværre en depressiv tilstand. Det er virkelig ikke anbefalelses værdigt. Hvad med at blive rask, før du begynder at eksperimentere med den slags substanser. Det du har gang i svarer lidt til at løbe videre i et maraton på halvvejen efter et styrt hvor du brækker dit ben, det er måske meget fedt at komme i mål som forventet, men så kan du også riscikere at benet ikke virker resten af dit liv.

Sådan er det også med din hjerne, det kan godt være du vil prøve alle mulige grineren ting ligenu, men nogle gange skal man lige vente til man er klar efter en psykisk nedtur. MDMA er adeles ikke legetøj og der er mange der brænder nallerne på det, fordi de ikke behandler det med respekt. Jeg er sikker på du er klogere end de der trampertyper der bare vil spille smart, så gør dig selv en tjeneste og vent til du er ovre dine psykiske problemer.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Du må ikke tage MDMA på SSRI antidepressiv ! Hvert fald hvis du ikke vil risikere serotoninsyndrom (læs: hjerneskader,død).
Det er i øvrigt det dummeste du kan gøre at tage emma, når du er depressiv, som Hector siger. Mht. til medicinen, så må man jo gå ud fra din psykiater har givet dig pillerne med velvilje og først og fremmest fordi de skal hjælpe dig - ikke for at du kan trippe balls eller få en eller anden rus. Når man er ude og skide psykisk burde ens førsteprioritet godt nok være at passe på sig selv så man kan komme ovenpå.

Håber du tænker dig om.
Vh

Junior medlem

Jeg er skam ikke depressiv, jeg har social fobi og angst, det er derfor jeg tager pillerne. Langt fra depressiv. Og jeg har prøvet serotonin syndrom, og tro mig efter det er jeg begyndt at passe på. Jeg tog det meget i en periode, men har ikke taget nogen som helst stoffer siden nytårsaften, netop fordi jeg vil holde en pause. Men et emma trip en gang i mellem synes jeg ikke gør den store skade.

Junior medlem

Geografisk sted: universet
Fejlt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]