Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 03:57


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 okt 2018 12:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 jul 2018 11:31
Indlæg: 8
Jeg er ret vild med stoffer som man kan tage, og stadig have en normal hverdag. Stoffer hvor man ikke bliver helt blæst og stadig kan være produktiv. Jeg har fundet Metadon, Phenibut og koffein, alene og sammen, i mindre doser, værende meget funktionelle. Jeg har prøvet amfetamin flere gang, men jeg kommer oftes til tage for meget, eller redosere for ofte, hvilke gør at jeg bliver optaget af et eller andet ligegyldigt.

Jeg gad godt at vide, om i kender nogen gode funktionelle stoffer eller stof kombinationer. Eller måske nogen tips til at bruge stimulanser funktionelt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2018 13:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Metadon ligefrem? Stoffer man kan tage, og samtidig have en normal hverdag (og ikke være synligt blæst), skal man passe meget på med, da de lynhurtigt bliver en hverdagsting, og de virker uskyldige fordi de er så subtile, at man retfærdiggører misbruget overfor sig selv. Det gjorde jeg hvertifald.. Metadon er meget vanedannende, og får du taget det for tit, kan du kun være funktionel på det, så længe du har fri adgang til det.
Det kan lynhurtigt gå fra at være et funktionelt hverdagsting, til.. det helt modsatte.
Du ved det sikkert godt, men det er vigtigt lige at få nævnt i sådan en tråd her, også for de gæster der evt læser med.

Med det sagt, så synes jeg de fleste stimulanser er gode til funktionelle opgaver, fx kokain og hovedrengøring :rocking: Hvis jeg skal lave noget funktionelt som er lidt mere roligt og kreativt, fx musik, kan et mildt opioid som tramadol + joints gøre underværker (der hjælper det ikke nødvendigvis at være helt stimuleret og fokuseret).

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2018 13:35 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Det er vist en spørgsmål om dose, ja. Se bare hele mikrodoseringsaspektet af psykedelika, som er relativt oppe i tiden.

Jeg har for mange år siden haft nogle relative produktive oplevelser med god rom, GHB og ketamin til forskellige gøremål som hjemme/skole arbejde, træning og rengøring - IKKE i kombination!
Mest fordi det bare var hyggeligt, og ikke for at få gøremålene gjort

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2018 14:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 jul 2018 11:31
Indlæg: 8
Shambhala skrev:
Metadon ligefrem?


Det billigeste og letteste tilgængelige farmaceutiske optiate for mig Buprenorphine og tramadol har også fungeret godt.

Frugthat skrev:
Jeg har for mange år siden haft nogle relative produktive oplevelser med god rom, GHB og ketamin til forskellige gøremål som hjemme/skole arbejde, træning og rengøring


Hvordan fungere ketamin funktionelt? Kan man godt være social på Ketamin?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2018 16:29 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Ja man skal bare ikke så højt op i dosis eller skal man ha smadret sin tolerance.
Jeg skiftede på et tidspunkt meth ud med ketamin i en 2-3 uger og det ku godt lade sig gøre og få noget fra hånden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2018 17:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Træning er nok dit bedste bud på at øge funktionalitet, gerne noget med høj intensitet.

Ellers synes jeg, som også nævnt i tråden, at bruges stoffer for at øge ens daglige funktionsniveau så er det i 99% af alle tilfælde et sidespor. Det er ret meget en opfunden statistik, men vær nu for guds skyld ekstremt varsom med denne her idé.
Af dem jeg kender, som har brugt stoffer i dagligdagen for at øge deres funktionsniveau, har det virket i meget korte perioder (max en to ugers tid), hvor der så kommer er en ret høj 'rente', der skal betales tilbage.

Skal fx stimulanser bruges funktionelt/produktivt, så vær klar over hvad du vil med dem, tag maximum to doser, og lad stoffet være i en to ugers tid efterfølgende.

Tror dog at du vil få langt mere ud af bedre søvnvaner, mere motion og ro i hovedet.. Just guessin.
Har lige selv prøvet at bruge dem funktionelt - kæmpe sidespor og det skal ikke ske igen. Så god vind - det bliver rigtig ærgerligt, hvis du skal lære det på den hårde måde.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 okt 2018 00:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Ritalin - minder meget om amfetamin, dog med mindre eufori, lettere for kroppen og mindreafhængighedsskabende (måske)

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2018 18:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 dec 2018 15:58
Indlæg: 17
Baseret på mine egne erfaringer vil jeg sige, at nærmest alt du synes om i rekreationelle situationer også vil være effektive i 'funktionelle' situationer. Det handler bare om dosis. Eksempelvis hvis du nyder kokain i sociale, rekreationelle situationer vil det ganske givet også kunne fungere i normal sobre situationer. Problemet opstår dog for mange når trangen for redosering bliver for overtagende, hvorfor det måske kan vise sig mindre funktionelt i længden. Kort sagt vil jeg sige det meste kan fungere så længe du selv føler det er dig der er i kontrol. Jeg ville sige at kontrollen er mistet, hvis man begynder at fokusere mere og mere på rusen end på det man ønsker at potentiere i tilværelsen.

Hvis du kan holde til det så er mikrodosering med psykedelika jo en tidløs klassiker. Selv nyder jeg engang imellem lette opioder, hvis man skal sidde low-key og have det lidt rart.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team