Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 11:39


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 dec 2020 01:58 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2017 22:53
Indlæg: 20
Hej psychedelias brugere.

Hvis i nogensinde har stiftet bekendelsesskab med phenibut. Så kan i lære noget gennem denne tråd.

Jeg har lavet nogle opslag omkring phenibut før i tiden, hvilket er en del tid siden. Dog vil jeg komme med en ny oplevelse og ny erfaring

Jeg var idag til fest hvor jeg drak i del alkohol, Cirka 6-10 genstande. Jeg tog derefter 0,8 gram phenibut hvilket endte rimelig galt efter 1 times tid til 1,5 times tid. Jeg begyndte at få en form for angst fornemmelse med meget diare. Efter diare blev jeg koldt i hovedet og var ved at besvime. Altså en fornemmelse som tvang mig til at tage hjem.

Derfor vil jeg fraråde gennem mine mange år af overbrug af phenibut, at tage phenibut EFTER du har drukket en masse alkohol. Jeg kan dog komme med en opdatering, hvis jeg oplever andet

Mvh. Fheges

_________________
Hellere skide det ud, end at smide det ud


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2021 18:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 637
Geografisk sted: København
Tak for advarslen. Benytter det selv ind i mellem og synes godt at det kan være problematisk at det mangler lidt hashfornemmelsen, men er for voldsomt at blande med det..


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team