Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:00


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 jun 2022 15:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 07:34
Indlæg: 5
Hej

Jeg står i den situation at jeg 3 gange på en uge har fået ekstreme krampeanfald, og jeg begynder at mistænke om det kan være et forkert stof jeg har fået, som måske er årsagen

Kort fortalt, så har jeg løbende indtaget forskellige stoffer, men i lørdags sidste uge, efter rygning af hash, begyndte jeg at få kramper i overkroppen. Dette udviklede sig på 10-20 minutter til at være så voldsomme at jeg måtte ringe 112. Her mistænkte de i starten hashpsykose. Men det er de kommet væk fra. Kramperne varede 2 timer og holdte først op, da de gav mig 2,5 mg akineton via sprøjte.

Om mandagen var den gal igen, denne gang gik det dog over efter 30 minutter. Men i går skete nøjagtig det samme. Jeg får en tindens til og kigge skråt op til venstre og mine øjne flakker. Jeg mister ind imellem bevidstheden ved at jeg, ikke besvimer, men går så meget i krampe at jeg ikke reagere på det som bliver sagt. Igen i går fik jeg Akineton, som gjorde at de forsvandt indenfor 5 minutter

Jeg blev drug testet, og er testet positiv for Benzoer, THC, kokain og PCP som skulle være stjernestøv. Alt sammen stemmer overens med det jeg har taget for 2 uger siden (kokain) og en uge siden (hash), men PCP har jeg aldrig indtaget, i hvert fald ikke uden jeg vidste det

Mit spørgsmål til jer, er om I har en logisk forklaring eller om den er svær at besvare. Epilepsi er der blevet snakket om, men er ikke blevet undersøgt for det

Kort opsummeret, så er det altså de her kramper som bare ikke vil stoppe, og som foregår i overkroppen og spreder sig til benene

I min journal er der blandt andet beskrevet følgende:
“tilset akut.
Har for 1 uge siden røget hash og efterfølgende behandlet for akut dystoni med akineton på akutmodtagelsen. Nu hertil morgen samme symptomer. Ses nu med hyperventilation, sved og i starten normal tonus, men udvikler opistotonus og dystone bevægelser i arme”

Har I et bud på om det er stoffer eller hvad det kan være?

På forhånd tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2022 16:03 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Mit råd må være at det er tid til en pause fra de hele også blive udredt for epilepsi.
Det du beskriver lyder meget godt som det jeg har observeret ved et epilepsi anfald inde i byen men jeger jo bare en random misbruger.
Virker godt nok skummelt at den slår ud for pcp har de givet dig noget benzo? I forbindelse med indlæggelserne?
Ryger du dagligt?
https://min.medicin.dk/medicin/praeparater/711 Et midel mod Parkinsons hm.
Håber det løser sig for dig lg du får den påkrævede hjælp.
Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2022 18:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2008 19:24
Indlæg: 242
Geografisk sted: Snurrestrup
Det eneste, jeg kan komme på, er såfremt du har et heftigt benzodiazepin misbrug, men tager en kold tyrker ind imellem - uden at lægge tanker i det. Det er dog ret usandsynligt, og du ville da også have andre abstinenssymptomer.

Hvordan med cannabis? Hvor stort er dit forbrug?
Det undervurderes ofte, efter min mening, hvor stor indvirkning et misbrug heraf kan have på psyken og dermed også fysisk.

Edit: Epilepsi eller deslige virker som et godt bud. Alt andet lige så ta' en slapper med stofferne; de gør med al sandsynlighed kun ondt værre.

Edit 2: Nu kom jeg lige til at læse din første tråd herinde. Er du stadig på anden medicin?


Senest rettet af Username 26 jun 2022 09:29, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jun 2022 00:36 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Der mangler lidt informationer. Alder og vægt. Hash fucker helt sikkert med ens blodtryk. Når man så i forvejen blander det med kokain og benzoer........................................

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jun 2022 13:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 07:34
Indlæg: 5
Jeg er 22 og har en vægt på 90 kilo. Jeg havde et forbrug af hash på 2-3 gange om ugen, indtil episoden sidste lørdag. Med hensyn til Akineton, så er det også mod kramper. Det står også på min.medicin.dk

Jeg er som sagt stoppet med hash siden i lørdags men regner ikke med det er abstinenser

Med hensyn til benzoer, så er det diazepam og zoplicone som jeg får på recept. Her tager jeg sovepiller hver dag og har gjort det i 2 år. Diazepam er drt måske 1-2 gange om ugen. Men mit mønster har ikke været anerledes op til anfaldene


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jun 2022 14:16 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Hvordan spiser du? Vegansk, kød, kulhydratrig? Har du haft en periode med for lidt mad?
Jeg tror ikke at maden eller fraværet af den kan gøre så voldsomme ting, så jeg ville også, som FSO anbefaler, blive udredt for epilepsi.

Hashpsykose tvivler jeg stærkt på kan inducerer så voldsomme fysiske kramper. Det kan selvfølgelig godt inducere kramper jævnført psykosomati, meeen.. Med de benzoer og søvnmedicin du får, så tror jeg svaret ligger her og eller med andre faktorer i løbet af din dag.. Husker du at drikke vand og spise salt fx?

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jun 2022 17:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2008 19:24
Indlæg: 242
Geografisk sted: Snurrestrup
Jeg vil nødigt snage og fluekneppe, men i en tidligere tråd nævner du, at du er på Truxal og lamotrigin.

Ud fra hvad jeg kan læse, så har Truxal er indvirkning på hjerterytmen, hvilket kokain selvsagt også har.

Hvorvidt det har noget som helst med sagen at gøre, skal jeg overhovedet ikke gøre mig klog på.

Men, ovenstående inklusive et par hynotika og cannabis er alt andet lige en koktail, der kan byde på lidt af hvert.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jun 2022 21:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 07:34
Indlæg: 5
Jeg får det samme at spise som jeg hele tiden har gjort. Det vil sige kød, kulhydrater osv. der er ingen ændring været i det desværre

Det er korrekt jeg også er på Truxal, men har ikke taget det siden mit første anfald sidste lørdag og det kom alligevel her i fredags igen. Så mistænker ikke længere Truxal til at være årsagen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jun 2022 22:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Har oplevet denne slags kramper når jeg har blandet for mange substanser over natten eller har spist for mange Lyrica/Pregabalin eks. Har følt at jeg var ved at blive savet over og har væltet rundt og skåret mig osv. Skær ned på alle de streetdrugs du tager og var opmærksom på at trappe ud og ikke tage mere end det du skal have af den receptpligtige så tror jeg det går i sig selv men det er klart et warningsign så tag det seriøst


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team