Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 00:46


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 jun 2023 22:23 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Hej, jeg har brugt LSD og før det Shrooms i mange år og efterhånden har jeg kun lejlighed til det ca. 2x om året og tager gerne en relativt høj dosis (dvs. 4-5 dråber) og sætter god tid af til det.

Jeg er gennem årende blevet betydeligt overvægtig (bmi 46-47) og har besluttet at prøve Wegovy med det aktive stof Semaglutid der virker ved at redusere "cravings" primært for mad (appetit) men også trangen til alkohol, nikotin mf.
(medicinen er kun markedsført til diabetes og Fedme/overvægt men det er muligt at der senere vil blive ansøgt om at det kan bruges til andre formål)

men min tanke var at der jo ingen tvivl er om at LSD og andet PSY påvirker receptore og signalstoffter fx. dopamin og da semaglutid er en relativ ny medicin begrænsede erfaringer og endnu færre om kombinationer med illegale molekyler søger jeg er førstehånds erfaringer fra folk under behandling med medicinen der har trippet under behandlingen (kun folk der allerede har gjort det, jeg anbefaler folk at udvise ekstra forsigtighed eller helt undlader at kombinere semaglutid med andre stoffer før vi har hørt fra brugere der allerede har gjort sig erfaringer)

Interaktioner: (kendte)
Semaglutid skal pga. forsinket ventrikeltømning anvendes med forsigtighed sammen med orale lægemidler, som kræver
hurtig gastro-intestinal absorption.

Ved samtidig brug af warfarin eller coumarinderivater bør INR monitoreres hyppigt under opstart af behandling med semaglutid.

På forhånd tak og hvis jeg starter på medicinen inden mit sommer trip så melder jeg tilbage med egne erfaringer
(jeg har endnu ikke besluttet mig, så erfaringer er kærkomne)

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jun 2023 08:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 jun 2023 18:34
Indlæg: 4
Jeg har desværre ikke så meget at bidrage til, da jeg ikke har den fornødne erfaring eller viden, men jeg synes det er ret spændende og interessant.

Jeg har også læst, at det ikke blot mindsker trang til mad men også til spil/stoffer og andet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jun 2023 12:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Jeg kan se at der er mange der har været interesseret i emnet men endnu ingen der har kunne kaste mere lys på det..

men er sikker på at erfaringer nok skal komme..

mit gæt er at trippet enten er lidt mindre euforisk, eller at der stort set ingen forskel er..
men jeg kan ikke udelukke at der kan være andre problematikker (jeg vil fx anbefale at spise en sund fiberrig kost i ugen op til og under trippet, da hårdmave/tyndmave el lin. kan være voldsomt ubehageligt og det er ikke med til at skabe et godt headspace at føle sig syg og måske begynde at forstille sig at det er værre end det er....)

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2023 00:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 jun 2008 15:07
Indlæg: 424
Ved ikke hvordan den salgs fedme stoffer virker, men hvis de ikke virker på serotonin og dopamin er chancen vel lille for at der vil være en kryds virkning, right, anyone?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2023 10:20 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Jeg er ikke bange for noget i retning af Serotoninsyndrom men jeg tror at Semaglutid ligger en dæmper på Dopaminresponsen og det er direkte el. indirekte kan give et lidt mere tamt trip og hvis de får bivirkninger(hård/tynd mave/kvalme/hovedpine m.f.) undervejs kan være nok til at styre trippet i en negativ retning.

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2023 13:21 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2022 15:40
Indlæg: 13
Jeg har tog en stor dose semaglutid en gang om ugen, som det anbefales, men synes det gav en slem rutsjebanetur, hvor jeg fik kvalme, var svimmel og følte mig lidt sløv i det. Senere på ugen fik jeg øget appetit før min næste dose.

Syntes at semaglutid i store doser påvirkede min generelle tilstand ret betydeligt i øvrigt. Jeg sov dårligere, havde en lidt højere hvilepuls og manglede generelt motivation.

Har dog ikke tænkt over, hvordan det påvirkede andre stoffer fordi de negative effekter ligesom bare blev trukket med ind i hvad end for et trip jeg havde gang i.

Nu tager jeg en meget lille dose semaglutid hver anden dag sammen med en mikrodose melanotan-II. De synes tilsammen nærmest at fjerne min appetit uden nogen negative bivirkninger. Jeg har tabt mig stødt siden.

_________________
Aaaaaauuuuuuummmmmmmm !


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team