Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:53


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 jul 2019 13:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 nov 2015 14:40
Indlæg: 88
Nu er det almen viden, at man ikke bør indtage stoffer flere dage i streg... Derfor skal jeg udvælge tidspunktet for at tage mdma i løbet af min festival.
Gør jeg det ud fra følgende:

1) line-up? - den dj jeg elsker mest
2) mavefornemmelse?
3) temperatur?
4) andet?

Det drejer sig om fire dages festival, så jeg vil også undgå for mange tømmermænd og miste en hel dag. Er det sidstedagen, der er oplagt?
Det skal siges, at jeg er den eneste i flokken, der gør i stoffer, så det skal være lidt skjult og jeg plejer at være god til at skjule det. Måske det bare skal være mørkt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2019 14:02 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Åh jeg ville hade at skulle skjule mit narkoindtag. Og så især på MDMA.
Men ja, jeg plejer da at tage et eller andet til god musik. Føler jeg på dagen, at det ikke giver mening alligevel, lader jeg være. Er det ekstra varmt, er jeg opmærksom på at have nok vand med osv..

you're an adult now, you got this


edit: er det roskilde?

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2019 14:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 nov 2015 14:40
Indlæg: 88
Tak for hurtig respons, Spaffeh. Ja, det er ret træls at skjule det, men det har lykkes mig en del gange faktisk... Jeg indtager bare en lille dosis og jeg er så klog, at jeg drikker det i shotsrør - så undrer folk sig ikke over, hvorfor jeg skærer ansigt ved indtagelse. Det eneste, der er lidt tvivlsomt, er, når jeg struggler med at spise en tør pizzaskorpe. Men du har ret, det er sgu træls.

Fine råd. Men hvad nu hvis jeg misser det perfekte øjeblik?? og det er faktisk min første festival :D

Nej, det er edm/hardstyle/psy i Tyskland, Airbeat.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2019 15:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Én ting er at være den eneste i flokken, men er de andre ikke nede med at der bliver indtaget stoffer?
Folk kan jo godt synes det er fint at andre end dem selv tager narko, det er måske bare ikke lige for dem. I så fald, kan du jo bare afklare med dem at du faktisk gerne vil tage MDMA, så du har måske lige solbriller på, selvom solen er gået ned.

Mht. planlægning, så er det vel lidt en blanding af de pointer du allerede har nævnt.
Hvis der er noget du meget gerne vil høre, så er du formentlig også i god stemning og i fest humør i forvejen og så giver det fin mening at napse noget narko lidt inden koncerten.
Det med vejret osv., ville jeg nok ikke bekymre mig så meget som. Så længe du bare medbringer hovedet så du får vand og en nedkøling i skyggen i ny og næ. :)

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2019 20:06 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Der findes intet perfekt øjeblik og tiden venter på ingen. 'Perfektion' er en illusion og ligegyldighed. Perfektion er at intet er perfekt, og at man kan have det rart i det.
Shouldn't chase what you can't have.


btw hvordan vil du nogensinde finde ud af, om du har misset det perfekte øjeblik, hvis du ikke ved hvad eller hvornår det er?

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2019 01:34 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
^Enigmas have no solution :mrgreen:

ja fyr den da af til det musik du godt ka lide..
4 dages dunk uden knark lyder lidt kryptisk, gad vide om i alle sniffer i smug for hinanden.. det ku være så grineren :)

jeg ville ikke kunne gemme en mdma-knaser: store øjne, pispåetelhegn-smil og krammere til alle etc :lol: 8)

og et HRråd er at fortælle at du ruller, til en i gruppen bare i tilfælde af at der sker noget uventet!
god festival!! :rocking:
vhs

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team