Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 dec 2021 23:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 okt 2021 17:05
Indlæg: 11
Yo folkens har nogle spørgsmål. Jeg tog mdma for første gang for 1 år siden. Og har indtil videre taget det nogle gange i 2020 og 5 gange indtil videre dette år. Har taget det som pulver den ene af de gange hvor jeg har taget mdma. men alle gange har det virket godt. Har læst om mdma situationen i England hvor der siden brexit er blevet solgt meget fake mdma og hvor der i mange tilfælde stort set ikke har været mdma i det som er blevet købt af brugerne derovre. og at det er blevet svært at få noget rigtig mdma som også er godt. Corona skulle vidst også havde haft indflydelse på situationen derovre i England. Har også læst på en dansk side på reddit hvor der var 2 personer som skrev at de syntes at mdma var blevet dårligere indenfor de seneste 5 år og der var snak om at nogle pushere var begyndt at sælge noget der minder om mdma i stedet for rigtig mdma. tror jeg så en person skrive noget omkring RC research chemicals også. Men Ville høre om folk herinde har haft oplevelser med dårligere mdma eller fake mdma indenfor det sidste stykke tid?.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 dec 2021 00:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 dec 2021 23:47
Indlæg: 7
Hej, en stor grund til at vi ser at kvaliteten af MDMA i England falder og, at mængden af falsk stof stiger er, at det siden brexit er blevet sværere at få MDMA importeret fra Holland da det nu skal igennem en større tur i tolden. Derfor stiger prisen naturligvis og kvaliteten daler. Det er ikke noget du som sådan skal være bekymret for i Danmark af den grund at vi har relativt lidt toldvæsen ved EU post selv ved lande som Holland, ift pakker der kommer fra lande som Kina. Du skal jo huske at toldvæsenets hovedopgave stadig er at tage pakker der snyder med tolden og det gør Kinesiske firmaer oftest. Hvis du vil have et eksempel, kan jeg fortælle fra min egen personlige erfaring, at jeg har bestilt 4 pakker fra dark web alle sammen fra Holland uden nogen problemer. Men da jeg en gang bestilte en billig mikrofonarm fra Kina, ankom den en måned senere med fuldstændig smadret pakning. Man kunne se der var blevet gjort et halvhjertet forsøg på, at sørge for at mikrofonarmen blev i den aflange papkasse med noget tape men armen var ridset over alt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 dec 2021 17:36 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Du kan prøve at kigge lidt på drugsdata.org. Der blir publiceret analyseresultater fra bl.a. Østrig og Schweiz. Og det gir et delvist billede af, hvad der er i omløb i Danmark. Det ser stadig ud til, at de fleste ecstasypiller indeholder mdma. Men der har været en svag tendens det sidste halve år til at pillerne indeholder andre ting. Men det er også efter nogle år, hvor de stort set kun har indeholdt mdma. Du kan være heldig at finde en tablet inde på deres side, du står med i hænderne (de poster med billede). Men pas på, da der godt kan være forskellige piller på markedet med samme farve og logo.

Jeg tror kun, brexit er en lille del af forklaringen for England. De piller, der er fundet i England uden mdma, er nok ikke produceret i England. Indholdsstofferne vil jeg ihvertfald tro, der er minimal sandsynlighed for er produceret der. Så det narko skal jo også ind i landet på en eller anden måde. Og kokain kommer også stadig ind i stor stil så vidt jeg ved. Det virker også til, at det ofte er de samme piller, der florerer i England som i fastland Europa.

Der har formodentlig været et hickup i mdma supply chain pga de globale problemer med at skaffe precursorer og få varer leveret til tiden. Det påvirker de fleste industrier. Der har nok også været nedsat efterspørgsel pga lukkeperiode i nattelivet/festivaller i Europa, hvilket måske har resulteret i nedsat produktion?

Hvad angår det danske marked lige her og nu har jeg desværre ikke andet end ovenstående at bidrage med. Stay safe! :)

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team