Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 maj 2023 09:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 maj 2023 09:34
Indlæg: 2
Jeg har overvejet at begynde at microdose imod angst, da jeg har følt med lidt nede på det sidste. Jeg har læst flere forskellige steder at det kan hjælpe på ens humør og give en mere energi.

Mit 1. spørgsmål er om der er en sikker måde at bestille fra DW til danmark, så det ikke bliver taget i posten

2. har også hørt man kan gøre det med svampe, men ved ikke hvor nemt det er og hvor meget det kræver at holde kørende, plus er det ikke også blevet ulovligt at købe frøende hjem til DK

Mvh en nysgerrig bruger


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 maj 2023 11:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Så vidt jeg har kunne læse viser studier af MD svampe at risikoen for angst øges og ikke sænkes. Det eneste det hjælper på er omkring 5% øget kreativitet. LSD kan dog give lidt flere fordele i små doser men generelt er det ikke anbefalelsesværdigt imod angst.
Adaptogener til gengæld kan fjerne selv svær angst på kort tid, så prøv rhodiola, ashwagandha og bacopa. Find en side i EU der sælger supplements så du ikke skal købe råt plantepulver som ved rawfoodshops osv. men ekstrakt i kapsler. Til akut angst kan kava, lemon balm og passionflower faktisk være ret effektivt samt en god magnesium .


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 maj 2023 10:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 maj 2023 09:34
Indlæg: 2
Tak for hjælpen kigger lidt nærmere end i de tilskud du har sendt til mig.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team