Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 12:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 apr 2021 17:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 apr 2021 12:07
Indlæg: 3
hey folks - her kommer jeg lige ind fra højre, som helt ny bruger – men jeg kender da en håndfuld af jer ude fra den analoge virkelighed ...
& så kommer jeg endda farende med et nærmest kommercielt indlæg som mit allerførste… håber ikke troldene spiser mig !

Sagen er, at jeg har gået sammen med KenIshii og andre dygtige folk og bygget på et køkkenapparat til cannabis-olie hjemme ekstraktion i et par år – … og nu er vi ved at være i mål ! Vi har en færdig, velfungerende maskine, som vi har døbt Merlin400, som vi er i fuld gang med at opbygge serie-produktion af.
Vi står med en fuldautomatisk, fuldt programmerbar maskine, der laver cannabis-olie af alt fra topkvalitets-buds til industrihamp, i et lukket system hjemme på køkenbordet.

Ken Ishii har skrevet om tidligere inkarnationer af projektet i et par tråde her inde, den her : viewtopic.php?f=85&t=53614
og den her : viewtopic.php?f=85&t=55090

Vi har launchet en spritny hjemmeside hvor alle de lækre detaljer, specs osv er grundigt beskrevet. Den er her : www.drizzle.life
… så jeg vil ikke skrive så meget mere om maskinen her, men spørge jer her på boardet :

- Hvis du skulle overveje at gå fra at lave olier ’i hånden’, RSO-style (eller andre metoder) til en lille, handy ethanol-ekstraktions maskine, hvilke spørgsmål ville du så have svar på før du besluttede dig ?
… grunden til spørgsmålet er, at vi i første omgang henvender os mest til medicinske brugere af CBD-olier – men at vi også ved, at rekreative brugere (som der er mange af her inde) generelt er sværere at imponere ;) og har mere viden, og flere førstehåndserfaringer omkring ekstraktion, urterne og slutprodukterne…
derfor er jeres indspark med spørgsmål til Merlin400 maskinen guld værd for os !
… for… vi er simpelthen stinkende stolte af hvad vi har fået bygget, og vil rigtigt gerne se den ændre grundlæggende på folks tilgang til cannabisolie, både CBD og fuldspektrum - fra at det er noget man køber i en webshop, til at det selvfølgeligt er noget man laver selv :)

hilsen Gwion, en ældre newbie...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 apr 2021 18:21 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Jeg synes stadig det er en fed maskine i har lavet! :D

Sidst mindes jeg i snakkede om at den også kunne bruges til diverse (krydder)urter, har i droppet det for at fokusere på cannabis ekstraktion?

Hvordan er situationen med IPA rester i henholdsvis olien og restmaterialet?

Hvorfor skal man oprette sig for at komme ind i shoppen? Det virker unødvendigt kluntet som forbruger.

Kan den betjenes som stand alone, eller skal man bruge pc/app? F.eks. så den husker sidste setup?

Kan man lade den genbrugte alkohol i maskinen, ved opbevaring, eller bør den tømmes mellem brug?

Kan den bruge friskt/vådt materiale?

Edit: Læste lige at den kan bruge materiale med frø. Kommer olierne fra frøene så ikke med i den færdige olie?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 apr 2021 18:47 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
En ide til noget gratis markedsføring ku være at oprette en bruge på diverse CBD/Thc selvhjælps grupper på fjæsen og ad den vej sprede ordet.
Plus en selvstændig side med demo og mulighed for snak og hjælp.
Kom i kontakt med nogle af de hjemmesider som sælger frø til cdb og give dem mulighed for at tilbyde eller henvise til jeres produkt.
Har I undersøgt det amerikanske marked er der nogen konkurrent? - det er jo kæmpe stort og købekraften er der også.
Knæk og bræk med maskine.


Top
 Profil  
 
 Titel: !
Indlæg: 28 apr 2021 19:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 apr 2021 12:07
Indlæg: 3
tak for svar !
jeg tager dem lige fra en ende af... :
- Maskinen kan stadig bruges til div krydderurter - vi har bare valgt at optimere den i forhold til cannabis :) men den kan vel i princippet håndtere alt hvad der kan ekstraheres på med IPA...
- der står noget IPA tilbage i plantematerialet, det er nærmest u-undgåeligt - vi snakker ca 100ml.
- der er ikke noget IPA tilbage i olien. Som i ikke noget :) selv forsvindende små rester kan smages og lugtes, især når olien kommer varm ud af maskinen... Men vi kan afdampe det hele.
- webshoppen er låst fordi vi stadigt arbejder hårdt på at få varer på hylderne... kan godt se det virker lidt kluntet, det kikker vi på
- den kan betjenes som stand-alone, og køre de programmer der er lagt ind i den. Den kommer også til at få en app, hvor man kan programmere ekstraktions settings mv., som så kan gemmes ned i stand-alone delen. På sigt kommer man til at kunne lave og gemme sine egne 'opskrifter' via app'en
- den er ikke glad for friskt/vådt materiale. Vand i IPA'en opløser alt muligt snask man ikke har lyst til at få med i olien, så helst/kun tørt materiale.
- frøene afgiver til gengæld ikke noget til IPA'en. Vi har prøvet at fylde den med udelukkende frø, der kom intet ud... den hampefrø-olie vi kender fra supermarkedet er fremstillet ved presning, ikke med solvent.

- det bliver mest mig, der bliver brugeren som skal sprede ordet på diverse fora og grupper... ideer til hvilke der er gode modtages med kyshånd !
- demo, videoer, mulighed for snak og hjælp bliver på www.drizzle.life ... vi åbner i etaper for at kune komme ud over stepperne
- samarbejder med frø-butikker mm. er også en god ide - vi er lidt på vej den vej, i første omgang med raske planter :)
- vi har ledt det efter konkurrenter på både det amerikanske og alle mulige andre markeder - det ser ud til at vi er de første med en komplet small-scale ekstraktor ! man kan købe en distiller, og en decarb'er, og en tørremaskine/infuser, men ingen komplet maskine i liile skala... hvis i finder nogle der laver noget tilsvarende som os, er vi slf. meget nysgerrige !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 apr 2021 20:48 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Fedt, tak for svarene!
Lækkert, det lyder lovene. Der er en del problemer med rester af IPA og butan, i ekstraktionsmiljøet, som folk afhjælper med vakuum chambers, som jeg kan forstå i også bruger. :tnx:

Ift. lagring af programmer, har i så overvejet noget tilsvarende som termomixer gør med deres hukommelseschips? Måske bare med usb, hvor man kan overfører og gemme de forskellige indstillinger fra computeren offline til maskinen? Der er ret mange pothoveder med noia, der nok ville foretrække at sådan en maskine forblev offline, og for andre vil det give en nemmere måde at dele costum instillinger/opskrifter med hinanden.

Vildt nok at der ikke trækkes olier ud af frøene, det er jeg ret imponeret over, vil også gøre den ret anvendelig til at få brugt materiale fra frøgrows, når man har sorteret de frø fra man orker, men heller ikke gider ryge pot med restfrø i. Men hvis materialet findeles som i gør i videoen med en blender, så knuses frøene vel så olien derfra trækkes med?

Jeg tænker forummet Grøn stue, vil være et godt sted at gøre opmærksom på produktet. Der er et underforum til forhandlere/producenter. Vi er rimelig mange hampnørder derinde, og der vil næsten sikkert være et marked for det derinde. Måske en god idé at vente til i har et varelager og så give en lille rabat i sammenhængen, men ellers er det et oplagt sted også.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: !
Indlæg: 29 apr 2021 11:02 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Gwion skrev:
men den kan vel i princippet håndtere alt hvad der kan ekstraheres på med IPA...


Også en 10 grams klump hash?

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 apr 2021 12:28 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Hej Pestillence.

Umiddelbart vil den ikke være god til hash, fordi den er optimeret til en løs plantestruktur. Hvis man hakker sin hash og blander med industrihamp, ville den nok kunne bruges. Men ærlig talt ville jeg gemme klumpen til noget andet.

Merlin er lavet til plantemateriale og det er den død god til.

KH
KenIshii


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 apr 2021 19:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 apr 2021 12:07
Indlæg: 3
hej Bismann -
Den der thermomixer er faktisk ny for mig, den ser spændende ud ! Vores system bliver noget lignende i forhold til at gemme og dele programmer - den del er stadig under udvikling. Maskinen bliver som udgangspunkt stand-alone - og jeg har talt varmt internt i Drizzle for, at man skal kunne slukke for nettet i den... Modargumentet er, at så mister vi muligheden for at opdatere, og så har vi pludseligt gamle og nye software versioner kørende parrallelt. App funktionerne kommer til at køre via nettet, og den vej rundt kommer man også til at kunne dele programmer og uploade dem til stand-alone delen i maskinen (og så gå offline, når man faktisk bruger den...)
Hele den del er ret nørdet og ikke min spidskompetence, men det er super fedt at få konkrete indspark til udviklingsprocessen, de tæller med !
...og +1 til den med at kunne tage den lækre, men desærre frøfyldte del af høsten og trække den lækre olie på den, been there, done that ;) Og blender man moderat, bliver frøene ikke hakket over ... også trim og andet 2nd grade materiale kommer virkeligt til sin ret i Merlin400'en.
... og grøn stue, ja - der skal jeg også over og vifte med fanen ! vi har en 30% introduktions/firstmover/betatester rabat som man kan skrive sig op til i webshoppen på http://www.drizzle.life - Produktion af de første batches til varelageret er vores allerstørste focus lige nu...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 apr 2021 23:42 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
@Gwion
Vil man ikke principielt kunne klare opdateringen ved en nedhentet firmware(opdatering) og et autoscript, der automatisk opdaterer når man tænder maskinen, i mens firmwaren ligger på det isatte usb drev? Altså som en mere omstændig, men offline, måde at updatere på. Så har man taget højde for noiaen, nogle kan have, og samtidig muligheden for smartere og mere praktisk opdatering, for dem med mindre noia. Ved ikke hvor stor noia faktoren er, men er ret sikker på at det er en faktor. Samtidig er der også flere der kører med fuld automatisering, af deres grows bundet op på nettet og endda nogle der filmer live, så de kan følge deres grows på afstand. Så der er også nogle af de mere teknologiske hampddyrkere, der overhovedet ikke ser det som en faktor, at det kobles op på nettet.

Ja jeg synes personligt det er sjovt at lave frøgrows, men når jeg dyrker er det så lille skala, at jeg stadig gerne vil ryge resten af høsten, så kan godt se potentialet i maskinen til det formål! Har godt nok røget en del joints hvor man har overset et frø, hvor det enten resulterer i dårlig smag, eller sågar at frøene eksplodere og sender gløder i de fleste retninger. Det er ret træls.

Arh fedt at høre, det havde jeg ikke set. Ikke fordi de nødvendigvis skal være rabat, men man har nok vendet sig lidt til det derinde, når folk reklamere, og så får man typisk også meget goodwill, når der er fordele for 'communitiet'.

Dabbing miljøet kunne også være interessant for jer, at dykke ned i. De er ret interesseret i rene ekstrakter og 'full melt', og er oftest ret nørdede omkring det. Resin tech, der startede ud som en lowtech måde at lave ekstrakter på vha. et glattejern filter og bagepapir, har også taget fart, og der sælges maskine dertil, der er langt dyrere end jeres, på trods af at resulterer i et slutprodukt, hvor jeres vil være langt overlegent.
Tænker også det kunne være en god idé at komme ud til nogle cannabis konferencer, så folk kan blive introduceret for det og se maskinen fysisk. Spannabis er blevet kæmpestort, siden det startede i 2002, og ville være oplagt at komme til, når muligheden kommer igen. Ved også der er kommet flere danske cannabiskonferencer, uden jeg kan huske navnene på stånde fod, men det er mit indtryk at de er velbesøgte.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 apr 2021 00:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
I skal klart brande noget dabbing udover det hele, hvis I vil tjene big $$$$. Ser flere gode trends for mig på TikTok med Danmarks unge og dabbing.

money goes brrrrrrrrrrrrrt

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 apr 2021 19:42 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
+1 for daBranding.

Maskinen ser kanonfed ud, men UDEN AT VIDE NOGET OM DET TEKNISKE CANNABISMARKEDET OVERHOVEDET(!) synes jeg måske det kan virke til at den virker til at være et eller andet mellemsted mellem personlig brug, hvilket jeg måske tror den ville være for dyr til, og kommerciel brug, hvor jeg er usikker på hvorvidt kapaciteten på maskinen er god nok.

Som sagt, kender ikke pris-udgangspunktet for lignende større og mindre løsninger, så det er altsammen lidt... blabla herfra. Har i selv et kundesegment i øjnene? Kunne måske godt være relevant for folk der går rigtigt meget op i at dabbe og de virker også til at være ret købestærke folk når jeg ser på det grej der nu en gang kommer frem hist og pist :lol:

Elsker desuden hvor frit den er lavet mht. 3d print, raspberry pi og linux :hjerte: :hjerte: :hjerte: Det kunne måske også være en måde at generere buzz: frigive blueprints til jeres maskine til 3d-printere, lidt lignende samme måde som kokke deler deres opskrifter på fine retter, men som folk nok i realiteten ikke selv gider at stå og bikse med. DUNNO, HÅBER DET KAN BRUGES LEL. Måske en live-demo på tiktok med ektrakt af HOSTHOST catnip Billede kunne være en let måde at skaffe lidt publikum til hvordan man laver diy cat..-nabis-extract

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Senest rettet af Limpomaden 30 apr 2021 19:52, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 apr 2021 19:50 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Den er godt nok blevet Nice!

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 apr 2021 23:48 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Både Merlin og Drizzle ser jo fantastiske ud, både visuelt og funktionelt! Det er ene og alene prisen der har afholdt mig fra at have en Drizzle stående i mit køkken - desværre =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 maj 2021 11:44 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Stadig et rigtig interessant produkt, som jeg ikke har fulgt så meget, som man burde. Derfor er de følgende kommentare måske også lidt naive og intuitionsbaserede, men de er hvad jeg ville have i sinde, når jeg overvejer det indlende spørgsmål: "Hvis du skulle overveje at gå fra at lave olier ’i hånden’, RSO-style (eller andre metoder) til en lille, handy ethanol-ekstraktions maskine, hvilke spørgsmål ville du så have svar på før du besluttede dig ?"

Rent teknisk:

- Hvordan sikrer i jer, at produktet holder og forbliver funktionelt og food-safe, når i burger 3D printning? Eller er det blot ydre dele der er 3D printede? Jeg bringer det op, fordi 3D prinitning generelt giver svage strukturere, og strukturere der er porøse og dårligt definerer en overflade. Måske det bare er for at holde start-up costs nede, og have fleksibilitet i designprocessen, men som i skalerer vil injection-molding jo alligevel kun blive billigere og billigere. Hvad er det, der gør 3D printning nødvendigt rent teknisk for produktet - det synes jeg, at i skal slå på.

- Hvordan er rengøring og vedligehold? Olien i videoen ser meget tynd ud, og vi ved jo alle, at det ikke er den typiske konsistens for en ren cannbisolie, medmindre der fortyndes. Men kan 'almindelige' mennesker fortynde deres olie meningsfyldt? Kan maskinen informere om koncentrationer? Eller kører man lidt i blinde?

- Har i dokumenteret niveauet af rester i jeres ekstraktionsprodukt? "Man ville kunne smage IPA," virker som et rigtig tyndt slagsargument. Og her til, hvordan garanterer i, at den genindvundne IPA i maskinen er 100 % ren og ikke kontamineret med rester fra sidste ekstraktion?

- Som jeg forstår det, så holder maskinens kammer ca. 600 mL solvent, og i skriver at op mod 200 mL tabes med plantematerialet. Det vil sige, at det bedste yeild til genbrug er ca. 50 % solvent. Så er der altså lang vej til at tjene 9000,- ind igen. Hvorfor er det overhovedet værd at bruge 9000,- på at genopsamle ~10 DKK IPA ved en ekstraktion? Jeg tror, at det ville være bedre at slå på:

1) Connoisseur delen - customiserbar ekstraktion, nogle parametre at stille på: Temperatur, løbetid, trækketid? At det er meget nemmere end "manuel
ekstraktion," måske lugter maskinen slet ikke af solvent? Hele "lækkerhedsdelen"

2) Har man parametre at stille på, kan man så kontrollere ekstraktionen? Laven den fraktioneret? Sortere på baggrund af opløselighed? Hvis man har tekniske muligheder, så få dem frem. "Teknisk
bedre ekstraktion, end hvad du selv kunne lave med 1L sprit og et Pyrex fad?"

3) Muligheden for, at den 40-årige familiefar kan lave køkkenkemi som da han var 18, uden lugt, gener, brandfare eller andet?


Jeg ved det ikke, om ovenstående passer, for jeg kender ikke produktet intimt; men jeg synes, at i skal fortælle det, hvis det gør. For når i ikke nævner det, tænker jeg, at det nok er fordi det ikke er muligt. Klart, lægemiddelstyrelsen vil tænke i patientbaner - men i er jo frie til at eksportere jeres maskine, og derfor giver det god mening at se på den rene nydelsesvinkel til markeder, hvor cannbis bruges frit og ikke kun medicinsk.


Psykologisk:

- Næsten 9000,- - jeg føler ikke, at i sælger hvorfor produktet er prisen værd, eller hvad i har gjort, der gør prisen så høj. I lægger vægt på Raspberry pi, men helt ærligt, så er jeg i klubben der ville foretrække mine køkkenmaskiner var så dumme som muligt, og ikke skulle have WiFi opdateringer som måske/måske ikke kommer, afhængigt af virksomhedens succes. Og hvad skulle overhovedet opdateres? Når ikke i forklarer det, er min første tanke at systemet nok ikke helt er tweaket på plads, og derfor kan opdateringer være relevante.
I stedet kunne man jo slå på, hvilke smarte ting har i fundet på, inde i maskinen: Hvad gør jeres løsning god, holdbar, og driftsikker? En det "Kenwood" kvalitet der kører på om 20 år endnu, eller er det et "TV shop" produkt som er dødt om 2 år og 1 dag?

- Hvad får man ud af at lave olie? Når nu jeg som syg patient i dyre domme har købte min lovlige medicinske cannabis, hvorfor skal jeg så ikke bare ryge, vape, bage, spise den? Hvorfor skal jeg ofre 9000,- på at lave olie af den? Specielt når jeg jo uundgåeligt mister lidt af min cannabis i processen?

Kort sagt, selvom Peter er hyggelig i videoen, så går der efter min mening over 10 min uden der er meget mere information end hvad man kunne læse på en A4 side. Lav noget salgs gas - gå igennem hvordan den virker rent teknisk, uden af afsløre jeres 'propritary' dele. Hvad styrer i, hvad måler i - hvilke muligheder er der? Hvad er kontaktfalderne til solventet lavet af? Al den her trivielle information er rigtig rigtig vigitg. Meget mere vigtig end at stå og lave olie med en gut der har haft kræft. Det gør mig kun skeptisk, fordi man nu prøver at sælge gennem følelser og ikke selve produktet.


Jeg håber, ovensteånde kan tjene til noget konstruktivt. Det er fra mit perspektiv de vigtigste pointer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 maj 2021 22:53 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
@Randomname og andre>
Tak for input!

Vedr. pris og brugergruppe tror jeg faktisk at psychedelia brugerne ikke nødvendigvis er vores kerne brugere. Hovedargumenterne for apparatets værdi er: højt udbytte og super olie kvalitet, nemt at bruge - tryk på en knap og ikke mere, I virkeligheden er det ikke prisen på IPA der er afgørende. Det er så billigt at det er (næsten) ligegyldigt at genanvende. Det skal opsamles så det ikke lugter og bliver farligt på gasform.

Vores primære målgruppe er pt folk lidt oppe i årene med primært medicinsk behov for cannabisolie. Det er virkeligt dyrt og ofte af ringe kvalitet. Når man se på prisen på apparatet fra det perspektiv er det mere overkommelig. Hvis man alene sammenligner med en riskoger til at dampe sprit af kan vi ikke være med. Hele tanken med vores produkt er at her og fru danmark også kan komme med på køkkenkemi vognen og lave noget lækker cannabisolie derhjemme :)

Jer der synes den er for dyr: Hvad skulle prisen være før i ville overveje det - bare runde tal? Bare ren nysgerrighed og en slags markedsundersøgelse.

MVH
KenIshii


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 maj 2021 10:44 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Jeg kan kun svare for mig selv, og jeg synes som sådan ikke, at den er for dyr. Det er jo relativt. Det, som jeg synes mangler, er at jeg ikke får fortalt eller forklaret hvorfor prisen er som den er.

Hvilke fede ting, giver maskinen den pris? I skal selvfølgelig ikke sådan nøgternt undskylde jer i komponent ufgifter - men få da highlightet hvad den kan og hvorfor den er så god.

Hvis målgruppen kun er cancerpatientet o.l. så synes jeg ikke, at i drømmer stort nok. Jeg er helt med på, at olier er både dyre og af tvivlsom kvalitet. Men så få da sagt det højt pg tydeligt og på forsiden: måske er små 9000,- bare billigere end at købe olie? Bedre kontrol over kvalitet? Et mere sikkert produkt?

"højt udbytte og super olie kvalitet" - ja, men hvordan? Som den naive køber kunne man med rette tænke, at olie "lavet professionelt" MÅ være bedre end hvad sådan en lille køkkenmaskine med én knap. Vis at det modsatte er tilfældet.

Tag ikke "kritikken" for nær, det er blot for at hjælpe.

EDIT:
Til patienter var udlejning måske bedre end salg. Både i kraft af profit og image. Så ellers bare noget intenst lobby arbejde så fagfolk kan anbefale brugen. Bare en strøtanke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 maj 2021 11:38 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Pisse fede kommentarer Randomname!

Tak skal du ha og god søndag!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team