Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 apr 2024 01:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 jun 2020 14:56 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2018 13:47
Indlæg: 7
Geografisk sted: Falster
Hey venner

Jeg har haft en del hold i min ryg, den seneste uges tid. Have arbejde slog mig simpelthen ud så at sige. Jeg har derfor taget en smule contalgin 10 mg (depot), cirka 3-4 styk 2-3 gange dagligt. De havde en mild smertedæmpende effekt, som sammen med en god Voltaren gel tube, har holdt mig oprejst.

Med mild smertelindring mener jeg, at de faktisk kun tog toppen af isbjerget. En aften tog jeg 5 styk for at få en ordentlig søvn, men det gav ikke det vilde resultat, og jeg endte med at vågne ca. Hver gang jeg drejede mig den nat.

Dog oplevede jeg en form for rekreativ følelse, jeg har tidligere prøvet oxycontin, morfin, og røget opium en gang - så det var ikke en uvant følelse.

Imorgen på min fridag, ville jeg derfor bruge de sidste piller jeg har tilbage, knuse dem så godt jeg kan, opløse dem i en cola, natten over, for at bryde depot effekten. Min dosis ville være 50mg contalgin i colaen. Lyder dette som en lade sig gørelig plan?

Jeg ryger en pind mens jeg spændt venter svar

_________________
Alt jeg skriver er oprigtigt opdigtet. Brug derfor ingen af min råd eller erfaringer til noget!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jun 2020 18:36 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Bevægelse virker i min optik langt mere smertelindrende og helbredende som behandling. Kan ikke sige noget om dit spørgsmål.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jun 2020 22:01 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Selvfølgelig kan det lade sig gøre :D jeg ved så ikke lige om jeg synes 50 mg er passende dosis måske lige i overkanten.
Eventuelt fordel det på 2 glas start med 30 mg og vent et par timer og se.
Go stener.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jun 2020 22:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Min KOMPLET uprofessionelle mening er at det nok godt kan risikere at gøre mere skade end gavn på sigt. Selvfølgelig er det rart at dase ud på, men som
En med problemer i lænden, synes jeg tri det er værre efter et par dage med opiater. Tror simpelthen det er fordi man er så bedøvet man ikke kan mærke hvor ringe man ligger, hvilket igen kan problematisere udgangspunktet.


...... ooog NU fik jeg egentligt læst dit spørgsmål. Ja, pulverisér, i cola, vent, drik. Simpelt, praktisk, sip.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jun 2020 19:04 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2018 13:47
Indlæg: 7
Geografisk sted: Falster
Tak for alle svar. Jeg har netop lige åbnet min cola med 30mg knust contalgin i, i eftermiddags blandede jeg det, og det har vel knap og nap stået på køl og hygget sig i 6 timer. Jeg drikker colaen over den næste halve time, og tager en depot 10mg i løbet af aftenen som et lille supplement... Så er der også gjort kål på de piller i denne omgang.. nu ville jeg stene lidt film og slappe af. God aften venner - og tak for svarene :)

_________________
Alt jeg skriver er oprigtigt opdigtet. Brug derfor ingen af min råd eller erfaringer til noget!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jun 2020 23:47 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 okt 2019 01:44
Indlæg: 38
Geografisk sted: Hastings & Main
Årh, det med hårdt fysisk arbejde og opiater er noget af en fælde. At komme tilbage til normalen efter to uger hvor jeg arbejdede (rengøring) og cyklede som en gal uden at dyrke yoga overhovedet var ren tortur. Åh ja, og ingen søvn pga for mange opiater, være lodret 24/7, hævede ankler. Med otte timers rengøring kræves daglig yoga, men så har jeg det til gengæld også maks godt. Men hygge. Har selv en opiatdag (og pausedag i morgen) :rocking:

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=-X5oCV7hWgs


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jul 2020 02:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 apr 2020 08:34
Indlæg: 8
Hvordan gik det med den sodavand?
Er nysgerrig på om det virker.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team