Hey all
Jeg er helt ny på dette forum og er derfor ikke sikker på, om mit emne er placeret i den rigtige sektion - i så fald ikke går I admins selvfølgelig igang med slettelakken, og gerne en note om hvorhenne den så skal places

men til sagen ..
Jeg har fået udsted nogle sovepiller af min læge, helt bestemt er der tale om medikamentet Imoclone 7,5 mg - og jeg har absolut ingen erfaringer med hverken disse, eller sovepiller generelt. Jeg har før fået ordineret nogle indslumringspiller (mener disse var Imovane(?)), men disse havde ikke den ønskede effekt, og hjalp mig på ingen måde. Det er ved at være nogle år siden nu, og nu er jeg i en situation hvor jeg igen har behov for noget beroligende/hjælp til at sove.
Mit spørgsmål er egenligt hvad jeg skal forvente af reaktion efter indtagelse af disse Imoclone sovepiller? Er det som at blive ramt af en hammer så man bare går ud, eller falder man stille og roligt i søvn? Som jeg har forstået det er disse piller regulære sovepiller, og altså ikke bare indslumrings, og derfor er jeg et eller andet sted en smule nervøs for at tage dem.
- Og det skal lige nævnes, at det på ingen måde er for at få en euforisk virkning af dem, men fordi jeg har et reelt behov for at sove.
Håber ikke det var for megen tekst, for så simpelt et spørgsmål
Tak på forhånd