Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 22:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 sep 2023 12:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 sep 2023 08:38
Indlæg: 1
Hej
Jeg har fået fat i nogle midazolarm 5mg/ml ampuller og vil godt bruge dem til at få en god søvn på. Jeg har læst at de kan indtages rektalt men da jeg ikke har erfaring med midazolam ville jeg lige høre om råd til hvor meget man skal tage for at få en god nats søvn. Jeg ønsker ikke at sprøjte det ind i åren så rektalt er den bedste løsning for mit. Håber der er nogle der vil guide/råde lidt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2023 09:10 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Hej

Midazolam er et meget kraftigt hypnotikum! 5mg burde være rigeligt til at slå dig helt omkuld - du må endelig ikke blande med hverken alkohol eller morfika, det er ekstremt vigtigt! Jeg vil gerne se et billede af din ampul? Har kun det midazolam som mundspray og rektalspray. Midazolam adskiller sig fra andre benzoer ved at være vandopløseligt kontra fedtopløseligt. Du kan sagtens drikke væsken, men den smager helt sikkert grumt. Gør dig selv en tjeneste og brug dem til søvn kun, lad være med at holde dig vågen da du risikerer et vågent blackout hvor du ikke aner eller kan huske hvad du laver.

Igen, Midazolam er meget kraftigt!!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 63 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team