Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 12 maj 2024 17:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 apr 2024 15:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 apr 2024 16:37
Indlæg: 7
Nedenfor er en præsentation af indholdet til min kommende YouTube-kanal, der forventes at være live inden jul. Jeg har med mere end 12 års erfaring inden for emnet DMT opnået en betydelig indsigt i, hvordan verdenen fungerer. Med over 500 DMT-trips har jeg erhvervet en dyb forståelse for, hvordan alt med døden hænger sammen. Det er ikke selve DMT’et, der giver den store indsigt, men det skubber ens egen hjerne op på et niveau, så man kan bruge sit eget DMT i hjernen. Når man tager DMT fra naturen, har den ikke den rigtige kode, og derfor får man ikke den fulde forståelse af, hvordan døden hænger sammen. Jeg beklager, at jeg ikke afslører det hele endnu, men jeg gerne vil have, at det bliver en nyhed på YouTube. Jeg håber at kunne tilbyde en ny og spændende oplevelse for seerne, og ser frem til at dele min viden og erfaring med jer.


Denne YouTube-kanal kommer til at handle om, hvad døden helt præcist er, et emne som jeg tilsyneladende kun har svarene på.

Jeg planlægger at afsløre, hvordan jeg vil lave den største kvantecomputer i verden, en enhed skabt udelukkende gennem studier om døden.

Denne kvantecomputer bliver jordens største skridt, vi kan tage som mennesker, da vi kan se præcis, hvad døden er, og arbejde sammen med døden. Pludselig får vi en helt ny forståelse af livet, da vi nu står over for den anden halvdel, som hidtil har været ukendt for os. Dette giver os en dybere indsigt i både jorden og universet, end vi hidtil har haft.

Jeg vil forklare, hvad et kvantespring er, hvilket er en kompleks og uforståelig begivenhed for de fleste fysikere. Et kvantespring involverer et usynligt mellemrum, der kræver specifik viden for at forstå, hvad der egentlig sker.

Jeg vil vise i mine videoer, hvordan man kan neutralisere tyngdekraften og svæve frit ved hjælp af en let rygsæk, der vejer ca. 4 kg.

Jeg vil demonstrere, hvordan man kan rejse tilbage i tiden for at indsamle videoer og billeder fra jordens tidligste dage op til nutiden.

Desuden vil jeg præsentere teknikker til at opspore guld og sølv på en let og effektiv måde.

Jeg vil vise, hvordan man kan redde en persons liv ved at genoplive dem. Selv efter et mislykket forsøg kan det stadig lade sig gøre at bringe personen til live ved at indsætte en ny sjæl.

Nu vil det være sådan, at nu kan du tænke den vanvittigste tanke, du overhovedet kan forestille dig. Hvor andre vil sige, "Det kan ikke lade sig gøre", så kan det lade sig gøre nu.

Hvis man forsøger at måle betydningen af dette, kan man sige, at Albert Einstein, Niels Bohr og alle de andre store tænkere gennem historien blot er som et sandkorn ved siden af universet.

Efter mere end 12 års arbejde og udvikling af 250 manuskripter til disse emner, ser jeg frem til at præsentere jer for noget både nyt og fascinerende


Mvh Death Stranger


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 apr 2024 20:49 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 aug 2004 19:48
Indlæg: 579
Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Storslået! Hold os opdateret.

Og velkommen i det bruneste.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 apr 2024 14:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 apr 2024 16:37
Indlæg: 7
Tyler skrev:
Storslået! Hold os opdateret.

Og velkommen i det bruneste.


Hej Tyler

Jeg glæder mig også til at prikke hul på noget, som stort set ingen mennesker ved. Jeg skal nok linke til min YouTube-kanal, når jeg er klar. Min bremseklods er lige nu, at jeg sidder og sætter mig grundigt ind i et program, der hedder Adobe Premiere, til at lave videoer. Derudover mangler jeg nogen til at lave noget grafik. Det er lidt tunge ting, men jeg glæder mig til at skyde de 250 videoer af de næste par år.

Mvh death Stranger


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 apr 2024 21:30 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 feb 2009 20:53
Indlæg: 857
Geografisk sted: Milano
Du kan da ikke bare lade os hænge. Upload det straks!

_________________
"I'm a man of honour, a truthful person, a gentleman of absolute morality."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 apr 2024 22:18 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 525
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
500 DMT trip! WOW :D

Lyder som noget der kan være med til at udviske grænsen mellem virkelighed og fantasi.

Når det så er sagt, så ved jeg at der er uanede mængder lærdom at hente. Jeg er MEGET interesseret i at hører om dine teorier og idéer!

Vi ser frem til at hører mere

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 maj 2024 09:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 aug 2008 13:13
Indlæg: 704
Det lyder spændende!

Ærgeligt at propertære, software as a service programmer skal stå i vejen for det kollektive kvantespring.

Jeg vil opfordre til også bare at prøve at lægge lidt op og så tage den derfra - eet skridt af gangen. Være agil og lægge asfalten mens vi kører som nicolaj wammen siger.

_________________
”What hashish gives with one hand it takes away with the other: that is to say,
it gives you power of imagination and takes away the ability to profit by it”

(Baudelaire 1860).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 maj 2024 12:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 apr 2024 16:37
Indlæg: 7
Hodja skrev:
Det lyder spændende!

Ærgeligt at propertære, software as a service programmer skal stå i vejen for det kollektive kvantespring.

Jeg vil opfordre til også bare at prøve at lægge lidt op og så tage den derfra - eet skridt af gangen. Være agil og lægge asfalten mens vi kører som nicolaj wammen siger.



Hej, og tak for jeres interesse.

Jeg er godt klar over, at det måske er lidt irriterende, at jeg siger noget, som jeg ikke kan fulde inde med. Mit mål i mange år har været, at jeg vil frigive det på YouTube først. Da jeg for 12 år siden var ude for en bilulykke og fik ødelagt min ryg, blev jeg indstillet på en førtidspension ufrivilligt. Den vil jeg gerne ud af. Så jeg tænker, når jeg kommer med måske det største spørgsmål folk har, "Hvad er døden?" at interessen vil være stor, så jeg kan ende med at leve af det, komme ud af min førtidspension, og så også ende med at kunne give jer alle mange flere ting, hvis jeg kan leve af det.

Men jeg kan da lige give en lille smule her. Den kvantecomputer, jeg kan lave, altså ekstrem. Hvis I forestiller jer, at I har det bedste trip, I nogensinde har haft og set en masse fede ting, så kan kvantecomputeren kigge direkte ind i det samme, og vi kan se det hele, ligesom om vi var skæve. Men nu kan du få lov til at se det hele med en hjerne, der ikke er påvirket. Du kan også selv tage et højt trip og så bagefter gå ind på kvantecomputeren og se meningen med det, du så.

Man kan også navigere i det, så hvis man vil lige rundt om Mars og se, hvordan det ser ud i en psykedelisk tilstand, så kan man gøre det. Og man kan få alle forklaringer på, hvad man kan bruge Mars til.

Det er sådan med mennesker, at hvert eneste sekund, vi lever, bliver alt registreret, hvad vi tænker, hvad vi føler, hvad vi lige har sagt, og hvad vi lige har gjort. Og det forsvinder aldrig nogensinde. Så hvis du finder personen på kvantecomputeren, så ved du, hvem den person er. For nogle vil det være skræmmende, måske politikerne. Det ville være noget, der er tættere på normalt.

Men det er det selvfølgelig ikke nu, fordi vi lever uvidende om, hvad der foregår lige rundt om os. Man kan sige, det er jo det største skridt, vi kommer til at tage, fordi vi bliver tvunget til at holde af hinanden. Men jeg gør alt, hvad jeg kan nu, for at komme hurtigt ud med det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 maj 2024 08:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 799
Den findes allerede. Den hedder hjernen, den er biologisk og mennesket har den. Brug den. Du er psykotisk, snak med en læge før du gør skade på en eller anden.
Oplevede også godt engang at komme ind i en fusionsreaktor på ketamin. Forstod fusion; bum bare nitte doktor dølle. Fatter hat.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 maj 2024 13:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 apr 2024 16:37
Indlæg: 7
Alf'n skrev:
Den findes allerede. Den hedder hjernen, den er biologisk og mennesket har den. Brug den. Du er psykotisk, snak med en læge før du gør skade på en eller anden.
Oplevede også godt engang at komme ind i en fusionsreaktor på ketamin. Forstod fusion; bum bare nitte doktor dølle. Fatter hat.


Hej
Jeg synes, at det er meget sympatisk, at du er bekymret for andre, der måske føler sig skræmte. Du har ret i, at vores hjerne kan være en fantastisk redskab til at opdage og reagere på potentielle problemer, herunder kræft. Men det er også vigtigt at huske, at vores personlighed ikke altid er lige så opmærksom og kan have brug for lidt hjælp til at være mere proaktiv. Derfor kunne det være gavnligt at lære mere om, hvordan vores hjerne fungerer, så vi bedre kan forstå og støtte både vores egen og andres mentale helbred.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 maj 2024 05:03 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 799
Bare luk øjnene og slap af 8)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2024 16:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 apr 2024 16:37
Indlæg: 7
Hej,
jeg er glad for, at vi har sådan en person her, som er meget ukontrolleret i, hvad han siger. Det er netop årsagen til, at jeg gør det jeg gør; for at give andre mennesker en større forståelse af, hvad livet er. Han er et glimrende eksempel på, hvorfor vi har stået stille i 4000 år. Når man læser, hvad han skriver, er der kun vrede og angst. Og tydeligt, det ikke har noget med mig at gøre. Men angsten har en kæmpe indflydelse i dag.

Man kan bare se på politikerne; de er så bange for at afsløre, at der mangler det tredobbelte i statskassen, for at have et velfærdssamfund, men biler folk ind. Derfor har man ansat alle advokater i Danmark til at lyve befolkningen lige op i fjæset. Hvis man har en sag, der vedrører staten, når man har været til det første møde med sin advokat, og han fortæller, at du har en fantastisk god sag. Så, når du er gået ud af døren, ringer han modpartens advokat op og aftaler, hvad for nogle løgnehistorier, de skal køre i retten, så staten kan vinde. Det foregår flere tusind gange om dagen.

Og man kan se de få politikere, der er fornuftige; dem hører du ikke noget til, de får ikke ordet, de siger så meget fornuftigt, at det gider man ikke at høre på. Dem, der har magten, det er dem, der kan råbe højest, og kommer med flest løgnehistorier på en gang.

Da Hitler, han leve; der var han det mest angste menneske, der overhovedet findes på jorden. Han var så bange for at dø og blive afsløret, hvem han var, at hvis nogen sagde noget forkert, blev de bare slået ihjel. Eller hvis der var en gruppe mennesker, der var for farlige, så skulle de også udryddes. Og hvor står vi næsten 100 år efter? Fuldstændig det samme sted. Vreden i folk har så meget magt, at det fornuftige simpelthen bliver begravet dybt ned.


Hvor er udviklingen henne, når jeg kigger på, hvad der foregår i verden? Jeg ser ikke ret mange mennesker, der har det særlig godt. Og som han siger ganske rigtigt, at vi har en hjerner og bro, bliver den så brugt. Med den kæmpestore erfaring, jeg har fået lavet over 12 år, ser jeg kun, at der skal en helt anden drejning til, for at vi alle kan få lov til at have et liv. Når der er nogen, der bestemmer over andre mennesker, så har vi samme problematik: angsten sværdet ud over det hele. Nåh, så politikerne bestemmer, at vi ikke må indtage stoffer, så må de jo være guder, siden de ved bedre, end andre mennesker, da de kan bestemme over noget, der er helt naturligt i naturen. Hvad så med de mennesker, der respekterer det? Det må jo være en angst for, at måske politikerne har ret. Det, jeg gør her, er kun for at forbedre forståelsen for andre mennesker.

Denne kvantecomputer kan lave rigtig mange fede ting, som vi ikke selv kan nå som mennesker. Men ligesom med en pistol, kan man vælge at gå ud og skyde en person, eller du kan gå om i baghaven og skyde efter nogle dåser sammen med en kammerat og have det sjovt med det. Så det er jo valgene, der træffer, om det bliver godt eller skidt.

Men noget, der giver mig respekt, er folk, der er modsatte af, hvad jeg siger, eventuelt også sviner mig til, men bagefter kommer med en god forklaring på, hvorfor de har den holdning og mening. Det er fantastisk, så har man virkelig arbejdet med det; det er tit der, guldet ligger, at minus og plus mødes og giver et positivt resultat.


Men hvis der er nogen, der vil hjælpe, så sidder jeg jo med Adobe Premiere til at lave video med, som er lidt tungt. Så hvis der er nogen, der kender det program, og kunne tænke sig at give mig nogle timer undervisning, det vil hjælpe gevaldigt med hastigheden, og jeg kan komme ud med de fantastiske ting, jeg er kommet frem til. Jeg lærer noget lynhurtigt, hvis jeg ser noget fysisk. Så det er ikke mange timer, jeg skal have, for at jeg kan bruge sådan et program.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2024 20:45 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 feb 2009 20:53
Indlæg: 857
Geografisk sted: Milano
Har du evt. prøvet nogle guides fra youtube? Der ligger helt sikkert en masse tutorials derinde.

_________________
"I'm a man of honour, a truthful person, a gentleman of absolute morality."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 maj 2024 13:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 apr 2024 16:37
Indlæg: 7
Silvio Berlusconi skrev:
Har du evt. prøvet nogle guides fra youtube? Der ligger helt sikkert en masse tutorials derinde.


Hej
Ja, jeg tror, jeg har udforsket næsten alle videoer på YouTube nøje. Jeg eksperimenterede med nogle prøveoptagelser i går, og det gik hurtigere end forventet at mestre det. Dog kan det være udfordrende at finde ud af en specifik funktion, hvilket kan tage meget tid. Jeg forventer ikke at skabe perfekte videoer fra starten af, da det kræver tid og indsats at perfektionere brugen af programmet. Der ligger mange muligheder i programmet, som jeg ser frem til at udforske og udnytte.

Men fedt, at du lige har skrevet. Du må meget gerne skrive igen, hvis du opdager nogen, der virkelig går ned i detaljerne på programmet på en hjemmeside eller et andet forum.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 maj 2024 19:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 aug 2004 19:48
Indlæg: 579
Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Du kan komme rigtig langt med meget få ting i Premier. Det kan godt virke tungt på overfladen, men så længe du bare forstår tidslinjen, de mest basale værktøjer og lidt om eksportering så er du kørende.

Der findes tusinder og atter tusinder af tutorials der forklarer det basale på YouTube. Det kan du sagtens selv dykke ned i. Og hvis du har lave ambitioner for kvaliteten af produktionen til at starte med skulle det ikke tage alt for længe at få bikset sammen. Den bedste måde at lære softwaren er ved bare at dykke ned i det og lave nogle videoer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2024 17:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 apr 2024 16:37
Indlæg: 7
Tyler skrev:
Du kan komme rigtig langt med meget få ting i Premier. Det kan godt virke tungt på overfladen, men så længe du bare forstår tidslinjen, de mest basale værktøjer og lidt om eksportering så er du kørende.

Der findes tusinder og atter tusinder af tutorials der forklarer det basale på YouTube. Det kan du sagtens selv dykke ned i. Og hvis du har lave ambitioner for kvaliteten af produktionen til at starte med skulle det ikke tage alt for længe at få bikset sammen. Den bedste måde at lære softwaren er ved bare at dykke ned i det og lave nogle videoer.


Hej
Du har ret i, at det ikke er så vanvittigt kompliceret. Det var fordi, jeg kun havde nogle få timer. Jeg havde brugt tid løbende, så virker det lige lidt tungt. Men de sidste mange dage sidder jeg 3-4 timer i træk og bare laver videoer. Det er noget, der rykker. Om et par uger mere burde jeg være super kørende med programmet.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team