Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 03:47


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 jul 2020 23:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 dec 2018 21:35
Indlæg: 3
Hej psychedelia!
Jeg har fundet nogle gode tråde herinde der skære det rimelig godt ud, men samtidig høre jeg mange forskellige holdninger.

Jeg fik fat i noget coke her i weekenden som føltes meget anderledes end noget jeg har prøvet længe og kan ikke helt vudere det selv!
De sidste par gange har det været det rene techno pulver hvor jeg har oplevet ængstelig fornemmelse i kroppen. Mange jeg kender fortrækker den slags men har selv lært fra de “store drenge” at man ikke sidder i loftet af god coke.

Virkningen af den nye kommer forholdsvis smooth og man bliver vågen og glad uden at evnen til at sidde stille forsvinder..
har Dog ikke oplevet snakke trangen så meget (havde dog heller ikke det bedste selskab).
Man craver ikke en streg efter 20 minutter og gik næsten en time uden at tage en til. Jeg kom dog til senere at tage nogle større streger med meget kort tids mellemrum og blev lidt shaky, hjertebanken og følte mig næsten tung i hovedet og dopet. Det gik dog over efter en halv times tid. Den lammer også tænderne og læberne lidt og er nogenlunde nem at falde i søvn på.
Det kom i sten som var bløde, har en lidt flaky konsistens Og lugter ja - lidt benzin agtigt.

Ved det et svært at sige ud fra tekst men er der nogle der har Et bud på om det er cuttet med mel eller om det lyder til at være ret ok kvalitet?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2020 07:19 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Som du selv skriver er det svært at bedømme via tekst, men det lyder til at være ok, både at du kan sove ret så hurtigt efter (ik cuttet med amfetamin) og den følelse du beskriver det giver da du tog lidt større streger med kortere tidsrum.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2020 16:43 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Det lyder som okay coke.

Hvis du kender nogen som cutter deres kokain med mel, så er det i hvert fald ikke dem du skal lytte til. Kokain bliver næsten aldrig cuttet med mel, da mel ikke opløses i vand og derfor vil stoppe din næse næsten med det samme.

De eneste tilfælde hvor jeg har hørt om at det er sket, har været nogle seriøst uvidende 16-17årige, der troede at; nu skulle de da lige tjene nogle nemme penge :roll:

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2020 16:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 dec 2018 21:35
Indlæg: 3
Koalabjørnen skrev:
Det lyder som okay coke.

Hvis du kender nogen som cutter deres kokain med mel, så er det i hvert fald ikke dem du skal lytte til. Kokain bliver næsten aldrig cuttet med mel, da mel ikke opløses i vand og derfor vil stoppe din næse næsten med det samme.

De eneste tilfælde hvor jeg har hørt om at det er sket, har været nogle seriøst uvidende 16-17årige, der troede at; nu skulle de da lige tjene nogle nemme penge :roll:


Haha “cuttet med mel” var en joke :mrgreen: fordi at den som nævnt ikke er så speedet men meget mellow og smooth - og at der ikke sker så meget hvis man sniffer mel (udover at det self sidder i næsen) :wink:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2020 18:19 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Det lyder til at være fin coke, hvem ved. Nok kun en laboratorietest der ville kunne afklare, om det er coke blandet med det ene eller andet, et analog eller noget helt tredje.
Overvej at køre lave doser, så du tager små bumps hvert 30 minut eller med længere mellemrum, og snif langsomt og få fyldt næsen ud.
Har man god coke, så er noget af det værste når folk tager (store) streger af det. Spild af god coke. Men ren coke er så også rigtig subtilt og lækkert, hvor en højere dose ikke gør det mere lækkert, men bare mere in your face. Men slet ikke bedre.

nå mvh

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2020 18:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 dec 2018 21:35
Indlæg: 3
spaffeh skrev:
Har man god coke, så er noget af det værste når folk tager (store) streger af det. Spild af god coke. Men ren coke er så også rigtig subtilt og lækkert, hvor en højere dose ikke gør det mere lækkert, men bare mere in your face. Men slet ikke bedre.

nå mvh



Fedt at høre det lyder som fin kvalitet.
Det var nemlig også det jeg har lært at det netop er subtilt. Og når jeg så får noget coke rammer som en lussing, så syntes jeg ofte ikke jeg kan være i mig selv hvis jeg ikke får en streg til efter et kvarter. Og ja det er virkelig det værste når folk tager kæmpe streger! Mega spild.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jul 2020 03:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Det lyder ok, som du beskriver det.

God coke, som jeg oplever det, giver dig nemlig ikke det dér totale kick hurtigt, men kommer snigende og giver en total fed overall feeling efter lidt tid.
God coke er også kendetegnet ved, at du netop ikke behøver at redosere så ofte - så får man det simpelthen skidt, er min erfaring.
Har jeg noget jævnt coke, får jeg lyst til en ny streg hele tiden. Når jeg har haft noget stærkt, har jeg kun lyst til en lille streg en gang i timen.

Til gengæld er lugten af benzin ikke nødvendigvis et godt tegn. Mange tror, at jo mere kemisk det lugter, jo bedre er det.
Det kan lige så vel skyldes, at nogen vil have dig til at tro, at det er god coke og har blandet noget kemi i eller at stenen er sprayet med f.eks hårlak for at at holde sammen på den.

Coke med høj styrke lugter ofte næsten ikke - og slet ikke kemisk. Nærmere sådan lidt "grønt" af frisk jordbund, synes jeg. Organisk eller hvad man kan sige. Sådan var det, da jeg fik noget totalt rent i en pølse næsten direkte fra røven af en n..... , som er det bedste, jeg har prøvet. Endnu bedre end det jeg fik i Los Angeles (hvor det generelt er renere end herhjemme pga. færre led i kæden) :-)

At du får lammede tænder kan godt være tegn på god cola, men det kan lige så vel skyldes, at det er cuttet med lidokain, som er et bedøvende tandlægemiddel. Det er ret almindeligt i coke fra dealerens side (eller den der har blandet det op) for at få folk til at tro, det er god cola.

Overall lyder din beskrivelse som om, du har fået noget i den bedre ende. Herhjemme synes jeg næsten altid, at det er bedst, hvis det kommer i klump eller små klumper. Får jeg rent pulver er det ofte dårligere. Det kan være et tegn på, at det er cuttet flere gange, men det behøver selvfølgelig ikke være således. Nogle dealere er grundige med at levere pulver - især hvis de sælger på gaden eller i byen - fordi kunderne skal i gang hurtigt og dermed ikke gider stå og fumle med at skulle cutte det selv :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jul 2020 15:19 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Ren coke burde ikke lugte af noget som helst, så vidt jeg ved.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 52 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team