Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 12:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: KOKAIN
Indlæg: 19 feb 2021 22:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 feb 2021 01:13
Indlæg: 1
Hey, jeg er ret uerfaren og håber I kan give et par inputs.

1. kan man vurdere man kvaliteten af sin coke, er der nogle tells (altså lige ud over at prøve en masse forskelligt)
1b. - kunne godt have min dealer mistænkt for at have rookie poser liggende - og jeg er rookie -
2. Hvis man nu har haft vinter ferie og hygge suget 3 G på 7 dage. Er det meget/normalt/lidt
3. Hvorfor coke og ikke amf, når det nu er billigere og varer længere ?
4. Er der noget udover den blåpille der kan modvirke cokedick
5. hvor meget indtager I typisk på en aften hvis det skal være sjovt?
6. Er der noget man kan gøre hvis man føler man har fået for meget ? - æder slik hvis jeg er blevet for skæv -
7. Kan man gøre noget ved den der tom mave fornemmelse, selvom man har spist, og som heller ikke forsvinder selvom man æder.

anyways.. håber I kan komme med et par pointers..


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: KOKAIN
Indlæg: 20 feb 2021 16:16 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
2. Det er meget coke at indtage på en uge alene. Det kan man godt få uønskede bivirkninger af, såsom mild depression.
3. Det er jo en smagssag. Man bliver ikke ligeså mærkelig af coke som man kan blive af amf. Hvis jeg skulle til techno fest ville jeg vælge amf, til en drukfest i det "normale" natteliv ville jeg nok vælge coke. Synes euforien er større ved coke, men som stimulans tænker jeg at amf er bedre.
4. Hvad er den blå pille?
5. Jeg er egentlig ikke et cokehead, men mellem 50-200 mg har været nok for mig. Jeg er ret opmærksom på kun at tage et par baner også stoppe fordi jeg har set for mange der ikke kan styre det efter bane 3-4 stykker.
6. Stop med at tage mere, drik vand, tving noget mad i dig og sæt dig ned/prøv på at sov. Hvis du oplever hjertebanken og angst så snak med en ven og hvis det ikke hjælper så ring til giftlinjen 82 12 12 12

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team