Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:53


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Contalgin
Indlæg: 04 jan 2023 19:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 jan 2023 19:18
Indlæg: 3
Hey venner

Har noget contalgin depot som jeg gerne vil have en skævert ud ad men er det muligt når det er depot?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Contalgin
Indlæg: 04 jan 2023 20:09 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Ja, det er det helt bestemt - du kan knuse tabletten for at bryde depoteffekten, men du kan også sagtens blive skæv af at spise det, trods depotudgaven. Contalgin er morfin, så kend din dose og træd med varsomhed, det kan pludselig tage røven på dig hvis du ikke er opmærksom.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Contalgin
Indlæg: 04 jan 2023 20:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 jan 2023 19:18
Indlæg: 3
Har netop spist en enkelt på 5 mg depot men kan jeg godt spise nogle flere og prøve mig stille og roligt frem er det det du mener ?:) vis jeg nu ik ønsker at knuse dem
Men når jeg så har knust pillen hvilken måde er så den “bedste” at indtage dem?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Contalgin
Indlæg: 04 jan 2023 20:30 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
5mg er en fin starterdose - det er slet ikke sikkert at du kan lide rusen.. Jeg har et sweetspot på omkr 15mg morfin, hvis jeg går højere end det, så får jeg det kvalmt. Altså den mest effektive måde, er helt klart en røv-raket, hvor du opløser pulveret i vand og sprøjter det op i røven.. Ellers er der mange der sniffer pulveret - denne metode er god fordi at virkningen kommer ret hurtigt (5 min ca), det gør det lettere at dosere. Oralt indtræffer virkningen først efter 45 minutter - 1,5 time, så hvis du bliver utålmodig og redoserer for tidligt, kan det godt give dig problemer. Depot tager længere tid om at virke = mindre "sus", og virker i markant længere tid.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Contalgin
Indlæg: 04 jan 2023 20:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 jan 2023 19:18
Indlæg: 3
Har ædt i alt 2 5mg depot nu
Og tror jeg prøver at sniffe det imorgen
Tak for hjælpen chef :)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Contalgin
Indlæg: 11 mar 2023 21:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 mar 2023 20:57
Indlæg: 13
Vil godt lige tilføje at contalgin kun virker hurtigere ved at dele pillerne. ca. 30 min ellers tager de ca. 1 time før de virker.
Tror ikke det er en god idé at sniffe contalgin. Tænker det er bedre du sluger pillerne. Det er forskelligt hvor meget folk skal have. Men 5/10 mg kan der ikke ske noget ved med mindre man er overfølsom eller ikke kan tåle dem. Skal man være skæv af dem...??? Tja det er vel muligt hvis du ikke falder i søvn. Hold dig dog fra høje doser så som 100 mg contaginer llilla piller. De er dødelige for dem som ikke er vandt til dem. Hvis det bare er for at blive helt væk og uden bekymringer så er rivotril nok en bedre løsning i små doser også, da contalgin er for smerter og ikke for at være skæv... Start altid med lave doser af alt. God fornøjelse. Tip! Skulle du ryge helt rundt på både contalgin og eller rivotril så ta en lille smule speed eller coke for at counter det. Det hele er en balance.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team