Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 18:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
En voldsom influenza-epidimi er på vej til Danmark, og det er vist allerede gået amok. Her er et tip som hjælper imod smerterne:

Jeg var ude ved Trold her i formiddags - bare sådan for hyggens skyld. Han præsenterede mig for to ting, der fjernede smerterne næsten 100%.

- Jeg tog en ½ pille Nitrazepam (går ud fra at nogle af jer ved hvad det er) - det fik mig til at slappe meget af efter et kvarters tid.

- Da der var gået et kvarter, tændte vi en joint, som jeg tog 2 store sug af. Der gik ikke mere end et kvarters tid, så forsvandt muskelsmerterne mirakuløst - de meget voldsomme smerter i ryggen og i nakken forsvandt, og jeg kunne pludselig bevæge musklerne så tosset jeg vil, ligge som jeg vil og sidde som jeg vil, uden at det gjorde ondt.

45 minutter senere, blev jeg utrolig søvnig, og var på vej hjem i bussen. Jeg var ved at falde i søvn. Da jeg kom hjem, drak jeg en ½L Ice Tea - pludselig fik jeg appetiten tilbage (hashen har altså givet mig appetiten og fjernet de voldsomme muskelsmerter) - jeg havde ikke spist i omkring 20 timer, pga sygdommen. Mad gav mig kvalme.

Jeg gik i seng, og jeg sov, for første gang i 2 døgn, i omkring to timer. Jeg vågnede med en voldsom hovedpine, som en panodil kom til livs.

En halvtime efter spiste jeg noget kylling med ekstremt meget chilli i. Dette gav mig en ordentlig svedetur, som 20 minutter efter gjorde mig ekstremt godt tilpas.

Så:

-Hash: Fjerner muskelsmerterne og hovedpinen i starten. Giver desuden appetiten tilbage, som kan være meget sundt. Får en til at slappe af.

-Nitrazepam: Ordner søvnproblemerne, får en til at slappe mere af og sove i længere tid end man er i stand til. Dæmpede hosten.

-Panodiler: Gør hovedpinen ubemærkelsesværdig efter man er stået op.

-Chilli: Sætter prikken over i'et.

DXM ville sikkert også hjælpe meget mod den tørre hoste, men dette har jeg ikke taget.

HUSK! Drik MASSER af vand. At ryge dig pisseskæv ville nok ikke være sagen. Formålet er at dæmpe hovedpinen og fjerne muskelsmerterne som er hyppigt fremkommende.

Held og lykke, og god bedring hvis du er ramt.

Titel:
ali hehe skulle det være en ande gang :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Influenza ? Det er da noget med en god gang slim, der kan man da ikke kalde hosten tør.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
jeg synes også at kodein er aldeles effektivt mod influenza :)

hash / ghb osv. er ikke lige sagen, men benzodiazepiner er dejlige...

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Benzodiazepiner er altid dejlige, også når man ikke er syg. Men lad nu være med at stoppe jer med piller derude, det er jo ikke sundt.

Aliaarhus > Er du i helt rask nu? Ellers vil jeg ønske dig go' bedring!

Mvh. Psyko

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

dejlig tips men sys bare at hashen gør en hals værre (hvis man har hostet alt slim op) så man ska da drikke extreme mængder væske!?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Skyd-sven du kunne jo prøve med en hyggelig kop guldkakao :wink:

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
MuseJens skrev:
Influenza ? Det er da noget med en god gang slim, der kan man da ikke kalde hosten tør.

Jeg mener at der findes op til 3 forskellige influenza-typer (i hvertfald to!), og de virker vist på forskellige måder - især fra person til person.

Jeg har sgu haft influenza med en tør hoste op til 3 gange. Men jeg har absolut også haft det uden en tør hoste, to gange, med masser af slim og ulækkert snask i kæften. Det skulle vist passe med at det er 5x influenza - det skulle gerne være de antal gange jeg har haft influenza i mit liv.

En influenza med tør hoste plejer også som regel at skifte i slutningen af sygdommen, hvor alt ryger ud af munden + masser af slim - mens ens hals er altså også færdig til sidst.

Psyko skrev:
Aliaarhus > Er du i helt rask nu? Ellers vil jeg ønske dig go' bedring!

Hehe, takker. Jeg har det meget bedre idag - i hvertfald rask nok til at kunne klare en skoledag i morgen :)

Elsker også den sidste dag af sygdommen. Der har man det BARE godt efter en ordentlig overbelastning, og så er man ikke i tvivl om at man lever :mrgreen: sikken' lettelse.

Skyd-Sven skrev:
dejlig tips men sys bare at hashen gør en hals værre (hvis man har hostet alt slim op) så man ska da drikke extreme mængder væske!?

Det er jo ikke mere end et par sug jeg tog - jeg blev egentlig ikke skæv, bare lidt "rundtosset" i starten, og efter et kvarters tid forsvandt mine smerter i musklerne (man siger jo også at hash virker muskelafslappende), og jeg var ikke længere rundtosset.

Men hvis du er opsat på at blive fucking skæv når du er syg, så skal du nok drikke eller spise hash, som AoD siger :D For jo mere du ryger, jo mere tør i munden bliver du ;) Men Ice Tea er sagen!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
He he...-Dr. Trold, speciale i narkose 8) Måske du skulle overveje at åbne et hospice, eller bare blive sygeplejerske. Har fandme været mere eller mindre syg i 2 uger nu, kunne godt have brugt din ekspertise...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Stærk mad, vitaminer (flere gange daglig dose af dem man kan tåle, fx. C og B), vand og evt. noget kodein plejer at gøre det for mig!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]