Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 07:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Synes du "Fuck hvor er jeg blæst" rummet skal genåbnes?
Afstemning sluttede 07 jan 2005 00:51
Ja for fanden! 64%  64%  [ 41 ]
Nej, satme nej! 25%  25%  [ 16 ]
Fuldstændig ligeglad! 11%  11%  [ 7 ]
Afgivne stemmer : 64
Forfatter besked
 Titel: Fucked...
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between somewhere, elswhere, right there and everywhere!
Jeg ved ikke om det har været oppe og vende!? men det har det nok...
Jeg var så uheldig at komme herind efter "Fuck hvor er jeg blæst" blev lukket... surrøv for jeg synes det var fedt!
Et sted hvor man kan poste mens man er fucked... og så se det dagen efter hvor både en selv og andre kan grine af en! :wink:

Jeg ville gerne vide hvor mange der synes at "Fuck hvor er jeg blæst" skal åbnes igen!? og nogle argumenter fra folk.
For hvis der er mange der synes det skal genåbnes er det måske en mulighed :|

Men fucking fjer det her mods, admins og whoever hvis i synes det er noget pis...

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Positiv stemme herfra.

Jeg synes forumet skal genåbnes, og der skal være hårdere moderering på, siden en del fra bestyrelsen synes der er gået for meget useriøsitet i det.

Jeg kan selvfølgelig godt se at der har været utrolig mange fucked topics i forumets sidste levetid, og endda nogle der støder (drab, terror, had, osv). Det er surt, at ganske få mennesker skal ødelægge det for resten af boardet.

Hvis fuck-forumet bliver genåbnet, så synes jeg der skal hårdere moderering på. Hvis genåbningen skal betyde at lignende topics skal accepteres (ovenstående), så synes jeg den skal holdes lukket.

Forklaringen om forumet bør også laves om, hvis forumet genåbnes. Der står at der ikke er nogen restriktioner, så det er dobbeltmoralsk at flippe ud over ovennævnte topics. Ændr informationen og del advarsler ud til folk der ikke kan opføre sig ordentligt.

Lad os få noget humor ind på boardet igen!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
er helt enig med ali.. synes det er for et ringe grundlag fuck forummet blev lukket på.. som i altid selv har sagt, hvis i ik vil læse det så lad være med at kigge i posten..

fuck forummet var et hyggeligt forum og burde genåbnes...
synes det var et godt forum, men selvfølgelig ska der laves nogle regelsæt for det så eksp. der ik kommer topic om snuff, pædofili og lign..

men synes vi sku lave en afstemning om det på en 2 måneders tid :wink:

hvis i mangler mods på det vil jeg gerne melde mig....

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Foger > Der har været et nyt topic omkrin fuck-forummet...
Desværre blev det lukket med det samme af nazi-moderator DR-D, som åbenbart ikke mener at foraet er lukket under falske forudsætninger!

Fuck-forum forever, yay!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Jeg synes sgu også det var meget fedt...
Men som de andre har sagt, mangler der noget moderering..
Men det var sgu et godt sted at komme af med nogle umiddelbare tanker som intet har med de andre forums at gøre, så...

Åbn det... :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Tak Dex :D

Fuckforrumet blev lukket (af et flertal af mod'sne og aktive medlemmer) som et resultat af, at emnerne i fuckforummet var stigende i antal og et faldene antal posts i de seriøse forums.

Mange medlemmer mente også, at psy var blevet for meget spammeri og for lidt seriøs narkodebat.

Senest rettet af DR-D 08 dec 2004 12:58, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
DR-D skrev:
Mange medlemmer mente også, at psy var blevet for meget spammeri og for lidt seriøs narkodebat.

aliaarhus skrev:
Hvis fuck-forumet bliver genåbnet, så synes jeg der skal hårdere moderering på. Hvis genåbningen skal betyde at lignende topics skal accepteres (ovenstående), så synes jeg den skal holdes lukket.

Forklaringen om forumet bør også laves om, hvis forumet genåbnes. Der står at der ikke er nogen restriktioner, så det er dobbeltmoralsk at flippe ud over ovennævnte topics. Ændr informationen og del advarsler ud til folk der ikke kan opføre sig ordentligt.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Lyngby
Det er ligesom da man lukkede Christiania. Det ser ud som om problemet med hashhandel er løst, men det har sgu bare bredt sig til resten af samfundet. (Her er folks lyst til at fyre lort af begyndt at bryde frem efter at have være undertrykt et stykke tid. )

Løsningen der forsøges er her, ligesom ved hashproblemet, straf.

I øjeblikket forsøges med skældud (svarer til bødestraf)

Når det ikke virker mere, vil i sikkert gå over til tidsbestemt ban (fængselsstraf)

Og derefter dødsstraf (permanent ban)

Det vil selvfølgeligt virke. Men det gør jo boardet til et mindre rart sted at være. Bare fordi ledelsen vælger at alle skal overholde deres normer for korrekt opførsel.

Hvad nu hvis man genindførte Fuckforumet, men med mulighed for at folk kunne vælge det fra, så det ikke blev vist hos dem.

Emnerne fra Fuck skulle så heller ikke blive vist hos dem der havde valgt det fra, når man brugte funktionen "vis indlæg siden sidste besøg" og søgefunktionen. Så ville generne være væk for dem der ikke er til "Fuck".

Den eneste grund der så ville være tilbage til ikke at åbne Fuck, ville så være den samme begrundelse som de skiftende regeringer bruger som begrundelse for at stoffer skal være ulovlige: Det er ikke godt for jer selv at bestemme over jeres fucking liv. I kan sgu ikke håndtere det!

Og det er jo dobbeltmoral så det batter!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Ok, Shanti Shanti.

Nu er der ingen der forhindrer jer i at oprette jeres egne boards, med jeres egne fuck-foraer. At sammenligne lukkelsen af fuck-forummet med christiania er maaske lidt overdrevet. (Det svarer til at de autonome forbinder deres kamp for et hus med palaestinas kamp for en palaestinensisk stat).

Personlig har jeg ikke noget imod fuck-forummet, da det ofte var sjovt.
Men hvis dem der leder boardet og bruger tid paa at tjekke og rydde op her paa siden, saa er det vel saadan de vil have det. Og hvis de mener det fik den danske stofbrugerungdom til at se userioes ud, saa er det vel klart de handler efter det.

Jeg ville synes det var fint at faa det genaabnet, men jeg vil nu ikke raabe op om undertrykkelse der ligner stalin-metoder hvis det ikke bliver.
Vi har stadig mulighed for at lave vores egne hjemmesider. Og gaa andre steder hen med faarkt op ting.

blah blah

Odden

Titel:
Medlem

Skulle måske have tilføjet :wink: Eller have placeret det i Fuck. Nååår nej....

For det var mest for sjov jeg skrev det. Men det indeholder da alligevel et lille gran af sandhed. Netop ved at blæse noget op, bliver det ofte tydeligere. De autonome behøver vel også et sted at være, selvom Palæstinænsernes problem er mere presserende.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

DR-D skrev:
Tak Dex :D

Fuckforrumet blev lukket (af et flertal af mod'sne og aktive medlemmer) som et resultat af, at emnerne i fuckforummet var stigende i antal og et faldene antal posts i de seriøse forums.

Ja, men det ser sgu ud til at en denne afstemning giver en lidt anden meningsmåling!

Desuden er jeg af den opfattelse, at hvis vi skal have nogen form for demokratiske beslutninger på dette board, burde afstemningerne køre minimum 2 uger. Så lang tid varede den tidligere besluttagning sgu ikke.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Nu er den også postet i generelt, så der er andre end mdlemmer der kan stemme?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Er det ikke kun rimeligt at alle brugerne har noget at skulle have sagt?

Det er jo trods alt dem der benyttede sig af fuck-forummet.

Og som andre har pointeret; de gamle medlemmer bestiller snart ikke en skid andet end at sutte pik på hinanden, brokke sig over kvaliteten af de resterende brugeres posts, og generelt bare være pissetørre.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Nej jeg mener bestemt at det er en beslutning der skal drages af medlemmerne.

Citat:
de gamle medlemmer bestiller snart ikke en skid andet end at sutte pik på hinanden, brokke sig over kvaliteten af de resterende brugeres posts, og generelt bare være pissetørre.

It's a dirty job, but somebody's got to do it! :P

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
sut den, kom så..SUT DEN!

Titel:
Medlem

Felix, din sammenligning holder ikke i byretten...

Så vidt jeg har forstået, var hovedårsagen til fuckeriets lukning, at det fik stofbrugere til fremstå useriøse, hvilket åbenbart er noget dårligt. Jeg synes imidlertid, man bør genåbne fuck-forummet, fordi det at snakke lort er en fundamental del af at være på stoffer. Hvad er problemet i at fremstå useriøs? Tror I, at man opnår større respekt hos resten af befolkning ved sobert at debattere om, hvordan man bedst bliver smadret?

Det eneste problem, jeg kan se, er, at antallet af seriøse indlæg faldt, men hvis man evt. modererede hårdere som Ali foreslog (også mod gamle medlemmer, tak), tror jeg, folk ville opgive de mest lamme posts.

Som alternativ til fuck-forummet kunne man måske overveje et "grineren-forum", hvor man kunne poste grineren historier, teorier, links o.l. - så kunne man måske slippe for dem, der kun skriver "BUMMELUMMELUM! Hahaha, jeg er pisse smadret på anaboler og lambrusco".

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg syntes det klart bør åbnes igen men med langt strammere moderering.
Og folk der ikke kan lide forummet kan vel få muligheden for at vælge det helt fra så det ikke dukker op på dere skærm (Ved dog ikke lige om man kan vælge subfora'er fra i phpBB)

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

Geografisk sted: My Place
Jeg har stem "Fuldstændig ligeglad".. Men er blevet i tvivl. For jeg kan godt lide de posts der i den seneste tid er kommet i "Generelt", der er ingen tvivl om at lukningen af "Fuck..." har skabt meget mere aktivitet i "Generelt", der til tider under "Fuck..." var ved at dø ud, synes jeg.

Men ikke et ondt ord fra mig hvis det bliver genåbnet, dog med strammere moderering, og som allerede er sagt: Også mod de sure gamle mænd herinde :wink:

Titel:
Medlem

Jeg tænkte også først: Hvad fanden er problemet? Folk kan da bare lade være med at læse Fuckposterne hvis det er så slemt.

Men nej det kan i jo ikke, i skide narkoman-moderatorer. Hvis der var et Fuck forum, ville i hele tiden være nødt til at checke hvad der skete, på grund af jeres afhængigheds natur.

I er jo afhængige af Fuck-posterne, men da det tager for meget af jeres tid, har i valgt at tage en kold tyrker. Og det skal vi andre, mere velafbalancere brugere, bøde for. :lol:

Jeg synes stadig stadig sammenligningen med Christiania holder.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Åbn nu det fucking fuck-forum for fuck sake!

Jeg har haft så mange fjollede links på mit clipboard, men ingen steder at poste dem.. :(

;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]