Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 14:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 aug 2021 22:49 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 808
Geografisk sted: ved havnen
Hej min kammerat har fået fat i nogen fentanyl plastre på 12 mg vi vil gerne prøve at ryge dem hvordan gør man? Jeg ved at dosis skal være lav og alt det


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 aug 2021 19:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 nov 2019 23:13
Indlæg: 4
Jeg vil simpelthen ikke anbefale jer det. Nu har jeg aldrig prøvet det men plastret er med alt sandsynlighed et depot plaster hvor i ikke ved hvor meget der i og med den mængde der skal til for od vil jeg nærmest kun sige oddsne er imod jer+ det er en satans afhængighed


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 aug 2021 23:50 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
kender to der har været ved at kradse af på fentanyl plastre.
Kan på ingen måde anbefales at lege med fentanyl what so ever, men jeg kan desværre ikke hjælpe på dit spørgsmål.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 aug 2021 07:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Håber stadig I begge er på denne jord. Fentanyl er også det der har været tættest på at mørke mig i min opioid karriere, det er fandme ikke for sjov.

Jeg kan ikke give jer et bedre råd end det de andre allerede har sagt, det næst bedste jeg kan fortælle jer er IKKE at tage det alene samt hav naloxone ved hånden! Og hvis I vælger at tygge lortet istedet, så fucking klip det i mindre stykker og sæt alarmen til 5 min (det er uhyggeligt hvor påvirket I kan nå at blive hvis I glemmer tiden og tygger løs i bare 5-10 ekstra minutter end planlagt). (EDIT: vigtigt lige at sige her at jeg ikke aner hvor store stykkerne skal være eller hvor lang tid I kan have dem i kæften hvor det stadig er nogenlunde ansvarligt gjort. Derfor er det fucking aller vigtigste hvis I vælger at eksperimentere med fentanyl er at I ikke er alene og har naloxone klar, andet tør jeg egentlig ikke rådgive om)

Men det er honestly ikke en særlig fed rus, klart mere bedøvelse end eufori. Men hey, hvis man bare søger at smaske panden i bordet, eller (kortvarigt) fjerne abstinenser er det sgu meget effektiv. Yo som en sidste ting - for guds skyld så lad vær at opbygge tolerance overfor fentanyl.

Pas nu for helvede på jer selv derude. Nysgerrighed er svær at styre I know, meeen nogle gange er det seriøst bare ikke værd at tilfredsstille den.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 aug 2021 16:14 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 808
Geografisk sted: ved havnen
Vi er stadig i live det var et 12,5 uq plaster havde misforstået min kammerat vi skar det ud i 16 lige store stykker og ryg en del hver time indtil vi var påvirkede husk nu det her er en side for folk der vælger at tage nogen hårde stoffer men gerne vil gøre det mest sikkert man kan sagtens bruge fentanyl man skal bare være virkelig forsigtig og ikke gøre det ret tit jeg har slet ikke lysten i dag men os der får metadon i høje doser får intet ud af dope så vil vi være påvirket ska der bare noget stærkere
Il og jeg vil selvfølgelig aldrig opfodre folk uden meget højtolerans at ryge fentanyl men for mig var det en oplevelse på linje med da jeg stadig ku mærke min dope Rus jeg fik ro for en aften og det var lige hvad jeg trængte til men ja man skal passe rigtig godt på og kun bruge det hvis man kender kundskabens regler hellere for lidt end for meget og hård narkotika ska man ikke tage uden tollerence


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team