Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 12:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 nov 2019 16:09 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Jeg faldt tilfældigt over en reklame for dette 'supplement' på facebook, der blev rost til skyerne af samtlige der kommenterede på det. Og der var virkelig mange. Kunne se både af kommentarer og opslaget, at det bliver brugt til at forbedre søvn og modvirke angst. Så med det samme begyndte alarmklokkerne at ringe, og tænkte at det måtte være et benzo/GABA agtigt stof. I så fald risikerer alle forbrugerne, der roser det til skyerne, vel at ende i en voldsom afhængighed? Synes umiddelbart de fleste stoffer i den kategori, er meget voldsomt afhængighedsskabende med kraftige abstinenssymptomer.
Men er der nogen der kender til dette 'Lemon Aid 714'? Jeg har læst lidt på deres salgsside, og kan se at det er et ekstrakt fra noget plantehalløj, og forstår det som at det modvirker nedbrydning af ens egne gaba-niveauer i hjernen eller noget i den dur. Nogen der ved om det er noget der er let at opbygge tolerance og afhængighed af?
Ville gerne prøve at bruge det til at forbedre min lorte søvn, men ikke hvis det har samme afhængighedsprofil som benzoer og sådan noget.
Synes ikke selv at kunne se, at de advarer mod hyppigt forbrug af dem.

Link: https://zenstrabiohealth.com/products/lemon-aid-714-capsules-500mg-x60

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2019 16:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Spændende - har ikke kunne finde noget direkte negativt, men har også søgt sparsomt rundt.. Dog lader det til, at da det først blev lanceret, var phenibut på indholdslisten, men det er nu byttet ud med GABA, da blandingen efter sigende var for sederende til folk...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2019 19:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Ligner noget blanding af phenibut og andre ting? Der er vist phenibut i, men de må vel have en indholdsfortegnelse et sted?
https://www.reddit.com/r/Nootropics/comments/b0r9rm/lemonaid_714/

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team