Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 07:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 maj 2021 00:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 22:33
Indlæg: 44
I mange mange uger havde jeg glædet mig som et lille barn til at tage MDMA igen med en ven.
Vi startede med svampe (2 gram) og 3-4 timer inde i trippet tager jeg 150 mg MDMA i kapsel. Jeg har taget flere gange fra det batch før, og kvaliteten er rigtig god.
Forventningsfuld sætter jeg mig til at vente, stadig lidt bubbly i mit trip.
Efter 1,5-2 timer uden effekt, vælger jeg at tage en dosis mere. Jeg mærker nærmest intet. Måske en lille smule. Det eneste jeg egentlig får ud af det, er at jeg får det lidt klamt på vej 'ned'.

Jeg har ingen anelse om, hvad der lige kan være årsagen?
Jeg tog en Modafinil 4-5 dage før. Kan det være derfor?
Jeg tager ingen anden medicin der kan være problemet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2021 11:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Hvis der ikke har været andet medicin involveret lyder det næsten som om dit MDMA har været skraldkvalitet. Har selv doseret lignende dose efter et aaaalt for stort måltid en halvtime før, hvilket udskød turen med et par timer og gjorde det meget mindre slående, men blev da stadig ramt. Det lyder lidt mystisk må jeg indrømme.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2021 12:51 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Det lyder mærkeligt, men prøv næste gang at tage MDMA alene, uden svampene (og uden alkohol). Til gengæld kan det være en god idé at drikke cola til, for koffein forstærker virkningen af MDMA. Du kan også prøve at preloade med 5-HTP. Tag 100 mg. hver dag i syv dage.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2021 15:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 22:33
Indlæg: 44
Læbepomaden:
Som jeg skrev i indlægget, er kvaliteten i top. Jeg har haft super gode ture på det batch før. Det har andre også. Det er testet med kit (det siger selvfølgelig intet om kvaliteten, men fortæller mig at det er MDMA). Ja det er mystisk. Jeg håber ikke at det er fordi det pludselig bare ikke virker for mig mere :(

Enspænderen: det vil jeg prøve. Jeg synes bare at at svampe eller LSD og MDMA virker meget synergistisk.
Er det ikke lidt risky at preloade med 5-HTP ifht. serotoninsyndrom?
Tak for rådene i hvert fald!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2021 20:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Svenne93 skrev:
Enspænderen: det vil jeg prøve. Jeg synes bare at at svampe eller LSD og MDMA virker meget synergistisk.
Er det ikke lidt risky at preloade med 5-HTP ifht. serotoninsyndrom?
Tak for rådene i hvert fald!

Jo, der er en fin synergi imellem svampe og MDMA. Men jeg kan se at du først tog MDMA'en da svampetrippet var næsten overstået. Måske har svampene forbrugt det meste af din serotonin, så der ikke var ret meget tilbage.

5-HTP er et naturligt stof, og den mængde jeg angav er ikke for meget. Serotonin-syndrom er kun et problem, hvis du tager MAOI-medicin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 maj 2021 22:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 22:33
Indlæg: 44
Enspænderen: Ja det kan være en mulighed.
Jeg prøver med 5-HTP og uden svampene næste gang! :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team