Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 07:46


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 jan 2019 17:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jan 2019 17:15
Indlæg: 19
Hej

Jeg er en person der har udviklet misbrug efter sygdom. Har prøvet at komme ud af 100 mg morfin om dagen, hvilket ikke lykkes. Jeg er på buprenopine pt.

Well siden jeg er blevet taget af morfinen, har jeg virkelig følt som om jeg kun har 50% af min normale hjernekapasitet ligeledes været totalt tømt for handle og virkelyst. Har været direktør i 2 årtier og været en person der altid gik forrest. Så synes faktisk det har været svært hårt (når man samtidig heller ikke har sit job mere og man næppe får et lignende job)

Jeg har været under visitering for ADHD, efter en psykolog mente der højst sandsynligt var en diagnose. Så begyndte hos en psykiater som visiterede mig til at have ADHD. Fik Ritalin, som ved pæn høj dose faktisk virkede rigtigt godt.

Så skete der noget som jeg ikke rigtigt selv kan forstå. Jeg skulle af lidt svævende årsager ikke ha´ Ritalin alligevel.

Irriterende - synes virkelig Ritalin hjalp mig med at fokusere, og kan på den anden side også føle at mit ADHD kunne være årsagen til at mit liv bevægede sig i den retning som det gjorde.

Tilfældigvis læste jeg at Ritaling og Kokain har en molekylestruktur der minder meget om hinanden - den væsentligste forskel på de to stoffer skulle være at Kokain optages meget hurtigt hvis det sniffes. Hvor Ritalin virker meget mere langsomt.

Så købte jeg selvfølgelig et gram Kokain. Jeg tager 3 gange om dagen - lægger 20 mg under tungen og finder mig i den ulækre smag i et par minutter.

Og fandme så.... Det virker, ligeså godt som Ritalin. Har taget kokain i 3 mdr. nu.

Min bekymring er selvfølgelig, er man på vej mod en nyt misbrug; JA jeg er (muligvis/muligvis ikke).... Men på den anden side, så føler jeg virkelig at jeg kan igen. Jeg bliver på INGEN måder euroforisk af den lille dose og begynder at opføre mig dumt. Virkningen er omtrent som hvis man havde taget 20 mg Ritalin...

Jeg ved godt der er forkert - det er pisse ulovligt. På den anden side, får jeg mit liv tilbage og tør pludselig søge et lidt større ansvarsområde jobmessigt.

Hvem herinde turde satse på at mikrodosere kokain ? - og ja, skal prøve en ny psykiater og se om ikke jeg kan få den rigtige medicin.

Tjah, forventer selvfølgelig også der er nogen som råber narkoman efter mig...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2019 18:25 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
Istedet for narkoman så se på dig selv som din egen doktor :) når det er sagt så tag og gør som du selv skriver.
Ny psykiater også se om du kan blive medicineret den vej.
Det er billigere og du fjerner risikoen for at miste kørekort plus plet på straffe attest osv.
Mht mikro dosering så havde jeg nok valgt og gøre det med en lav dosis amfetamin men jeg er os en nærrigrøv.
Alt det bedste til dig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2019 19:07 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Meget spændende det du skriver her :) Får en masse jeg har hørt fra forskellige folk igennem tiden til at give mening.

Men nu hvor du allerede er ude i køb af ulovlige, og meget sandsynligt urene stoffer, hvorfor køber du så ikke bare noget ritalin på det sorte marked, som trods alt er kemisk rent?

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2019 08:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jan 2019 17:15
Indlæg: 19
Ritalin koster en pelikan på Dream Market. Jeg vil da også hellere ha´ Ritalin

Derudover.... Gad vide om ikke osse Ritalin kan ses på en drugtest som enten Kokain eller amf.

Mht til at mikrodosere amf.. Puha, synes bare langt fra det er samme virkning. Synes man får "hjernesus" af amf - faktisk også søvnbesvær. De problemer har man ikke med kokain. Men jo, jeg bør tage ud og få en aftale med alternativ psykiater.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2019 14:20 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Er kokain er langt dyrere end Ritalin?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2019 16:58 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Ritalin kan købes på det sorte marked her i DK til ikke ret mange penge. Sælges i diverse Facebook grupper. Ellers hør din dealer om han kan skaffe ritalin. Hvis alt andet fejler kan det skaffes på Istedgade.

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2019 21:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jan 2019 17:15
Indlæg: 19
Har tjekket priser for noget tid siden og Ritalin koster 20-30kr for en 10 mg pille (skal bruge 80-90mg) = mindst 80 kr pr dag. 1 gram Cole koster 700kr og holder som følger: 3x20 mg dgl =60mg dgl = 42 kr pr dag

Går og sparer sammen så jeg fx kan købe 20-30 gram ad gangen, så kan man komme ned på ca 400kr pr gram.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2019 16:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jan 2019 17:15
Indlæg: 19
Koalabjørnen skrev:
Ritalin kan købes på det sorte marked her i DK til ikke ret mange penge. Sælges i diverse Facebook grupper. Ellers hør din dealer om han kan skaffe ritalin. Hvis alt andet fejler kan det skaffes på Istedgade.



Eftersom jeg er ret ny her kunne jeg godt tænke mig at snakke privat med dig (Koalabjørnen) - kan man sende personlige beskeder herinde. Kan i hvert fald ikke lige se hvordan.

Ellers må du meget gerne sende en til mig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2019 16:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jan 2019 17:15
Indlæg: 19
Og i øvrigt, så har jeg i dag prøvet amfetamin. Da jeg købte mit coke, fik jeg også bestilt 5 gram amfetamin. Og jo det virker da, men må indrømme det giver lidt uro og hjertebanken.

Har taget det i MEGET små mængder. I formiddags lagde jeg 3 bittesmå kort under tungen - der var i alt 5 mg altså kun 1/4 del af min normale kokaindose. Og jeg kan mærke at jeg ikke skal have 3 gange af det.

Men AD hvor det smager ulækkert og det er 30 minutter om at opløses selv om det er så lille en knold. Amfetaminen kan måske bruges hvis det i længden bliver for dyrt at bruge Coke. Derudover vil jeg gerne lære at rense cokeen op. Vil i det hele taget gerne købe større potioner coke ad gangen, så jeg skal tage så få chancer som muligt. Er et (næsten) lovlydigt menneske med ren straffeattest og sådan skulle det helst blive ven med at være.

Leder stadig efter en psykiater - nogen der har gode erfaringer med en ADHD psykiater i midt/Nordjylland som er god ?

Og ellers så har man det faktisk rigtigt godt når man er "korrekt" medicineret. Det sidste halve år hvor jeg har kunnet regulere min hjerne med rette stimulanter, er jeg blevet et andet menneske, der fx pludselig kan holde orden i mine ting. Fx er min garage pæn og ryddelig - ved pludselig hvor alle mine ting er og er begyndt at interessre mig for hvad jeg fx bruger mine penge på. Sådan noget har jeg altid anset for nærmest ligegyldigt.

Så amfetamin, ritalin og kokain i rette mængder anser jeg som en gave til menneskeheden. Trist man ikke kan få lov til at eksperimentere lidt mere uden det skal kriminaliseres. Og surt det er så svært/dyrt at få ens ADHD diagnose. Glæder mig usigeligt til at få mine doser på plads og komme på arbejdesmarket og være den bedste version af mig selv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2019 23:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Hvorfor i alverden banker du ikke i bordet og får de ritalin udskrevet legalt, det er da lettere og billigere end cokain.Jo, det der med at køre på 50% efter morfin, den kender jeg alt for godt.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2019 04:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 24 aug 2018 20:30
Indlæg: 63
Jeg vil ikke sige at man er misbruger fordi man tager noget fast. Man spiser også mad, drikker vand og lader det komme ud igen flere gange dagligt. Det hjælper ens krop og gør at man fungerer optimalt. Hvis mikrodosering hjælper en så ser jeg det ikke anderledes end det overstående. Man skal selvfølgelig sætte sig grundigt ind i det først og have disciplinen til at overholde doseringen og tidspunkterne for indtagelse.

Hvis det er selvmedicinering for en mulig diagnose og du kan få medicin der fungerer lige så godt for dig ville jeg dog anbefale at du snakker med en psykiater og får en recept. Ingredienserne i pulveret og pillerne man kan købe på gaden varierer voldsomt.

_________________
Jeg kan ikke foredrage politisk korrekthed.
Politisk korrekthed < idiotisk racisme.

I det mindste siger de hvad de mener og er ikke bare nikkedukker.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2019 12:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Fuckhvorduerfra skrev:
Jeg vil ikke sige at man er misbruger fordi man tager noget fast. Man spiser også mad, drikker vand og lader det komme ud igen flere gange dagligt. Det hjælper ens krop og gør at man fungerer optimalt. Hvis mikrodosering hjælper en så ser jeg det ikke anderledes end det overstående. Man skal selvfølgelig sætte sig grundigt ind i det først og have disciplinen til at overholde doseringen og tidspunkterne for indtagelse.

Hvis det er selvmedicinering for en mulig diagnose og du kan få medicin der fungerer lige så godt for dig ville jeg dog anbefale at du snakker med en psykiater og får en recept. Ingredienserne i pulveret og pillerne man kan købe på gaden varierer voldsomt.


I det officielle Danmark har man to forskellige definitioner af en misbruger:

1) Indenfor den juridiske verden, så er man misbruger så snart man bruger et ikke lovligt rusmiddel.
2) Indenfor lægeverden så er man først misbruger når man har problemer af én eller anden art pga. sit forbrug. Det kan være socialt, fysisk eller andet. Det betyder jo også at man kan være misbruger på lægeordineret medicin, hvilket man ikke kan være i eksempel 1.

Jeg mener kun 2'eren giver mening i praksis - den anden er baseret på smagsdommeri/lovligheden af brugen, og har intet at gøre med hvad personen og hans omgangskreds oplever.

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2019 16:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jan 2019 17:15
Indlæg: 19
vectra skrev:
Hvorfor i alverden banker du ikke i bordet og får de ritalin udskrevet legalt, det er da lettere og billigere end cokain.Jo, det der med at køre på 50% efter morfin, den kender jeg alt for godt.


Det arbejder jeg også på. Men ventetiden hos det offentlige er håbløs og her hvor jeg bor er der desværre ikke så mange privatpraktiserede. Derudover har jeg ikke nogle af mine forældre mere og mine søskende vil jeg være meget ked af at blande ind i mine samtaler. Irriterende nok, så skal der faktisk deltage et familiemedlem når man skal udredes for ADHD. Er der nogen der har et bud på hvordan man kringler den ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2019 16:49 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hvis du har en kontakt/støtte eller behandler-person ka de vidst nok tage med..
eller en god ven måske helt fra skolen/barndommen.. ellers ved jeg det ikke lige umiddelbart..

har hørt om det før, men:
-hvorfor skal der egentligt et familiemedlem med?.. hva er den faglige begrundelse?

Mvh

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2019 17:17 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Tror ikke der burde være mangel på læger som er klar til at kaste diagnoser og Ritalin i hovedet på dig, i sær hvis du ikke har ry for at være misbruger eller kriminel osv.

Hvis du er til det lille humør og energoiboost, prøv evt. Mucuna Pruriens Ekstrakt, det er en precursor til Dopamin og har så effektiv en virkning at det endda bruges som medicin mod Parkinsons.
Det er røv billigt på Ebay og syntes det har en godt effekt lidt ala en mild stimulans.

Prøv også Rosenrod i lidt større doser ala 1-2 gram ekstrakt pr dag. Det vil helt sikkert også give dig et øget energi og overskud.

Der er intet i vejen for at du ikke kan blande alle sammen, men der er en grund til at de med Ritalin m.f. begynder at trappe op i doserne lige pludseligt når det bliver almindeligt og virkningen ikke længere maskerer det.

Kig evt. også på Adrenal Fatigue og se om der ikke er nogle supplements som kan øge eller reparere dine kirtler, da det også kan spille en stor rolle ved manglende motivation m.m. Ved at nogen har held med medicinske svampe ala Reishi, Lions Mane, Cordyceps osv. Måske en blanding.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2019 17:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2018 10:16
Indlæg: 103
Jeg er selv blevet ret glad for at indtage mit amfetamin i gelatine-kapsler eller i kaffe. Mit formål er ganske vist at komme væk fra nasalt indtag, men en anden fordel er i hvert fald også at man slipper for smagen. Jeg plejer så som minimum at indtage lidt mælk til så det ikke indtages på helt tom mave :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2019 19:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 24 aug 2018 20:30
Indlæg: 63
Jeg giver dig så meget ret Bluepill. Den eneste definition der giver mening er #2.

#1 er et godt eksempel når juraen fejler og prøver at gøre noget abstrakt til et ja/nej svar men ender med at kriminalisere almindelige mennesker.

Selvfølgelig kan man blive afhængelig af receptpligtig medicin ligesom med andre lovlige ting. Forskellen er bare at man ved hvad der er i og ikke risikerer at indtage noget skidt samtidig.

Edit og on topic: Det burde ikke være noget problem at få en recept, de Københavnske læger er ihvertfald ret large omkring det.

Jeg fik selv nogle recepter efter det første møde, en af dem har jeg stadig og den bliver stadig fornyet selvom jeg ikke har været tilbage siden da.

_________________
Jeg kan ikke foredrage politisk korrekthed.
Politisk korrekthed < idiotisk racisme.

I det mindste siger de hvad de mener og er ikke bare nikkedukker.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2019 04:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2012 23:06
Indlæg: 110
STWOD skrev:
har hørt om det før, men:
-hvorfor skal der egentligt et familiemedlem med?.. hva er den faglige begrundelse?

Det er fordi ADHD per definition skal debutere inden man er 7. Nogle læger tager det meget alvorligt med den grænse.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team