Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:16


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 dec 2018 00:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 dec 2018 23:09
Indlæg: 1
En af mine kammerater fik et fentanyl-plaster af en han kendte, og han spurgte derefter mig om jeg ville have det, fordi at jeg er glad for morfin og opiater i forvejen. Plasteret hedder "Durogesic 25 mikrog/time, fentanyl". Jeg gik hurtigt på nettet efter noget information, men fandt hurtigt ud af at det er et meget kraftigt stof, op til 50-100 gange stærkere end heroin. Det er bestemt ikke den dosis jeg søger, jeg vil bare gerne have en dosis så jeg føler mig afslappet og tilpas ligsom med morfin. Jeg har hørt folk dør af det hele tiden fordi de vild have det mega vildt, men jeg ser gerne at splitte plasteret op og have til flere gange, jeg vil bare gerne slappe af ligsom på morfin. Er der min nogen herinde, som kan rådgive mig, så jeg ikke omkommer, haha. :eyes: :eyes: :eyes:

Har ikke engang åbnet plasteret, jeg tør næsten ikke. Men hvis der er en måde det kan virke fint på, så må i mere end gerne være velkommen til at skrive hvordan!!!knus TørtNok :hjerte:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 dec 2018 02:09 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hej! :)

Jeg vil kraftigt fraråde dig at indtage det!!

Men hvis du har tænk dig at gøre det alligevel, så:
-sæt det på normalt!
og put det på om dagen ikke til natten!
-ikk klip og alt det der.. 25 er en halvhøj dose, har du tolerance for tiden?..
-INGEN grund til at dele det op, bare tag det af når det ønskes..
-Husk at læse rigtigt godt op på stoffet (og lœs indlægssedlen igennem, den kan findes på nettet)
-Det er noget farligt skidt så pas meget godt på dig selv!
-Hav en upåvirket ven ved din side!
-Spørg mere herinde, da mit ene svar slet slet ikke er nok til at du skal gå i gang med det..

Læs op på stoffet + ikke klip i det!!

Og spørg løs! :)

Må jeg spørge om køn, alder og vægt? og om du indtager andet? -medicin eller narko osv.

[hmm jeg har glemt noget :arrow: anyone?]

Mvh STWOD

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 dec 2018 03:04 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Lad vær med at falde i søvn med plasteret på(!)

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 dec 2018 11:29 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Nu har jeg ikke selv prøvet fentanylog har meget begrænset erfaring med den slags stoffer. Dog har jeg læst at fentanyl rusen er virkeligt skod,det er hovedsageligt smertelindring det egner sig til, så ærligt ser jeg ikke nogen grund til at tage det, hvis du bare har den mindste chance for at få fat i andre opiater/opioder.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2018 21:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Enig med STWOD, ikke klip i det og prøv på at dele det op - det kan du ikke administrere, medmindre du har en høj tolerance.. Det vil tage røven på dig!

Jeg har prøvet plastre og sugetabletter et par gange og rusen er, for mig, ikke videre interessant.
...det er mange år siden, men klippede engang i et plaster (type og styrke kan jeg ikke huske) og trak te på bitte små dele af det - selvom jeg sippede meget roligt og ventede osv - endte jeg med at sidde og nodde hen, brænde mig med min nedbrændte smøg for, til sidst, at ligge mig selv i aflåst sideleje, for en sikkerheds skyld - det har jeg ikke gentaget!


Hvis du vælger at prøve det, så sæt plasteret på normalt..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2018 23:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 dec 2018 15:40
Indlæg: 9
første gang keg brugte fentanyl smed jeg et BRUGT 50 mcg Plaster i munden... anede ikke hvor farligt det var. kunne dårlig nå ned til bussen kunne stå op og sove og så brækkede jeg mig helt vildt

desværre fik jeg smag for det og kænper med et misbrug af det nu i plaster form.... hold dig fra det

HopIFjordeN skrev:
Enig med STWOD, ikke klip i det og prøv på at dele det op - det kan du ikke administrere, medmindre du har en høj tolerance.. Det vil tage røven på dig!

Jeg har prøvet plastre og sugetabletter et par gange og rusen er, for mig, ikke videre interessant.
...det er mange år siden, men klippede engang i et plaster (type og styrke kan jeg ikke huske) og trak te på bitte små dele af det - selvom jeg sippede meget roligt og ventede osv - endte jeg med at sidde og nodde hen, brænde mig med min nedbrændte smøg for, til sidst, at ligge mig selv i aflåst sideleje, for en sikkerheds skyld - det har jeg ikke gentaget!


Hvis du vælger at prøve det, så sæt plasteret på normalt..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2019 22:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 dec 2018 15:40
Indlæg: 9
hold dig fra skidtet... jegver dybt afhænig og er ved at løbe tør. min nedtrapning gik i vasken og det er de ledeste abstinenser. har prøvet opiod abstinenser. men fentanyl er jeg næsten sikker på mam stiller træskoene af at cutte total ned på.
en enkelt gang er ok at prøve det. men for satan pas på det rr stærke sager og du falder højst sandsynlig hen eller siddrr og nodder i flere timer. jeg er ekstrem tolerant og kan tage et 50 mkg i munden vel og mærke uden at dø. det vil du gøre uden tolerance


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team