Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 jul 2025 10:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: N2o?
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Igloolik island
Hey nogen der ved hvor man ka købe billig n2o patroner til min flødeskumssprøjter evt. på netted? har brugt søgefunktionen men fandt kun et gammelt link er ikke virker... ellers har jeg fundet et sted hvor man ka købe 600 til ca 1200kr, men det ligelovlig mange, det ku være cool med omkring halvdelen...

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

600 patroner for 1200... det er da ret billigt!

Ellers kig rundt i diverse isenkræmmer butikker

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Admin
Brugeravatar

En af mine venner har anbefalet mig at købe en hel trykflaske N2O. Sådan en der er beregnet til at putte i en bil. Det skulle være meget billigere end alle de patroner og så virker det også bedre :P . Prøv at komme i kontakt med en automekaniker eller lign. og spørg om personen kan skaffe dig en lille flaske N2O.

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem
Brugeravatar

man ka også godt købe dem i imerco men der er de bare pænt dyre, 10 for 60kr

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Lad være med at bruge det til biler! Det er ikke human-grade, tror der er vildt meget snask i det...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Iodjini skrev:
En af mine venner har anbefalet mig at købe en hel trykflaske N2O. Sådan en der er beregnet til at putte i en bil. Det skulle være meget billigere end alle de patroner og så virker det også bedre :P . Prøv at komme i kontakt med en automekaniker eller lign. og spørg om personen kan skaffe dig en lille flaske N2O.

Mvh.

Jeg har hørt at det skulle være dødligt at tage det de bruger i biler.

Titel:
Insane psychedelia user!

Billede

Sorry, det var lige offtopic :lol:

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
Lad være med at bruge det til biler! Det er ikke human-grade, tror der er vildt meget snask i det...

Ikke noget jeg selv har forsøgt mig med :) tænkte ikke lige så meget over det, men havde bare prøvet det fra en flaske ved tandlægen og det virker ihvertfald godt :P

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Jeg kender ingen sider på nettet, hvor man kan købe billig N2O, men til gengæld kan jeg anbefale at låne et Metro-kort, og tage derind og købe 60 patroner for ~230 kr. Til de der ikke kender Metro, så er det et sted hvor firmaer køber engrosvarer til deres butikker (Også derfor minimum er 60 patroner - eller seks kasser á 10).

Den lattergas som forefindes i flasker til værkstedsbrug, indeholder tilsyneladende et giftigt tilsætningsstof, og kan altså ikke bruges.

Bluelight skrev:
Don't EVER:
Use industrial/automotive nitrous, or any other form not intended for human consumption. This contains hydrogen sulphide, which is not something you should inhale.

( http://www.bluelight.nu/vb/showthread.p ... =52817&r=1 )

Ovenstående FAQ er i øvrigt værd at kigge nærmere på.

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Iodjini:

Ja, tandlægens den bedste er bestemt gode varer. Det er dog direkte dødeligt, hvis det ikke blandes med O2 (ved brug af maske) :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Jeg ville gerne have et link til det sted med 600 for 1200.- hvis det er muligt for kunne være man skulle kigge på det jo :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

link til køb af 600 styks http://www.shopping.com/xDN-Kitchen--wh ... ers~V-rows
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... gory=14310

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
H2S er et giftigt stof, men det er ikke for den giftige effekt, det er tilsat. Det er en svovlforbindelse, og den slags lugter ofte pænt meget af RØV og derfor er det nemmere at opdage en lækage. Det tilsættes også i naturgas, da methan er en lugtfri gas, stik modsat af hvad mange tror...

Titel: H2S
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Noname> Det er ikke hydrogensulfid som tilsættes naturgas; det er en mercapto-forbindelse af en eller slags. Man ville ikke tilsætte et voldsomt giftigt stof til forbrugs-gas. Mercaptanerne ("svovl-ethere") er blandt de ALLER-mest ubehageligt lugtende stoffer i verden. Man kan altså tilsætte dem i særdeles lave koncentrationer til gassen, og de vil stadig være særdeles nemme at lugte. Hvis man skulle opnå den effekt med H2S, skulle man tilsætte forholdsvist meget - og som bekendt er afbrænding af svovlforbindelser ikke ligefrem godt for miljøet. Godt nok er mercaptanerne også svovlforbindelser, men de kan tilsættes i så lave koncentrationer at deres giftighed, samt den mængde svovl som frigives til miljøet ved forbrænding, er negligibel.
Jeg er ret sikker på at svovlforbindelser tilsat N2O er der for at virker som "denatureringsmiddel" for at man ikke skal indtage det, lige som denaturering af husholdningssprit. Jeg tror desuden at den oftest anvendte forbindelse til formålet er SO2; omtrent lige så giftigt som H2S.
Pointen er i hvert fald at man skal være RET sikker på at ens NO2-kilde ikke er tilsat ubehageligheder.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]