Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 02:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Mdma priser
Indlæg: 01 feb 2022 06:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 okt 2021 17:05
Indlæg: 11
Har læst herinde at 300-500 kr er det mest normale når det kommer til mdma priser. Men jeg vil vide om der er Nogen som har stødt på mdma der har kostet under 300 kr samtidig med at det har virket ligesom mdma i prisklassen 300-500 kr og hvor der ikke har været tilsat psychedelics og halluciogener som lsd fx. Er det virkeligt sådan at jeg bliver nødt til og lade være med at tage det hvis jeg nu køber mdma til 200 kr også selvom at jeg tester det?. Jeg Ved godt at det tit bliver blandet op med opiater, benzoer, og amfetamin. Men jeg har ikke noget imod at amfetamin benzoer og opiater bliver blandet i mit mdma. Kan det godt ske at mdma der koster 200 er ligesom noget mdma der koster 400 og hvor gode er chancerne?.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2022 13:18 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Jeg vil mene at man godt kan få normal MDMA til 200 kr. Jeg har ikke hørt at der bliver blandet opiater, benzoer eller psykedelika i billig MDMA. De stoffer er jo penge værd i sig selv. Så hvor har du det fra? Når det ikke koster mere end 200 så tænker jeg at renheden af mdma'en er lav dvs fyldt med cutstoffer (fyldstoffer - det er alt fra salt til sukker, kreatin, bagepulver and the list goes on), som ikke har nogen euforisk virkning, men de kan til gengæld have nogle halv-negative bivirkninger. Hvis en test viser en fin renhed på dit mdma, så ville jeg ikke være bekymret for at indtage det bare fordi det kun har kostet 200 - du har bare fået det til en god pris. Så test endelig renheden. Men drop tanken om at der skulle være blandet andet narko i det.

Ps Man kan måske nok komme ud for at amfetamin/speed bliver bliver solgt som mdma til billige penge, men så er det jo ikke længere mdma, som vi taler om.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team