Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:53


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 apr 2019 18:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 22:33
Indlæg: 44
Hej.

Jeg ved at der har været noget snak om, at det skal være muligt at få testet sine stoffer i det Københavnske natteliv. Jeg kan dog ikke se om der er blevet gjort alvor af dette.
Men er der nogle steder jeg kan få testet?

På forhånd tak :D :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2019 21:31 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Hvilke stoffer vil du teste?
Er det renheds procent du vil vide, eller er det bare for at sikre dig at det du har købt, er hvad det er solgt som?

Hvis det er sidstnævnte, så kan du købe testkits og foretage testene selv.
Der er EZ kits som et godt sted, da du kan få rabat ved og bruge koden psychedeliadk mener jeg det er.

Hvis det er renheds procent du vil vide, så er der nogle laboratorier du kan sende en samples til og få svar på email.

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2019 23:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 22:33
Indlæg: 44
Tak for svar.

Jeg er lidt ny. Jeg vil gerne sikre mig at mit MDMA ikke indeholder noget farligt :D og ja, at det er det som det er købt som.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2019 23:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Gør som Narkopolo skriver og køb nogle EZ-test kits.
De kan give en indikation om, om der rent faktisk er tale om MDMA og om eventuelle kendte, klamme stoffer er tilstede i din pille.
Det er dog ingen garanti, at din pille/krystal ikke består af både MDMA og noget andet, som testen ikke kan vise, så der vil altid være en risiko forbundet, medmindre du sender en prøve til laboratorium.

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 apr 2019 01:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 22:33
Indlæg: 44
Tak for dit svar også :)
Jeg vil købe et EZ-kit.
Jeg er så skide bange for det der PMA som nogle unge mennesker er døde af. :| :|


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 apr 2019 07:36 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Rigtig god idé at teste, det er den eneste måde at vide batch, du står med i hånden, indeholder. Der findes et par rabatkoder der involverer Psychedelia, men jeg kan sgu ikke rigtig huske dem eller hvor de kan bruges. Men så kan du måske spare et par procent, hvis du ellers kan finde disse rabatter

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 apr 2019 09:38 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Citat:
Hej folkens! Jeg har været i kontakt med ejeren af http://reagent-tests.uk/ og skrevet en del med ham, han har været så venlig at oprette en rabatkode til os, som giver 10% rabat!
Testkitsne her er et alternativ til eztestkits, og personligt synes jeg de er meget mere værd da de kan teste så mange forskellige ting, og udover det, så er der mange test i en flaske i stedet for enkelt-tests som ez laver.

rabatkode: "psychedeliadk"


Det er Buttkraken der har været så venlig at kontakte dem her. https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... =rabatkode

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 apr 2019 14:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 22:33
Indlæg: 44
Tak allesammen :D
Jeg har bestilt et testkit nu.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team