Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Ahem. Jeg ved ikke, hvordan I har det med at være skæv på diskoteker, men jeg hader det. Jeg indser næsten altid, at folk er pisse overfladiske og får nederen på. Send mere gullasch

Her i anledning af nytårsaften har jeg anskaffet mig noget - efter sigende - yderst potent amf. Problemet er, at amf, som jeg kun har prøvet få gange, nærmest kun gør mig frisk, mens mine kammerater som regel også bliver lidt euforiske (hvis det begreb kan gradbøjes). Jeg har derfor overvejet at blive skæv [i]og[i] høj som tårnet i Pisa denne aften. Send mere gulllllllllaschashish! Grøn cecil. Arrgh. Hold da op, hvor er jeg tosset...

Mit spørgsmål er derfor: Er det mere optur at gå i byen på amf og fed end bare fed, efter jeres mening?

Og nej, jeg har ikke tid til selv at afprøve inden nytårsaften det, selvom det nok ville være det sikreste.

Titel:
Insane psychedelia user!

Lidt rodet topic, men mon ikke det går. Jeg ville nok smide den ned under generelt hvis jeg var moderator herinde, men det er jeg ikke, så det lader jeg bare dem om at bedømme 8)

Hvis jeg skulle være skæv i byen, så ville jeg da foretrække at have en upper i blodet. Jeg har selv tænkt på at ryge til nytårsaften, men synes det ville være så nedern hvis det ender i sump og at jeg går kold aaaalt for tideligt.

Godt nok har jeg ikke prøvet amfetamin, men jeg har gjort en del i ephedra + guarana, hvilket skulle minde om det, og jeg kan sige så meget at det er møglækkert sammen med alkohol og cannabis.

/Jensus

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Hold dig til amf'en, og bland det med alkohol... Se det er lækkert :lol:

Når du nu skal i byen nytårsaften, hvor regner du så med at rykke hen?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Nu ryger jeg ikke specielt meget selv, men har dog en del erfaringen med amf og alkohol. Amfen kan helt klart anbefales, specielt til en bytur nytårsaften hvor der gerne skal være gang i den til den lyse morgen.

Når man er i byen og helt oppe at køre er det også lækkert lige at dele en joint med et par andre, men jeg ville ikke bryde mig om at ryge mig rigtig skæv til en fest.. også for ikke at gå helt kold tidligt, som MuseJens også siger.

Hvis du ikke før har prøvet amfetamin, så tror jeg ikke du får brug for at ryge dig skæv.. vent evt. til morgenfesten bagefter! :P

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Amfetamin og hash har længe været min yndlings kombo, og efter min mening kan man sagtens tage i byen på det... Ingen problemer i det...
Personligt ville jeg lade alkoholen være og bare ryge i stedet, alkoholen giver bare en uren og kedelig virkning, og værre tømmermænd forresten..

Titel:
Medlem

Jeg skal i byen i Fredericia, for at svare på Lennart Bilkas spørgsmål.

Jeg har prøvet (god) amf og alkohol to gange før. Det siger mig s'gu ikke så meget. Det er netop derfor, jeg overvejer at blive gullasch-skæv på samme tid, fordi jeg har hørt, at det skulle være grineren minus sumperen.

Problemet er, at jeg skal til fest hos nogle straight-edge-hoveder, hvor jeg hverken kan ryge eller sniffe. Hvis jeg ryger til festen, skal jeg høre på alle mulige neder-kommentarer, og de andre tror, at jeg intellektmæssigt er på neanderthaler-plan. Så min plan er, at blive hella-blæst fra omkring eftermiddagstid (måske med guld-the?)og sniffe amf'en lige inden, jeg tager til festen.

Så er den vist nok lige i vinkel, mine herrer! Eller noget. Godt nytår og tak for de generøse bidrag til min evige jagt efter personlig eufori.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
fuck da amf.
der er ikk meget optur i det plus at man bliver dum senere,
og hvor er det kikset at side søndag og stene tvshop på svensk......

skaf heller cokain i store mængdre og ryg noget weed'

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Men kola er bare for besværligt at have med i byen da man hele tiden skal en streg til..
Og når han nu skal til fest hos nogen som ikke tager noget, bliver det for besærligt at sku på toilet hver halve time, uden at nogen opdager noget..
Så det dur ikke..
Btw.. Lyder som en god plan anjin-san, du må ha et godt nytår..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ærede styrmand:

Mine erfaringer med at blande hash og amf er at det er bedst at tage amfen først, og derefter hashen. På denne måde bliver man ikke stenet af hashen, men de mere interessante virkninger af hashen får man stadig. Gør man det omvendt, bliver det langt mere stenet. Reglen er at det man indtager først ligesom lægger en bund, som det næste lægger sig ovenpå. Altså amf først = grundlæggende frisk, og skæv ovenover. Og hash først = Grundlæggende skæv, og kun overfladisk frisk. IMO er det første LANGT at foretrække.

Titel:
Medlem

Årlrajt, tak for tippet, du' bar' alle tiders.

Titel:
Medlem

Nåh, så begynder det. Skål i hash-the! *Sluuurp*

Fuck, jeg bliver blazed i dag...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
Phant0m skrev:
Men kola er bare for besværligt at have med i byen da man hele tiden skal en streg til..
Og når han nu skal til fest hos nogen som ikke tager noget, bliver det for besærligt at sku på toilet hver halve time, uden at nogen opdager noget..
Så det dur ikke..
Btw.. Lyder som en god plan anjin-san, du må ha et godt nytår..

du kan da bare have det i en master blaster,

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg vil slet ikke rette hash som et "party-drug", og da slet ikke sammenlignet med amf..

Men hvis end combo af amf og alkohol finder sted, så er min erfaring af man skal drikke GODT igennem inden indtagelse.. Ellers synes jeg altid det ender med man sidder ædru igen (på en måde) og det er umuligt at blive fuld igen :cry:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]