Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 12:57


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 jan 2021 17:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 jan 2021 17:12
Indlæg: 5
hey jeg har et spørgsmål jeg ryger til dagligt ipren i mit bongmix pga at jeg for tiden ingen hash har jeg har haft nolge få oplevelser med det i høje doser men jeg er ikke skæv som sådan når jeg ryger det jeg blir mere høj af det i de store doser får jeg en svag ud af kropen fornemlse men ingen af de overnævnte efekter er gode nok til mig jeg er idag begyndt at blande paracetamol / pamol 500 mg i mixet for at gøre det stærkere men stadig ingen bedre virkning er der nolge kloge hoveder der kan svare mig på om det ovorhovedet er godt at ryge anti inflamatoriske piller og smertestilene blandet i mongmix og en anden ting jeg er ved at blive pletvis skaldet det skete iløbet af de to uger jeg har røget de her ipren piller og jeg er lidt nervøs for at det ikke er det eneste dårlige efekt ved at ryge piller men jeg ønsker dog en meget stærkere virkning altså en psychedelisk virkning er der noget om at for eks batterrig syre og toiletrens måske kunne forstærke efekten eller ville det bare slå mig ihjel jeg er meget desparat efter at blive påvirket men har overhovedet ingen mulighed for få fat på nolge rigtige stoffer lige pt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2021 17:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Hvis det ikke er en joke så vil jeg bare sige én ting: Stop de der eksperimenter!

Der er folk herinde der har meget mere konkret viden om stoffers virkninger, men det du skriver lyder helt vanvittigt - sorry.

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2021 17:59 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Dårlig trolling- det skal du øve dig lidt mere på, kiddo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2021 18:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 jan 2021 17:12
Indlæg: 5
HopIFjordeN skrev:
Dårlig trolling- det skal du øve dig lidt mere på, kiddo

jeg er ikke trol jeg mener det altså jeg ryger virklig de der piller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2021 18:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 jan 2021 17:12
Indlæg: 5
BluePill skrev:
Hvis det ikke er en joke så vil jeg bare sige én ting: Stop de der eksperimenter!

Der er folk herinde der har meget mere konkret viden om stoffers virkninger, men det du skriver lyder helt vanvittigt - sorry.

Hilsen BluePill

det ik en joke det her er virkligheden jeg experimentere fordi jeg ingen andre valg har desv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2021 20:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 jan 2021 17:12
Indlæg: 5
https://www.youtube.com/watch?v=zkmflLO ... e=youtu.be denne video ryger jeg pillerne i men videon er på engelsk pga mine engelske følgere husk at se hele videon for en bedre forstålse af hvorfor jeg gør som jeg gør


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2021 20:26 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Dude det er for fucked. Du har brug for noget hjælp, søg professionel hjælp omgående.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2021 21:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2007 17:03
Indlæg: 529
Geografisk sted: Astralt plan
Jeg vil tilslutte mig de andre kommentarer. Det er en rigtig dårlig idé. Hvis du vil være lam, er snaps trods alt en bedre løsning. Du ender med, at blive mere syg, end skæv af det der. Det med at søge professionel hjælp, er ikke nogen dårlig idé.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2021 21:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Jenkem, anbefaler det, pas på du ikke overdosere, der skal ikke meget til!

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2021 21:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 jan 2021 17:12
Indlæg: 5
Bull Lee skrev:
Jeg vil tilslutte mig de andre kommentarer. Det er en rigtig dårlig idé. Hvis du vil være lam, er snaps trods alt en bedre løsning. Du ender med, at blive mere syg, end skæv af det der. Det med at søge professionel hjælp, er ikke nogen dårlig idé.

ville ønske det var så let men der er ingen hjelp at få mit problem bunder ud i at jeg har en syg stor depresion og at jeg normalt plejede at ryge hash og at jeg altid har værert afhænig af min bong og arldrig har kunne stille den fra mig og at jeg altid har haft et behov for at være påvirket af et eller andet for at glæmme min depresion og gemme mine følelser væk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2021 22:10 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
OG420GROWER skrev:
Bull Lee skrev:
Jeg vil tilslutte mig de andre kommentarer. Det er en rigtig dårlig idé. Hvis du vil være lam, er snaps trods alt en bedre løsning. Du ender med, at blive mere syg, end skæv af det der. Det med at søge professionel hjælp, er ikke nogen dårlig idé.

ville ønske det var så let men der er ingen hjelp at få mit problem bunder ud i at jeg har en syg stor depresion og at jeg normalt plejede at ryge hash og at jeg altid har værert afhænig af min bong og arldrig har kunne stille den fra mig og at jeg altid har haft et behov for at være påvirket af et eller andet for at glæmme min depresion og gemme mine følelser væk


Det bliver bestemt ikke bedre af at ryge hash eller andre ting for den sags skyld i dit tilfælde! Hvad med et smut til lægen angående din depression? Det er altså muligt at komme ovenpå igen mester - men ikke så længe du har kastet håndklædet i ringen jo. Please stop med at ryg de piller nu. Kan da umuligt være lækkert! Selvom du dog siger det er. Go’ vind

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2021 22:14 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Der er intet rekreativt eller psykoaktivt at hente i hverken ibumetin (ipren) eller paracetamol (pamol) - det er mega usundt og folks organer står jo af ved for høje doser = smertefuld død.. Hvis du oplever at du bliver skæv af at ryge det på bongen, er det altså din tobak - du kan evt ryge uristet tobak hvis du absolut vil have et sus og ikke kan skaffe andet.. At du mister dit hår lyder helt skørt - stop dig selv!

Søg noget hjælp og brug evt siden her til support! =)

Held og lykke!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2021 12:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jan 2020 13:17
Indlæg: 50
[quote="OG420GROWER"]https://www.youtube.com/watch?v=zkmflLOsspw&feature=youtu.be denne video ryger jeg pillerne i men videon er på engelsk pga mine engelske følgere husk at se hele videon for en bedre forstålse af hvorfor jeg gør som jeg gør[/quote



vis det er som du siger så tag lige et skridt tilbage og hold inde.
du misbruger et produkt på en måde det ikke er beregnet til at blive brugt og der ingen der har den fjerneste ide om hvad der kan ske ved det.
vis du har psykiske problemer så det en dårlig ide at drikke og ryge alle mulige ting !

du kan påstå alt det du vil at der ikke er noget at gøre for at få hjælp men det kun dig selv du lyver over for og der kun en der taber på det og det dig !

der 2 ting du kan gøre for at få hjælp men du får det kun vis du selv ønsker det
og det lige meget vis du ikke er klar så bliver du hurtigt smidt igennem et forløb da de så ikke kan hjælpe dig.
og så der ingen grund til at tro de løser dine problemer for dig for så bliver du skuffet det dig der skal gøre arbejdet men de gør alt hvad de kan for at hjælpe dig og gi dig de værktøjer du skal bruge for at få det bedre.
så mulighed 1 er din egne læge og det kan tage lidt tid før du kommer rigtigt igang med et forløb
mulighed 2 er at tage din mobil og ringe 112 men det kræver du føler du ikke kan vente eller du er på renden af selvmord eller andet så kan du få akut hjælp og man kommer ofte til sammentale inden for et par timer på dagen !


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team