Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:33


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 feb 2023 21:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 feb 2023 21:17
Indlæg: 1
hey derude, ung knægt på 17 år her

de sidste 3-4 dages tid (kan ik engang huske det efterhånden..) har jeg været noget så blæst på nogle ret heftige doser elvanse. har faktisk heller ik sovet et eneste sekund nu jeg tænker over det.. ikke skide smart ved jeg godt. jeg begyndte endda også at småhallucinere lidt, på sådan fjollet svampe agtig måde? nå, men da rusen så faldt ned igen begyndte jeg at få det virklig ulækkert, lyder måske lidt mærkeligt. jeg kom så i tanke om jeg havde nogle gamle xanax liggende gemt under min seng, men tænkte faktisk ikke de ville kunne dræbe det hårde comedown jeg kunne mærke var på trapperne.

jeg tog så 3mg alprazolam, og tænkte det var længe siden jeg havde lavet edibles. (har aldrig blandet edibles med xanax før der) så jeg spiste ca. 800mg tjald i kage version, derefte går der ikke mere end en lille times tid, så lige pludslig forsvandt den klamme ubehagelige følelse i kroppen. ren magi, jeg fik det ligefrem utrolig fedt, for a være hel ærlig..

mit spørgsmål er vel om i selv har erfaringer med xanx og edibles? eller er det kun mig der syns det var den fedeste combo? sidder midt i rusen og skriver, så sorry hvis der lidt stavefejl

vidste ik lige hvilken tråd den skulle smides ind i


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2023 13:56 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:22
Indlæg: 232
Har ingen erfaring med den kombination der.

Men når man har været vågen i længere tid på hårde stimulanser og får det skidt til sidst.
Så vil benzoer altid være guld værd i sig selv og føles som det bedste i verden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2023 22:34 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Jeg tænker dosis er i den høje ende - 1 mg alprazolam og 300 mg hash burde være nok.
Men ja benzoer og amfetamin.. pas på dig selv unge mand.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 feb 2023 11:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Benzoer og cannabis er en af de bedre kombi'er for mig personligt, jeg kan være åå så skæv uden at have en ellers ret påtrængende følelse af angst og paranoia.

Når det er sagt, så pas nu på... Benzoer er altid en glidebane, misbrug er voldsomt ubehagelig og der er tegn på det kan hjælpe en på vej til tidlig demens.

Så som med så meget andet er nøgleordet "moderation". Ville undlade at lave din kur til en alt for hyppig rutine og ødelægge den for dig selv.


Udover det, så det da dejligt med en blød landing ovenpå sådan en tur. Præcis sådan jeg selv bedst kan lide det med stimulanser: en lille flyvetur oppe i skyerne og en faldskærm til at blødgøre faldet.

.. Men moderation! :lol:

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team