Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 07:02


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 feb 2021 16:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 feb 2021 16:29
Indlæg: 3
Jeg har 7x10mg morfin dak jeg gerne vil søge råd om og opnå optimale virkning. Jeg igang med og blive clean fra stortest alt og det sidste i mit lille lager er så de her morfin piller som jeg har prøvet et par gange før men aldrig rigtig fået så meget ud af det, men tænker da ikke der nogen grund til og smide dem ud :lol: jeg har hørt og læst en del om at det og nu tænkte jeg simpelthen jeg selv ville spørge direkte og så tage den derfra.

Jeg har kun prøvet og tage dem oralt men har læst noget om det kan have bedre virkning og komme det op bagi? PASSER DET? Hvis ja, hvordan? Opløses i vand og så sprøjtes op? Eller er det spild af tid og skal jeg bare holde til det orale?

Jeg har en forholdvis høj tolerence og mindes sidst jeg tog morfin tog jeg ihvertfald omkring 50-60mg på en aften fordelt ud på nogle timer, er ikke bange for tage alle 7 på en aften men er i tvivl om jeg bare skal tage alle på en gang eller tage dem løbende...

Og til sidst HVIS den bedste virkning er op bagi hvordan fungere dosering så med det?

Jeg ryger somregel altid nogle fede når jeg tager piller men en kamerat sagde på et tidspunkt det dumt og ryge fordi det kan fucke den optimale tus op? Det har jeg sgu ikke hørt før syntes det lyder mystisk, nogle der kan be eller afkræfte det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2021 17:06 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Fucke den optimale tus op? Mig ikke forstå

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2021 17:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 feb 2021 16:29
Indlæg: 3
Sorry der skulle stå rus***


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2021 17:53 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
For det første, fedt at høre at du er ved at få styr på dit misbrug!:)

For det andet så har jeg ingen erfaring med narko i nummi, men jeg har stor erfaring med opioider samt cannabis. IMO gør tjald bare rusen endnu mere lækker (specielt i starten før jeg blev narkoman). Så ved ikke helt hvad din makker mener? Har du prøvet at spørge ind til hvad præcis han mener bliver ødelagt ved at ryge tjald? Jeg synes ihvertfald at opioider + cannabis er en vildt lækker combo.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2021 18:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 feb 2021 16:29
Indlæg: 3
Det lang tid siden han nævnte det og han sagde bare noget i stil med det “ødelægger” det, hvilket jeg ikke Selv har oplevet, har altid røget cannabis når jeg tog bonzoer og har kun oplevet det have en positiv effekt så ville enlig bare høre andres mening om det udsagn.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2021 12:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Charleslund skrev:
Det lang tid siden han nævnte det og han sagde bare noget i stil med det “ødelægger” det, hvilket jeg ikke Selv har oplevet, har altid røget cannabis når jeg tog bonzoer og har kun oplevet det have en positiv effekt så ville enlig bare høre andres mening om det udsagn.


Har læst en del om folk der siger at man kan ende med at blive mere "cannabisskæv" og at morfin-rusen ender lidt i baggrunden og er sværere at mærke? I guess? Fin kombi, nikotinen kan godt gøre en lidt skidt tilpas hvis man ryger det i sine joints, værd at holde in mente.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team