Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 03:52


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 jan 2021 02:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 okt 2020 17:55
Indlæg: 15
Hej :)
Jeg har prøvet amf en enkelt gang, hvor jeg tog 2-300 mg fordelt på to streger med 2 timers mellemrum. Ca. 1 1/2 time efter den sidste streg fik jeg det meget dårligt. Jeg kastede op flere gange og havde det dårligt resten af dagen :?
Jeg havde ellers købt noget der skulle være sulfat, men det lugtede godt nok meget kemisk.
Er det normalt at man kan få det så dårligt af det, for det synes jeg ikke jeg kan finde så meget om her inde?
Tør jo ikke rigtig tage resten af det jeg har tilbage, da jeg er bange for at jeg måske bare ikke kan tåle det, eller at det er noget skod amf jeg har fået fat i :roll:
Er der mon nogen kloge hoveder der kan svare mig på hvorfor det virkede sådan på mig, eller nogen der har prøvet det samme? :)
Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jan 2021 03:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Det er ikke normalt, men du har nok fået en mindre overdosis.
200-300 mg er meget, selv hvis det er cuttet en del.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jan 2021 12:45 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg har ikke selv prøvet det men kender flere der har oplevet det. Ingen af dem har dog haft problemer med at gøre det senere. De har dog holdt doserne ekstra små og været meget forsigtige.

Nu kan jeg ikke udtale mig om kvaliteten af dit amfetamin, men måske kvaliteten har været lidt bedre end man forestillede sig og du derfor har doseret for højt. Fælles nævneren for de gange jeg har set folk opleve det har nemlig været rigtig god kvalitet, hvilket nok har resulteret i for høj dosering.

Hvis det derimod er fordi det er noget lort fyldt med en masse klamme ting, så kan du eventuelt prøve at give det en acetone vask.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2021 00:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 okt 2020 17:55
Indlæg: 15
Men hvis det er god kvalitet, bude det så ikke være mere lugtfrit? Det lugter kraftigt som maling.

Kan godt høre jeg nok har overdoseret, men det har jeg godt nok også lært noget af, for hold da op en grim tur ned både fysisk og psykisk :roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2021 01:41 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Synes det er lidt hit and miss med at gå efter lugten, enten er det lugtfri fordi det er rent eller fordi det er ekstremt urent.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team