Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 09:39


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Hvilken er lækrest at indtage?
Hash 24%  24%  [ 4 ]
Kokain 6%  6%  [ 1 ]
LSD 18%  18%  [ 3 ]
Svampe 0%  0%  [ 0 ]
RC'er 6%  6%  [ 1 ]
Ketamin 12%  12%  [ 2 ]
Ecstacy 18%  18%  [ 3 ]
Alkohol 18%  18%  [ 3 ]
Tobak 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 17
Forfatter besked
Indlæg: 22 mar 2021 16:41 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 637
Geografisk sted: København
Stoffer handler jo ikke kun om at være fucked, men også om selve oplevelsen.

Hash - Hash er bare lækkert, røgen smager godt, det pifter en kop kaffe op som intet andet og lugter desuden godt.

Kokain - Jeg ved ikke om det er fordi at kroppen ved at den har lyst til det, men hvad enten røget eller sniffet er det altid en lækker oplevelse uanset rusen

LSD - Der er noget magisk ved at stikke et lille farvet stykke papir i munden med så meget virkning

Svampe - Svampe er fyldt med umami og er skægt at tygge på

RC'er generelt - Der er noget sci-fi spændende ved at veje små doser af bogstavskombinationer op!

Hvis i har flere bud så skriv dem og jeg vil se om jeg kan tilføje dem til listen. Hvis du fik smag for f.eks. ketamin i et mærkeligt hjørne af en fest engang, så fortæl gerne historien og jeg vil tilføje det til afstemningen.

Alkohol og tobak er medtaget fordi at det også er narko. :hm:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2021 16:46 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Imo er der ikke noget så lækkert som at ligge en god gruppe mennesker og bare koge og putte på mdma og hører lækker musik.
Ja så skulle det da lige være, hvis man tilføjede lidt ketamin og 2c-b

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2021 17:12 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Altså hvis det er selve indtagelsen, så er min top tre:
1. Kaffe (koffein)
2. Alkohol
3. Cannabis
En irish coffee med en joint til, er ikke at foragte heller :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2021 18:46 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
Hvordan setting er er i min optik vigtigere ene selve stoffet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2021 00:01 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Bismann skrev:
Altså hvis det er selve indtagelsen, så er min top tre:
1. Kaffe (koffein)
2. Alkohol
3. Cannabis
En irish coffee med en joint til, er ikke at foragte heller :D


Hvis vi snakker indtagelse må jeg sige

1 cannabis
2 amfetamin
3 arnbitter

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2021 11:08 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg stemte på LSD. Men har da nok nydt smagen af forskellige alkoholformer mere. Vælger dog alligevel LSD fordi jeg synes der er noget æstetisk i at du bare skal indtage dit stof engang, det er smagsløst også er du færdig med at tænke på at tage flere stoffer de næste 12 timer. Man tror næsten ikke på at det virker også siger det bare KAPOW ligepludselig. I alkohol drinks er det jo ofte andet end selve alkoholen der gør det til en formiddabel smagsoplevelse.

Cannabis kan smage dejligt, men synes også det kan blive for kras til at tage en førsteplads. Svampene har jeg det lidt med som alkohol. Det er muligt at få dem til at være en god oplevelse at drikke, men der skal alle mulige andre smagssættere til før det sker. Kan anbefale citron, ingefær og massere honning i svampete. Selve svampen synes jeg dog altid er lidt træls at få i munden.

MDMA har selvfølgelig også en form for æstetisk oplevelse, især hvis man har alle supplementer på plads og at mdmaen er i en tæt gelatine kapsel. Det der med at man i et godt planlagt mdma trip kan gå at tage piller (supplementer) før, sammen med initialdosen og undervejs i trippet. Det er som om at det ændrer trippets karakter at man er så fokuseret på kemien i det. Synes i hvert fald at mine MDMA ture med supplementer i hjemlige omgivelser er anderledes rene æstetiske oplevelser end når jeg f.eks. bomber med toiletpapir på roskilde festival og ikke har adgang til magnesium mm. Ved godt at setting nok er mere afgørende, men selve det at have en tidstabel under et trip er jo også en æstetisk oplevelse.

Men jeg synes godt nok at smagen af MDMA er så forfærdelig hvis man ikke har kapsler og ender med at få det på tungen af en eller anden årsag. Derfor må LSDen altså være den endelige vinder.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2021 15:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Hmm jeg ved bare at oplevelsen af at gå fra dopesick as FUCK til ornli go opioid lammer er SÅ ekstremt lækker at jeg næsten får lyst til at stoppe med donerne og så relapse med et guddommeligt fix heroin når abstinenserne først rigtigt giver mig tæsk....
Det er en oplevelse uden lige - den bedste mest lækre oplevelse jeg vil ønske ingen anden kom til at opleve.

Det er enten dét, eller må jeg give Hector S ret og stemme på LSD.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2021 16:09 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
Sjovt nok kan jeg lide smagen af ting som egentlig ikke smager godt.

Men smagen er en frisk kokain er nu ret lækker, go vel lageret alkohol kan også noget, men det kan smagen af acetone og kemi en en ny lavet gang meth også.
Og selv om smagen af heroin ikke er voldsom lækker så bliver den det jo når rusen bliver regnet med.
En sød juleøl fra Tuborg giver mig også en følelse af jul, mad og ungdom.
Smag og virkning - virkning og smag efter nogle gange blandes de to ting sammen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2021 18:06 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Noget af det første hass jeg røg var sådan helt karamelagtigt og svirvlede i næsen, hvis det giver mening. Det var fucking frådern.
Så god hass har jeg desværre ikke haft fat i mange gange siden.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2021 15:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Puh den er svær... Tobak vinder de første 3 sekunder og ryger direkte ned på sidste plads når det er tid til at skode rent smagsmæssigt.

Kaffe / psykoaktiv-te på anden plads, rafineret opium eller en god riesling på en delt førsteplads, hvis man ser bort fra de første 3 sekunders tobak.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2021 05:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 dec 2019 14:55
Indlæg: 67
1) Ketamin: Jeg plejede at hade aromaen af ketamin, men efter hundreder af gram, er det blevet en af mine yndlingsting i hele verden. Det er så skønt, og effekten endnu bedre. Jeg kan nærmest ikke huske, hvordan det var dengang jeg talte om det "klamme nedfald", og bliver kun påmindet om det når andre siger det. :roll:
Smagen, når man spiser det, er ikke lækker til gengæld. Det smager farmaceutisk, hvis man kan sige det sådan. Engang tog jeg et shot cognac med 200 mg ketamin i, og det var klart den klammeste oplevelse jeg har haft med ketamin, jeg brækkede mig umiddelbart efter. Jeg har taget ketamin i 10 år, og bliver sandsynligvis aldrig træt af det, selvom jeg da har fået et væsentligt lavere forbrug nu end for blot et år siden.

2) Cannabis: Skunk, der er dyrket med omhu og kærlighed, rullet i en slags blunt ala den her: Billede
Det er for vildt lækkert, rul med ren skunk og bare en fingernegl af tobakken fra cigarilloen, for at give den der cremede smag. Vanvittigt, men problematisk for normalt ville jeg kun ryge 3-5 puffs, men dem her kan jeg bare ikke slukke, de smager simpelthen for godt.

3) Meth: Her er det ikke så meget smagen, men den måde det svier i næsen på. Jeg fucking elsker det. Man kan mærke hvor giftigt det er, og hvor hårdt det sparker, og det er sgu fedt på den beskidte måde.

4) Svampe: Svampete med massere af frisk ingefær, et tebrev med kanel, grøn te og urter, samt en hulens masse lækker akaciehonning eller sirup, så bliver det ikke bedre. Ingefæren fjerner eventuelle maveonder i forbindelse med svampene, og giver et frisk boost til trippet. Ti point ud af ti.

5) 99%+ kokain: bemærk, kun oppe i denne renhed. Det føles som luft når man sniffer det, men som ekstra ren luft. Det er essensen af friskhed. Nice.

6) Kaffe+Baileys. Jeg plejede at starte hver dag med denne gudernes blanding. Det er dog ved at være lang tid siden, og må erkende at dagen startes bedre på lidt meditation, frisk luft (og solskin) og et glas vand.

Her har jeg forholdt mig til indtagelsen, og hvor tiltrækkende denne proces er. Hvis jeg indkorporerede comeup, så ser det anderledes ud.

_________________
ओं


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2021 09:02 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
Rigtigt godt beskrevet M :hjerte:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2021 18:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Jeg bryder mig egentlig slet ikke om indtagelsen af stoffer.

Jeg har sldrig røget tobak, og de få joints jeg har røget nød jeg ikke. Nu vaper jeg i stedet, og det er selvfølgelig fordi det er mindre usundt, lugter mindre osv. men også fordi det smager mindre grimt.

MDMA tager jeg i en kapsel = ingen smag

Svampe skal bare ned. Laver dem i citronte og prøver at lade være med at smage dem.

LSD smager heldigvis af ingenting.

Alkohol KAN smage godt, men smagsmæssigt synes jeg faktisk at mange alkoholfrie drinks smager bedre.

Men NÅR jeg så har taget mit stof - så er det KLART LSD der er vinderen. At spise chokolade, en god blåskimmelost eller lignende er nærmest et trip i sig selv når jeg er på LSD :rocking:

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2021 18:57 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
:hjerte: nu fik jeg max lyst til chokolade (og LSD) må vist heller få det mærke af min kammi som han mente jeg skulle have.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2021 20:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Fso skrev:
:hjerte: nu fik jeg max lyst til chokolade (og LSD) må vist heller få det mærke af min kammi som han mente jeg skulle have.


Det kan klart anbefales :) Jeg kommer simpelthen på en rejse når jeg spiser de her lækre ting på LSD

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2021 11:09 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
BluePill skrev:
Fso skrev:
:hjerte: nu fik jeg max lyst til chokolade (og LSD) må vist heller få det mærke af min kammi som han mente jeg skulle have.


Det kan klart anbefales :) Jeg kommer simpelthen på en rejse når jeg spiser de her lækre ting på LSD

Brugte engang et helt LSD trip på at fremskaffe en kold sodavand klokken lort om natten med en ven. Aldrig har jeg smagt noget så fantastisk, vi var begge ved at græde da jagten kulminerede klokken 4 om natten med en kold sodavand fra tanken

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2021 19:46 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
Det kan eddermagme også være en lang og indviklet tur sådan en tank tur på lsd - kampen om at undgå at bryde sammen af grin inde på tanken er heller ikke at kimse af.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2021 22:12 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Fso skrev:
Det kan eddermagme også være en lang og indviklet tur sådan en tank tur på lsd - kampen om at undgå at bryde sammen af grin inde på tanken er heller ikke at kimse af.

især når man er helt broke og skal fremskaffe den umenneskelige mængde penge de kræver for en sodavand på tanken

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 apr 2021 12:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 nov 2009 21:47
Indlæg: 354
Buttkraken skrev:
BluePill skrev:
Fso skrev:
:hjerte: nu fik jeg max lyst til chokolade (og LSD) må vist heller få det mærke af min kammi som han mente jeg skulle have.


Det kan klart anbefales :) Jeg kommer simpelthen på en rejse når jeg spiser de her lækre ting på LSD

Brugte engang et helt LSD trip på at fremskaffe en kold sodavand klokken lort om natten med en ven. Aldrig har jeg smagt noget så fantastisk, vi var begge ved at græde da jagten kulminerede klokken 4 om natten med en kold sodavand fra tanken


Min vildeste oplevelse med synæstesi var, da jeg for 7-8 år siden åd en håndfuld sour cream & onion chips under et LSD peak. Jeg kunne fucking se, høre og mærke de chips, for slet ikke at tale om smagseksplosionen. Chips har aldrig været det samme siden


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 apr 2021 12:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
mine kammerater og jeg snakker stadig om nogle røde peberfrugter, vi spiste under et svampetrip (deres første) for 4 år siden.
damn, de smagte godt


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team