Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 15:01


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Study drug?
Indlæg: 06 maj 2018 16:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 nov 2016 23:21
Indlæg: 19
Hej dejlige mennesker!

Jeg prøvede for først gang at bruge ritalin som study drug i går (har prøvet det før nasalt).
Jeg slugte 20mg først, og studeret rigtig godt i måske 1.5 time.
Da jeg redoseret, hjalp det ikke vildt meget og min attention span var lige så skod som den plejer at være.
Det endte så med at jeg tog omkring 130mg over en periode på ca 12 timer - hvor jeg dårlig nok kunne læse de sidste 5-6 to,er af dem.
Jeg ved godt det var alt for meget, men jeg fik ingen bivirkninger som sådan udover jeg bare følte mig en smule dårlig tilpas.
Jeg sov egentligt også helt fint, men jeg må indrømme at det kun var den første omgang som gjorde det for mig.

Jeg har også læst mig til det virker i 4-8 timer, men virkede MAX 2-2.5 timer for mig.
Jeg kan godt skaffe adderal tror jeg, er der nogen som har prøvet begge ting eller nogen gode tips til at studere optimalt på "study drugs" ? :)

Tak på forhånd!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 maj 2018 21:34 
YouLoco skrev:
Hej dejlige mennesker!

Jeg kan godt skaffe adderal tror jeg, er der nogen som har prøvet begge ting eller nogen gode tips til at studere optimalt på "study drugs" ? :)

Tak på forhånd!


Det er ikke stoffet der er galt med her, så Adderal vil under al sandsynlighed ikke gøre det bedre. Det er din tilgang til det, som det er galt med. Man får ikke en superhjerne af at spise et narkotisk stof, og kan derved sidde og studere ud i det uendelige. Sådan fungerer det ikke! Man doserer engang lavt, også ingen redosering. Hvis ikke det virker i mere end 2-2,5 timer for dig, så er det din hjerne som det er galt med(altså koncentration og ikke stoffet), og så skal du meditere. Det er meget simpelt, det her.


Top
  
 
Indlæg: 06 maj 2018 23:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Ja til alt ovenover.

120mg i en omgang er alligevel en lidt hidsig mængde, når man kun har snust til det en enkelt gang før.

Narkoen hjælper ikke på dårlige vaner, hvad end det er læsevaner eller... Andre vaner. Ok, måske overspisning, men altså!

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team