Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:26


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Mad Honey
Indlæg: 18 jun 2020 15:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Hej

Jeg har købt mig noget "mad honey" online fra amsterdam. Det indeholder Grayanotoxin. Den normale dosis er 2 tsk af hvad jeg kan læse mig til. Kan ikke rigtig finde meget information omkring udover en video vice har lavet. Man skulle vist blive sådan lidt stoned af det ligesom weed.

Ville bare gerne høre om nogle kendte lidt til det eller mulighvis har prøvet det og kunne fortælle mig lidt nærmere omring emnet.

Har ingen ide om det er ulovligt i Danmark, men vil umiddlebart ikke tro det, da det ikke har været udbredt i Danmark efter min viden.

Tak på forhånd


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Mad Honey
Indlæg: 18 jun 2020 15:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Kan desværre ikke hjælpe med svar, men kan læse mig til at det er smart at have atropin liggende som modgift til de bivirkninger der kan opstå ved en decideret forgiftning af stoffet.
Det er svært at finde noget om dosis, men hvis jeg var dig ville jeg starte meget lavt og bumpe den op. Det er ikke noget man har lyst til at få for meget af

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Mad Honey
Indlæg: 18 jun 2020 15:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Ville nok også have noget aktivt kul liggende for en sikkerheds skyld, i tilfælde af forgiftning

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Mad Honey
Indlæg: 18 jun 2020 16:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Tror det er noget alá en alkohol/weed-kombo, men det kan som sagt være ret farligt, så start lavt og arbejd dig op stille og roligt. Udover evt. død virker det også meget ubehageligt at få for meget af, det kan du også se på følgende link ved 21:30 https://youtu.be/Y_b2i_FvYPw?t=1294

Han begynder at "convulse" altså spasme og det er nok ikke hans første tur med det, så ville tage mine forholdsregler, evt. aktivt kul som skrevet og måske have en ven til stede.

Smid endelig en triprapport hvis du beslutter dig for det, men sørg nu for at tage det stille og roligt, hvis du beslutter dig for det. Held og lykke.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Mad Honey
Indlæg: 18 jun 2020 21:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Shambhala skrev:
Ville nok også have noget aktivt kul liggende for en sikkerheds skyld, i tilfælde af forgiftning


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Vigtigt.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Mad Honey
Indlæg: 21 jun 2020 22:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Hej.

Tak for svarene og forbeholdsreglerne :peace:

Havde heller ikke tænkt mig at tage meget, men omkring 1-2 tsk, da jeg også læste at man max måtte tage 2 tsk pr. 24 timer. Kan godt være jeg tager 1 tsk efter at have set videoen med ham der spasmer.

Aktivt kul? Skulle det neutraliseret giftstoffet hvis jeg har indtaget for meget eller hvad gør det?

Tænker godt jeg kunne mikse en triprapport sammen eller i det mindste skrive hvordan det gik i kommentarfeltet. Det kan være det slet ikke er værd at læse, men det kan selvfølgelig også have sin værdig at vide


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Mad Honey
Indlæg: 23 jun 2020 08:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
eR KOMPLET teknisk uviden om aktivt kul, meheeen mener det kan binde sig til visse giftstoffer og sørge for de ikke bliver optaget i ligeså godt i din krop, hvis du allerede har "gift" i kroppen.

Du behøves ikke skrive en novelle om det, tror bare der er en del herinde der har set det og er nysgerrige på det og ville sætte pris på et par få ord om det og om det smager godt eller af tis evt?

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team