Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 aug 2021 10:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 aug 2021 14:44
Indlæg: 5
Hej folkens.
Jeg får en del medicin, efter et liv med misbrug og andre faktorer der har gjord at tingene ikke har været så nemme.
Blev lødslødt fra en lille måned sidenn, og har i den forbindelse døjet med noget angst.
Derfor startede jeg op i antidepressiv medicin som hedder sertralin.
Startede på 50mg og efter 3-4 dage op til 100 hvor jeg ligger nu. Jeg får i forvejen metadon, Ritalin og lyrica. Har efter jeg startede op i den nye medicin, oplevet at se/høre lyde og stemmer at blive paranoid og mistroisk overfor alle omkring mig, i en sådan grad at jeg endte på den lukkede er par dage. De mener ikke der er på grund af sertralinen, men har aldrig oplevet sådan noget før hverken o stressede perioder og heller ikke når jeg har været helt påvirket af diverse blandinger. Er der nogle af jer der kender til sådanne bivirkninger ved sertralin, eller ved sertralin i kombi med noget af det andet jeg får, som er ting jeg har fået længe. Det skal lige siges at jeg har kun taget min medicin og ikke selvmedicineret ved siden af som jeg ellers plejer.

Ps. Admin burde der ikke være et forum omkring brug af medicin. Mange stofbrugere får også medicin og mange emner omhandlerbrug og ikke misbrug.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 aug 2021 14:11 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Jeg ville stoppe med sertralin ud fra hva du skriver.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 aug 2021 19:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 aug 2021 14:44
Indlæg: 5
Jeg er begyndt seponering, det var også min første tanke men var mere ude efter om der er nogle der kender til samme slags bivirkninger enten fra dem selv eller har hørt om det fra andre


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team