Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:51


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 jul 2019 18:23 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Går tit og tænker på hvordan man laver det bedste bongmix, ala, hvis nu cannabis var lovligt og man kunne få bongmix på recept (jeg ved det godt). Hvordan ville de så lave det?

Der hvor jeg synes den bliver tricky er med varmen. Kan man feks bruge varmeskalaen når man laver bongmix, ligesom med cannabis til oralt indtag? Kan det bruges i sådan en grad, at man burde bruge en form for varmestyring? Har det en effekt at man varmer det igen, når man sætter ild til det? (udover det åbenlyse) Hvilken? Er det dumt at varme mikse mere end en gang?

Jeg kan godt lide at bruge lidt tid på et mix; sidde og riste tobakken stille og roligt, mase lidt rundt i det, så stykkerne bliver nogenlunde lige store. Jeg kan også godt lide at sidde og nulre småt ud, fordi jeg i sidste ende bedst kan lide mit mix så opblandet som muligt, og ikke med klumper. Men er det nu os smart? Er det bedre med de store nolder i mixet, når man varmer. Er det bedre for afbrændingen når man skal ryge sit hoved? Jeg plejer at suge over 2 sug, først for at få gang i det, og så for at slamme. Det er der sikkert mange der gør. Men igen er det smart? Hvor meget ild skal der i det første gang, før man begynder at ødelægge suget. Osv. osv.

Der må være andre der går og tænker over de her ting, og har svært ved at finde rundt i rygterne man høre osv. og pga lovlighedsstatus er der heller ikke super meget videnskab på området. Så vi må ty til erfaringer, måske. Hvordan ryger du, og hvorfor?

Ps: Det er primært hash og tobak vi snakker

Pss: jeg er super morgenmad :peace:

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2019 14:24 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2004 14:22
Indlæg: 2447
Geografisk sted: Schwiez
Hvis bongmix var lovligt, skulle du ifølge lægemiddelstyrelsen, bare lave te på det hele.

_________________
Magien, er dig selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2019 20:23 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Kaktus Klausen skrev:
Hvis bongmix var lovligt, skulle du ifølge lægemiddelstyrelsen, bare lave te på det hele.

bliver det så ikk bøvlet at få tændt? :)

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2019 20:36 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det tror jeg du har ret i Stop for den gang vi i desperation forsøgte at ryge frugt te i pibe var det mega bøvlet og få ild i.
Jeg tænker en ukrudtsbrænder vil være ideel til formålet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2019 21:41 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Det smager nok heller ikke så godt som te - bongmix lol :D Men jeg kan godt lide tanken om, sådan helt GTA-stilen at hive en udkrudtsbrænder frem fra baglommen. Hva så drenge!?

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team