Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Hva så...!

Nu er det sådan at jeg skal på ferie her til sommer. Bustur til spanien...
Det ville jo være rart, hvis man lige kunne få 2-3 gram hashish og 2 g cola... Nogen der kender straffen for at blive taget med det i spanien? Og nogen der ved hvor godt de tjekker efter sådan noget i sådan en partybus?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Altså chancen for at blive busted er der jo altid og jeg tror det er en god idé at lade være med at være i besiddelse af stoffer i udlandet da de tit fører en ret skrap politik og det er som regel ikke specielt hyggeligt at sidde i detentionen dernede.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between somewhere, elswhere, right there and everywhere!
Jeg er helt enig med dig Gaia... der er stor risiko ved det... men personligt ville jeg ikke kunne lade mit dope blive hjemme... :mrgreen:

det spanske politi er kendt for at være rimeligt hårde og for at behandle unge berusede turrister hårdt.

find på det perfekte gemmested... et sted de aldrig ville kigge!
det ville selvfølgelig blive sværere at ungå at blive opdaget hvis der er nogle fucked up dope haters med på ferien... :x

et eller andet sted tror jeg det er svært at finde en spansk pusher på en 7 eller 14 dages ferie, man kan stole på... ved ikke...har aldrig prøvet ;)

-Foger

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
alle jeg kender som har været i spanien har haft nemt ved at finde både coke og hash til ekstremt billige penge i enormt god kvalitet. Men panserne skulle være nogle ret så lede sataner at lægge sig ud med.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Mars
De jeg kender der har været i spanien har heller ikk haft problemer med at skaffe drugs!

-Så ville nok tage afsted uden.

Titel:
Medlem

Okey, men er der nogen af jer der kender straffen for at blive taget med det? bare bøde, right?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Blaest skrev:
Okey, men er der nogen af jer der kender straffen for at blive taget med det? bare bøde, right?

Hør nu efter, hvad der er blevet sagt indtil videre.
Det kan godt være, at det danske politi kan være nogle svin, men det er ikke slemt set ved siden af hvad man kan opleve i Sydeuropa - og du skal nok ikke regne med at blive strøget med hårene, hvis de nupper dig i færd med at smugle knark.

Og som det allerede er sagt, er det jo intet problem at få fat på dernede - så hvorfor overhovedet overveje at løbe risikoen?

:?

Titel:
Insane psychedelia user!

Ja, hehe.. Kokain er rigtig lækkert i spainien :)

Værre er det i Grækenland, politiet der er ekstremt strenge og du vil ikke blive snuppet der med så lidt som 1g hash :oops:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg havde et godt stash med til Spanien sidste efterårsferie uden problemer.

Fik af vide at der nogen gange blev stoppet busser som blev tjekket fuldstændigt igennem, men dette skete ikk for nogen af os svjv. Alle de guides der var med, var så ret meget imod drugs og de advarede os osv., men skjulte det bare når vi var til fest.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Citat:
Værre er det i Grækenland, politiet der er ekstremt strenge og du vil ikke blive snuppet der med så lidt som 1g hash

Dette kan ikke understreges nok. oplevede også noget i nærheden af Gestapo på Samothraki

Titel:
Insane psychedelia user!

Sjovt nok lande jeg med et charter fly på en lufthavn på en af de græske ferie øer, der var absolut intet kontrol. Der kunne jeg uden problemer ha' taget narko med. Det skal siges at hele området var så godt som støvsuget for narko og hvis man spurgte de lokale blev de ligblege og fik somregel hurtigt væk fra en. Jeg blev kylet ud af en taxi for at spørge!

Der er også flere skræk historie omkring dansker der er blevet fængslet i op til to uger (ikke sjovt i et græsk fængsel) for blot at være i besiddelse af små mængder hash.

Medlem

Blaest skrev:
Hva så...!

Nu er det sådan at jeg skal på ferie her til sommer. Bustur til spanien...
Det ville jo være rart, hvis man lige kunne få 2-3 gram hashish og 2 g cola... Nogen der kender straffen for at blive taget med det i spanien? Og nogen der ved hvor godt de tjekker efter sådan noget i sådan en partybus?

Jeg tog en bus til spanien sidste sommer, og den blev ikke stoppet. Guiden på turen lod ovenikøbet en person rejse med selvom han ikke havde sit pas med.
Er det ungrejs du rejser med, går ferien jo til en by mere eller mindre baseret på fest / diskoteker, så det ville nu være underligt om det ikke var til at opstøve nogle stoffer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]