Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 16:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey folkens.

Nu har vi så hørt hvad folk skal fylde sig med nytårsaften :)

Men hvor skal i hen?

Fandme nedern´ at der ikke er nogle "techno" fester i Århus området nytårsaften :(

Ikke liiige det fedeste at tage på normal disko, mens man render rundt med den største basker på og vender det hvide ud af øjnene vel, hehe ;)

Måske man skulle finde nogle privat fester.. men bliver svært når man næsten ikke kender nogen i Århus området :(

Men hvad skal i, og hvor skal i ellers hen? :)

Hygge!

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Jeg skal sidde med nogle gode venner og drikke en fornuftig flaske rødvin eller to, mens vi ser Hendes Majestæt Dronningens nytårstale i fjernsynet. Kl. 12 er planen at gå udenfor og fyre et par raketter af, og i øvrigt tænke over at det nu virkelig er blevet år 2005.

Når vi har set 90-års fødselsdagen, er planen at sidde og snakke til kl. 2-3 stykker og derefter at gå hvert til sit.

Vil du være med?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Lyder spændende, Jespar! :lol:

Jeg satser på at opstøve en privatfest, jeg gider simpelthen ikke at tage i byen i år.
Det er det samme gamle lort hvert år, folk mødes, folk drikker, folk lammer sig, klokken bliver 24, folk tager i byen, folk bliver væk fra hinanden - og så er vi tilbage hvor vi startede!
I år satser jeg på en lidt mere intim atmosfære, man kan sgu lamme sig og tage i byen alle andre weekender i det nye år.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Tja... jeg har lidt i tankerne at lægge alkoholen på hylden i år og tage en lav- mellem-dose syre, og så bare hygge mig med vennerne.

Vi hooker op en 6-7 stykker omkring kl 18, forfester, derefter finder vi en privatfest og fester videre. Kl 12 plejer vi at gå udenfor og fyre den af. Det samme hvert år, og det er utrolig hyggeligt.

Efter raketterne nogenlunde er stoppet, vil jeg lege Albert Hofmann og cykle over til en anden privatfest som en af mine venner holder, hvor kæresten er og nogle andre fra min klasse.

Så det skal sgu nok blive en hyggelig og anderledes aften.

@Jespar: Du har ikke godt af al den rødvin. Det hjernevasker!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Utopia
Indtil videre er mine planer at jeg skal til technofest på Høloftet i Aalborg, det var nemlig nemlig herresjovt deroppejuleaften... :-)

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
Jeg regner også med at tage på Høloftet nytårsaften. Der skulle komme mega mange mennesker siger de ude i byen, :-)...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Min kæreste tager mig med til en eller anden enorm fest i Næstved, og jeg hiver så en ven og hans kone med oven i hatten. Må jo erkende, at jeg nok bliver rimelig bedugget, da der er fri druk for 50 kr. Men egentlig ville jeg hellere slappe af til en lille fest i stedet for at rende rundt og kæmpe med alle de fyre, der uungåeligt vil flirte med min kæreste.

Jeg synes i øvrigt, at Jespars nytårsaften lyder betydelig mere socialt givende og modent end I andre fuckhoveders... :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]