Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 jan 2023 19:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Hej alle i kosmiske psykonauter:)
Jeg skal afholde en rigtig hyggedag med mine bedste venner i en lejlighed om en måneds tid.
Vi har snakket om at i stedet for at vælte os selv hele natten, så vil vi prøve at holde en rigtig nice fest i dagtimerne. Vi bliver bare en 5-6 stykker, og vi vil bare være derhjemme og høre dejlig musik og have en masse tæpper.
I den forbindelse tænkte jeg på at jeg godt kunne tænke mig at kombinere nogle stoffer jeg allerede kender rigtig godt i forvejen.
Har altid elsket MDMA og ketamin sammen, og jeg elsker også MDMA og svampe sammen. Efter sigende skulle svampe og ketamin også fungere godt sammen, og så tænkte jeg på om man ikke kunne kombinere de tre og få en lækker koger på?
Jeg ville ikke dosere så højt af de enkelte stoffer, men kunne det fungere?

Kh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2023 01:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Doseringswise tænker jeg omkring 100 mg mdma, 1 g svampe og små streger ketamin ved behov. Vil det være en risikabel kombo? Synes ikke rigtig jeg kan få
googlet mig frem til så meget brugbar information om den kombination:)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2023 08:51 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Der er ikke noget ekstraordinært risikabelt ved den kombination der springer i øjnene - ketamin går generelt ret godt med de fleste substanser på nær alkohol og morfika. Vær opmærksom på et psykedelisk boost og twist=)
God fornøjelse, det lyder hyggeligt - husk masser af joints til comedown;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2023 10:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Mange tak for svar :D
Jeg må rulle mig et arsenal af potjoints;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2023 17:12 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg kan også godt lide at kombinere stoffer, men kun to ad gangen. Tre er for mange. Trippet mister sin karakter, og jeg bliver forvirret. Det er ikke spor sjovt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2023 17:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Ah, det kan jeg måske godt følge.
Har ikke prøvet det før, men tænkte at settingen til lidt eksperimenteren ville være optimal. Og de tre stoffer passer godt sammen på kryds og tværs.

Jeg tænker lidt på det som et hippieflip som jeg ville krydre med lidt ketamin hvis jeg har lyst og kan overskue det:)

Men giver egentlig meget god mening at det bliver lidt for meget med tre forskellige. Måske derfor jeg ikke ligefrem kunne tage en dukkert i informationer om det på nettet :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2023 18:22 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jamen prøv det bare. Du må jo gøre dig dine egne erfaringer. Heldigvis virker ketamin kun i en time, så hvis det bliver for meget er det ret hurtigt overstået.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2023 21:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Jeg tror da jeg kommer til at give det et skud :cheers:
Så længe jeg ikke kører k-hole-doser skal det nok gå;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2023 15:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Prøv da lige svampe og keta sammen, inden du også prøver mdma i samme mix. Der er ingen grund til at skynde sig med at prøve komboer, og hvis du ikke kender komboerne i duo, skal man imo aldrig bevæge sig ud i trio-kombi.

Jeg har kun prøvet LSD + MDMA, og MDMA + mikrodosering af svampe. Har aldrig taget Keta. Jeg har dog set folk der blandede alt hvad de kunne komme i nærheden af, og det har aldrig været et kønt syn. Måske er det fordi jeg ikke har været der selv, men folk på festivaler der blander alt, det er dem som ender i medic teltet og skal have omsorg. Hvis i alle sammen skal være blæste, så synes jeg i skylder hinanden at træde mere varsomt. Det er ikke sjovt at hjælpe en psykose af vejen, mens man er på 3 substanser.

Du er da fornuftig ved at gøre det i hjemmet, men øv dig langsomt og lær din egen grænse at kende før du udvider den. Når du går i trio kombi med stærke psykedeliske empatogene og dissociative virkemidler, så kommer du til at opleve verden meget anderledes end du kan forestille dig. Det svarer til at hoppe faldskærm, uden at få en introduktion fra en underviser først.

Jeg læste godt at du starter med lave doser, men jeg forstår stadig ikke hvorfor du ikke starter med at prøve den kombo, som du ikke har prøvet før? Er det fordi du gerne vil have MDMAens sikre positivitet ind i trippet? I så fald, så tror jeg du skal overveje at svampe og ketamins synergi sagtens kan ophæve den der "sikre" adgang til eufori som MDMA plejer at give.

Jeg synes det lyder som om du har besluttet dig, men overvej lige endnu engang om det er en god idé.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2023 00:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
@hectorsalamanca

Mange tak for dit svar :)

Jeg har ikke taget nogen definitiv beslutning; det er også derfor jeg spørger herinde først for at høre om det er noget der kunne give mening.
Synes du har mange gode pointer.
Min strategi ville være at toppe et forhåbentlig fint svampe/mdma-trip med en lille smule ketamin for at opleve den helt sikkert specielle synergi der garanteret er.
Men det skal ikke være et hals og psyke-brækkende stunt for enhver pris.
Jeg er ikke ude i noget hasarderet. Det skal gerne være en rar dag for os alle.
Har også kombineret LSD og mdma med stor nydelse, og tror måske jeg gerne vil tage mdma den dag, da de andre kommer til at indtage det, så vil gerne være med på deres kærlighedstrip samtidig med at det kunne være spændende at udforske noget mere i de ultimativt trygge rammer som det er sammen med dem.

Tror lige jeg skal tænke det lidt mere igennem, men jeg plejer at have nogle vellykkede ture på forholdsvist lave doser :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2023 00:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Kan virkelig godt følge argumentet om ikke at køre en tripple-kombo med noget man endnu ikke har prøvet i en duo.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2023 22:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2023 00:03
Indlæg: 9
Mdma og svampe er supergode sammen, men jeg har ikke så gode erfaringer med at blande keta ind i main trippet. Jeg gemmer det hellere til comedownen, der er det helt perfekt.
Håber I får en hyggelig aften:)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team