Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 16:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 nov 2020 12:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 okt 2020 14:05
Indlæg: 26
Geografisk sted: Et sted udenfor universet
Hey homies, ville bare høre om der er nogen der har erfaring eller viden omkring det at være på noget angstmedicin, men samtidig prøve noget nyt, altså for rekreativt brug?

Jeg tager dagligt pregabalin, men om en lille måned fylder jeg år. Sidste år var jeg virkelig syg til min fødselsdag, så jeg havde ikke mulighed for at kunne fejre det med vennerne osv. ordentligt. Men nu, når jeg er back on track, så tror jeg godt jeg kunne tænke mig at fejre dagen med noget MDMA sammen med vennerne, men sagen er at jeg er på pregabalin og har været det i ca. et halvt år nu. Er det totalt nogo eller er det ligeså dumt som at blande pregabalin med fx alkohol?

Jeg vil selvfølgelig, ligemeget hvad, være ekstra varsom, hvis jeg vælger at tage det og måske tage det halve af hvad jeg plejer, men kæft jeg savner sgu at rulle.

Eller skulle jeg måske bare lade være med at tage pregabalinen den dag jeg tager MDMA? Så de ikke “krydser” hinanden?
Håber det giver mening det jeg skriver, er pænt basket lige nu :eyes:

Edit: Jeg har taget MDMA 20+ gange (og alt muligt andet), så selvom jeg har angst er det ikke noget problem for mig, tværtimod.


Senest rettet af Syreknægten 04 nov 2020 21:32, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2020 13:15 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2745
Generelt er det en dum ide og rode med opkvikkende narko, hvis man bøvler med angst.
Jeg ved ikke noget med hensyn til om din medicin og mdma’s lrydsvorkning, men mon ikke der kommer et bud.
Hvad jeg ved er at synes du lysten til at tage mdma er stor nu, så bare vent til efter du har taget det og inden længe vil lysten være større end nu.
Sådan har det ihverfald været for mig med al narko og pause.
Tag du heller og nyd du er back on track for det er aldrig sjovt at ryge af sporet, hvilket du udemærket er klar over.

Edit bare kald mig Karen kedelig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2020 13:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 okt 2020 14:05
Indlæg: 26
Geografisk sted: Et sted udenfor universet
Du har en pointe, men har taget det før, også med et års mellemrum.
Plus det er en occasion, ikke bare en tilfældig tirsdag, hvor jeg bare vil være fucked op.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team