Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 11:05


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 feb 2021 23:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Hej:)
Beklager hvis der er 1000 tråde i forvejen, men kunne ikke finde noget.
Kan man godt tage en lille dose svampe og indtage en smule ketamin senere på aftenen?
Kh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2021 00:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Det kan du sagtens - men tag ikke fejl, ketamin har en voldsom og til tider forvirrende synergisme med psykedelika - vil ikke anbefale komboen hvis du er i et selskab der ikke også er på samme rejse =) Men hvis i alle er på samme bølgelængde, så kan komboen virkelig noget helt specielt - telepatiske samtaler og indre fælles rejser - ren magi :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2021 01:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Ej hvor fedt, det lyder dejligt!
Det er bare sammen med min bedste ven, og vi er på samme bølgelængde, så det lyder som noget vi skal prøve :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2021 19:34 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Ketamin er generelt det bedste blandingsstof. I HR-ånden vil jeg dog sige at hvis du står og får lyst til en krammer når du tripper svampe eller andre stoffer for den sags skyld, som man jo sagtens kan få lyst til, så fucker ketamin med dine følelser ift den form for kontakt pga den dissociative ud-af-kroppen-følelse man kan få/får på hest.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2021 22:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Tak for svaret :D
Jeg har prøvet mdma og ketamin sammen og det har måske været min bedste mdma-oplevelse overhovedet.
Nu er det selvfølgelig noget andet, men hvordan er det med alkohol, kan man godt drikke et par glas vin og indtage ketamin? :eyes:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2021 23:47 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Det kaaan du godt, hvis du ikke drikker dig fuld - det er måske det eneste stof det ikke er så fedt at blande med ketamin - vil generelt ikk tilråde at blande med depresanter/downer.. Men du kan godt hyggedrikke lidt undervejs..

+1 til Bo Degas post - vil også gerne tilføje, at det kan være svært at kommunikere verbalt - men det har meget at gøre med doserne =)

God fornøjelse! =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 feb 2021 00:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Fedt, 1000 tak for svaret!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 feb 2021 00:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2010 22:54
Indlæg: 221
Alkohol og ketamin går ikke særligt godt hånd i hånd imo, lidt vin eller et par øl er dog fint nok, men vær forsigtig :)
Jeg har prøvet keta et par gange hvor jeg har været fuld, og jeg får det nemt ret kvalmt/søsygeagtigt af den kombo, og kender flere der har det på samme måde, kender dog også en del som godt kan blande de to ting med større succes.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 feb 2021 15:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Helt klart, det var også mest i HR-øjemed at jeg spurgte:)
Var ikke helt klar over om der kunne være noget med respirationen i komboen.
Jeg drikker ikke særlig meget alkohol, men et par gode glas naturvin er jeg begyndt at holde af ved hyggelige lejligheder :)
Det var i øvrigt første gang jeg prøvede ketamin for sig selv, og det var sørme et spøjst stof.
Mærkeligt “void”-følelse, digitalt og lidt computerspils-agtigt og meget langsomt, musikken lød som i mono og virkede kortere end jeg havde troet.
Meget interessant:)
Tak for svarene allesammen!!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team