Det lyder ok, som du beskriver det.
God coke, som jeg oplever det, giver dig nemlig ikke det dér totale kick hurtigt, men kommer snigende og giver en total fed overall feeling efter lidt tid.
God coke er også kendetegnet ved, at du netop ikke behøver at redosere så ofte - så får man det simpelthen skidt, er min erfaring.
Har jeg noget jævnt coke, får jeg lyst til en ny streg hele tiden. Når jeg har haft noget stærkt, har jeg kun lyst til en lille streg en gang i timen.
Til gengæld er lugten af benzin ikke nødvendigvis et godt tegn. Mange tror, at jo mere kemisk det lugter, jo bedre er det.
Det kan lige så vel skyldes, at nogen vil have dig til at tro, at det er god coke og har blandet noget kemi i eller at stenen er sprayet med f.eks hårlak for at at holde sammen på den.
Coke med høj styrke lugter ofte næsten ikke - og slet ikke kemisk. Nærmere sådan lidt "grønt" af frisk jordbund, synes jeg. Organisk eller hvad man kan sige. Sådan var det, da jeg fik noget totalt rent i en pølse næsten direkte fra røven af en n..... , som er det bedste, jeg har prøvet. Endnu bedre end det jeg fik i Los Angeles (hvor det generelt er renere end herhjemme pga. færre led i kæden)
At du får lammede tænder kan godt være tegn på god cola, men det kan lige så vel skyldes, at det er cuttet med lidokain, som er et bedøvende tandlægemiddel. Det er ret almindeligt i coke fra dealerens side (eller den der har blandet det op) for at få folk til at tro, det er god cola.
Overall lyder din beskrivelse som om, du har fået noget i den bedre ende. Herhjemme synes jeg næsten altid, at det er bedst, hvis det kommer i klump eller små klumper. Får jeg rent pulver er det ofte dårligere. Det kan være et tegn på, at det er cuttet flere gange, men det behøver selvfølgelig ikke være således. Nogle dealere er grundige med at levere pulver - især hvis de sælger på gaden eller i byen - fordi kunderne skal i gang hurtigt og dermed ikke gider stå og fumle med at skulle cutte det selv