Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 21:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 jul 2023 23:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Hvilke stoffer havde I set frem til at prøve, men endte med at blive fælt skuffet?

For mit vedkommende er det nok heroin. Det var ellers et stof, som jeg ellers aldrig havde troet, at jeg ville indtage, men nysgerrigheden overvandt min fornuft. Mystik, utallige myter, fordomme og ikke mindst dødsfald er forbundet med dette stof, så mine forventninger var selvsagt ret høje. Med brugere, der går fra og hus og hjem, og ender med at blive junkier, der stjæler, røver og prostituerer sig selv, måtte dette narkotikum jo være helt fantastisk.

Men nej. Det er faktisk ret kedeligt. Godt nok er det et stort skud dopamin til hjernen, kroppen er varm, tung og afslappet, og jeg har ikke en eneste bekymring i verden, men det er bare forbandet kedeligt. Måske er mit liv simpelthen bare for godt til at værdsætte følelsen af bedøvende ligegyldighed. Ingen kreativitet, produktivitet, grineflip, kosmisk kærlighed og selvudvikling. Bare en stor fed stener.

Det er jo sådan set godt nok. Kokain er også røvsygt, og jeg vil hellere have en kop kaffe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2023 11:18 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Mdma efter misbruget af Meth der prøvede jeg mdma og sikke en fesen omgang, det var ikke den rigtige rus jeg fik ud af det, føltes som beskidt Meth uden skrald på.
Endte med at tage alt for meget og alligevel udeblev det min hjerne søgte uden jeg dog blev ristet på den negative måde i tiden efter.
Så siden hen har det været et nej tak selvom det har været gratis.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2023 13:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 153
Geografisk sted: Fyen
Hindbaerroulade skrev:
Hvilke stoffer havde I set frem til at prøve, men endte med at blive fælt skuffet?

Bong. Vil aldrig forstå hvorfor folk sværger til denne metode kontra bare at ryge en god joint. Side note så synes jeg måske svampe er lidt opreklameret ift. folk påstår man skulle få de her store åbenbaringer om universets og livets sammenhæng... disse åbenbaringer lyder knapt så kloge når man tænker over dem morgenen efter :mrgreen:

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jul 2023 13:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Kakao.
Jeg var blevet lovet hjerteåbnende, chakrarensende, ekstasefremmende effekter men fik bitterhed, kvalmende nærhed og prætentiøs selvpromovering.
Folk omkring mig begyndte at danse febrilsk og chante indiske ord de ikke forstod imens deres øjne lyste af den helt særlige vildskab man kun finder i visse sekter som man notorisk ikke skal drikke cool-aid fra. Så blev et øjeblik en smule bekymret, men det viste sig bare at være det moderne påfund af det ældgamle dansevanvid bare uden muggen LSD-korn og løssluppende orgier. Det kunne dog være at man kunne lokke nogle af de mest efterristede forest fairies med dreadlocks med hjem hvis man langsomt kunne viske det hemmelige mantra af de 4 sacred K'er igennem deres stretch-øreringe. Karkauw, ketamin, kundalini og klamydia..

Applying this mantra may or may not involve boofing insatiable amounts of narcotics as well as exotic and rarely observed STD's *


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jul 2023 16:44 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Kokain! Dét er kedeligt, og på ingen måde pengene værd.

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jul 2023 23:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 jul 2023 20:40
Indlæg: 5
Bl0dpump skrev:
Kokain! Dét er kedeligt, og på ingen måde pengene værd.



Sådan er vi så forskellige. Jeg har fået statsheroin i henved +10 år og mit ulovlige misbrug er så eferhånden blevet erstattet af kokain. Det er en dyr "hobby", men at folk kan få sig selv til at tage amfetamin går fuldstænding over min forstand. I det mindste er der en (ego-) rus på kokain - omend den er kortvarig.

Benzoer tager jeg en gang imellem når jeg vil være skæv af statsheroinen. Jeg tror fælden er klappet men har ikke ikke oplevet nogle abstinenser endnu....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 aug 2023 13:19 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Hvor ofte vil du være skæv af dit statsheroin?
Og hvad benzoer og dosis tager du?
Hvis der går noget tid imellem snakker vi psykisk afhængelighed den fysiske er en klam en og slippe af med.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2023 11:27 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2022 15:40
Indlæg: 13
Hindbaerroulade skrev:
Hvilke stoffer havde I set frem til at prøve, men endte med at blive fælt skuffet?

Men nej. Det er faktisk ret kedeligt. Godt nok er det et stort skud dopamin til hjernen, kroppen er varm, tung og afslappet, og jeg har ikke en eneste bekymring i verden, men det er bare forbandet kedeligt. Måske er mit liv simpelthen bare for godt til at værdsætte følelsen af bedøvende ligegyldighed. Ingen kreativitet, produktivitet, grineflip, kosmisk kærlighed og selvudvikling. Bare en stor fed stener.


Fuldstændig enig Hindbærroulade. Havde tænkt jeg aldrig ville røre heroin, men efter at have prøvet diverse og indset, at jeg ikke har det store anlæg for afhængighed tænkte jeg alligevel, at jeg ligeså godt kunne give det et skud. Som du skriver var jeg som sådan godt tilfreds med alting - også ting jeg ikke burde være tilfreds med - så dermed også ret ugidelig. Der kunne have været andre tilstede, men det ville sgu ikke have gjort den store forskel. Kunne have siddet på en kold bænk på Hovedbanegården og det ville nok heller ikke gøre den store forskel.

Kan godt lide drugs, der ligesom sætter skub i det hele og giver nye perspektiver.

Jibri skrev:
Kakao.
Jeg var blevet lovet hjerteåbnende, chakrarensende, ekstasefremmende effekter men fik bitterhed, kvalmende nærhed og prætentiøs selvpromovering.
[/b][/u]


Dejligt, at du lige får denne her aflivet for mig Jibri. :D Har sgu aldrig troet på det pis, men mine mere flipper-krystalseende-hippie-psykedelisk-healer-type bekendte sværger til det bras. Min første indskydelse var, at det lyder som en slap og uengageret gang placebo sammen med folk jeg ikke har lyst til at associere mig med.

-----------

Jeg syntes efterhånden det er mere og mere skuffende at drikke med mindre jeg blander det med phenibut eller andre ting. Særligt ift. hvor smadret jeg bliver af det og hvor usundt det her.

_________________
Aaaaaauuuuuuummmmmmmm !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2023 12:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Jeg har aldrig prøvet et stof der generelt skuffer. Jeg har dog også kun prøvet LSD, MDMA, svampe, skunk og alkohol(som jeg synes er et lortestof). Selvfølgelig har jeg haft enkelte oplevelser der ikke blev som forventet/normalt.

Jeg VED at jeg aldrig vil røre opiater, for jeg tror jeg er typen der nemt kan blive lidt for glad for dem, og når i ser listen ovenfor så er det da også kun stoffer med et lille misbrugspotentiale jeg tager.

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 aug 2023 11:20 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5087
Spice (urteblanding med syntetiske cannabinoider) - En bitte smule fornemmelse af en hentydning af cannabisrusen, afløst af migræne, kvalme og en ulækker kropsfornemmelse. Skal godt nok aldrig rørre det pis igen.

Jeg var også lidt skuffet over opium (mest prøvet dansk). Den smertestillende effekt er rar, når man kronisk render rundt med smerter, og jeg kan også godt sætte pris på den voldsomme ugidelighed i det rette humør. Men jeg havde godt nok troet, at der var langt mere eufori og 'velvære' at hente i opium. Jeg har oplevet mere eufori og velvære i en cannabisrus. Jeg kan dog godt se afhængighedspotentialet, og det er noget af det drilske ved morfika, at mange undervurderer det fordi rygterne virker overdrevne, efter man selv har prøvet det, og at man derfor tænker, at man sagtens kan styre det. Det er en stofgruppe man enten skal behandle med utrolig respekt og disciplin, eller helt holde sig fra. Personligt har jeg valgt sidstnævnte.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 aug 2023 17:04 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 790
Geografisk sted: Messier 45
Bismann skrev:
Den smertestillende effekt er rar, når man kronisk render rundt med smerter, og jeg kan også godt sætte pris på den voldsomme ugidelighed i det rette humør. Men jeg havde godt nok troet, at der var langt mere eufori og 'velvære' at hente i opium. … Jeg kan dog godt se afhængighedspotentialet, og det er noget af det drilske ved morfika, at mange undervurderer det fordi rygterne virker overdrevne, efter man selv har prøvet det, og at man derfor tænker, at man sagtens kan styre det.


Jeg er meget enig i dine betragtninger, jeg genkender også tanken ‘er det bare det?’ efter at have prøvet diverse opioider. Men af præcis den grund er der noget at vogte sig for, især hvis man døjer med fysiske eller psykiske smerter, det er rart at sætte en dulmer på. Jeg tror virkelig det er der, glidebanen ligger.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 aug 2023 19:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Også enig! Har man kroniske smerter og/eller ondt i livet med trang til at dulme omstændighederne, kan det meget nemt gå galt. Jeg har dog svært ved at forestille mig, at et rask og velfungerende menneske ville blive afhængig af det. Det er ganske enkelt for kedeligt i længden.

Havde for øvrigt ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at en cannabis-aficionado som dig ville ryge spice. En del har jeg efterhånden prøvet, men jeg skal aldrig i nærheden af et syntetisk cannabinoid, hvis jeg kan undgå det. Hvad fik dig til at prøve det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 aug 2023 20:55 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Jeg prøvede det engang sydpå uden at vide hvad det var.
Søgte efter noget skunk pot og han kom med tobak som han sagde det sender vi ind i fængslet til rygerne som røg ind.
Mener jeg har en battrip report agtigt indlæg liggende herinde.

Men føj jeg blev ubehagelig skæv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 aug 2023 22:23 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5087
@Hindbaerroulade
Det er længe siden efterhånden, men skulle chille med en kammerat, havde for en gang skyld ikke noget selv, men min kammerat sagde han havde. Da det kom til det, hev han en pose spice frem :? Det var sent på aftenen og orkede tage ud og handle, og vi prøvede med en enkelt "joint". Det var rimeligt dumt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2023 09:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 jul 2016 23:11
Indlæg: 16
Ketamin..
Prøvede det hjemme i trygge omgivelser. Men havde den underligste oplevelse. Sad fx og kiggede på billeder af nogle kvinder jeg normalt synes er smukke, og de var SÅ grimme.
Satte noget af mit yndlings musik på, og det lød af lort..
Så jeg konkluderede at folk blir grimme og musik blir dårligt. Har aldrig gidet at røre det igen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2023 06:24 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 153
Geografisk sted: Fyen
Missekatdrengen skrev:
Ketamin..
Prøvede det hjemme i trygge omgivelser. Men havde den underligste oplevelse. Sad fx og kiggede på billeder af nogle kvinder jeg normalt synes er smukke, og de var SÅ grimme.
Satte noget af mit yndlings musik på, og det lød af lort..
Så jeg konkluderede at folk blir grimme og musik blir dårligt. Har aldrig gidet at røre det igen.


Og fuck en hovedpine man får bagefter

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 51 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team