Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 17:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 14 maj 2018 12:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Hej alle!

Er der nogen af jer der ved, om man kan købe EZ testkits til Kokain i en fysisk butik? Fx i Kbh.
Jeg har fundet EZ kitsne masser af steder online, men er ikke vild med at skulle bestille det hjem via nettet, selvom jeg godt ved, at der ikke er noget galt med at gøre det.
Det er disse to kits jeg har brug for:
EZ test kit - Cocaine purity
&
EZ test kit - Cocaine cuts

God mandag derude :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 maj 2018 13:24 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
www.chillo.dk.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 maj 2018 15:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Enspænderen skrev:
http://www.chillo.dk.



Fedt!! Tak for svar :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 maj 2018 15:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Der står at man skal teste 20 mg. Flere steder står der, at det skal være PRÆCIS 20 mg. Er der nogen der ved hvor vigtigt det er? For jeg har ingen mulighed for at vide, hvor meget 20 mg. er.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 maj 2018 18:35 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Lille My skrev:
Der står at man skal teste 20 mg. Flere steder står der, at det skal være PRÆCIS 20 mg. Er der nogen der ved hvor vigtigt det er? For jeg har ingen mulighed for at vide, hvor meget 20 mg. er.

En eller anden bliver nødt til at state the obvious: Anskaf dig, eller lån, en præcisionsvægt.
De er nemme at opstøve, og hvis du alligevel skal bestille kittet på nettet, så kan du også bestille en vægt, hvis ikke du kender nogen der har. De koster ikke en bondegård :)

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 maj 2018 23:34 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Så vidt jeg husker er der i vejledningen til purity-testkittet en lille streg, som man kan lægge sit kokain op på, for at måle 20 mg. af. Det er selvfølgelig ikke særlig præcist, men det behøver det måske heller ikke at være. Jeg ved ikke om det er vigtigt for dig om det er rent eller meget rent. Men hvis du for eksempel kommer til at måle 40 mg. af, så vil du få at vide at det er dobbelt så rent, som det i virkeligheden er. Og hvis du kommer til at måle 10 mg. af, så vil du få at vide at det er halvt så rent, som det i virkeligheden er.

I forbindelse med cuts-testkittet betyder mængden ikke så meget. Bare kom lidt i, indtil det begynder at give farve.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 maj 2018 12:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Det kan godt være det er åbenlyst, at jeg burde anskaffe mig en vægt, men ville være rart hvis det kunne klares uden, da jeg ikke har noget at bruge den til ellers. Og har lidt noia over at bestille den slags ting over nettet.
Og kender ikke nogen, der har en vægt. Kan selvfølgelig være de har en inde i butikken Chillo - hvis de har det, vil jeg kigge på en :)


Halose skrev:
Lille My skrev:
Der står at man skal teste 20 mg. Flere steder står der, at det skal være PRÆCIS 20 mg. Er der nogen der ved hvor vigtigt det er? For jeg har ingen mulighed for at vide, hvor meget 20 mg. er.

En eller anden bliver nødt til at state the obvious: Anskaf dig, eller lån, en præcisionsvægt.
De er nemme at opstøve, og hvis du alligevel skal bestille kittet på nettet, så kan du også bestille en vægt, hvis ikke du kender nogen der har. De koster ikke en bondegård :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 maj 2018 12:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Tak! Det giver mening. Vidste ikke, at det var på den måde testen fungerede!

Enspænderen skrev:
Så vidt jeg husker er der i vejledningen til purity-testkittet en lille streg, som man kan lægge sit kokain op på, for at måle 20 mg. af. Det er selvfølgelig ikke særlig præcist, men det behøver det måske heller ikke at være. Jeg ved ikke om det er vigtigt for dig om det er rent eller meget rent. Men hvis du for eksempel kommer til at måle 40 mg. af, så vil du få at vide at det er dobbelt så rent, som det i virkeligheden er. Og hvis du kommer til at måle 10 mg. af, så vil du få at vide at det er halvt så rent, som det i virkeligheden er.

I forbindelse med cuts-testkittet betyder mængden ikke så meget. Bare kom lidt i, indtil det begynder at give farve.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 maj 2018 14:17 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Lille My skrev:
Det kan godt være det er åbenlyst, at jeg burde anskaffe mig en vægt, men ville være rart hvis det kunne klares uden, da jeg ikke har noget at bruge den til ellers. Og har lidt noia over at bestille den slags ting over nettet.
Og kender ikke nogen, der har en vægt. Kan selvfølgelig være de har en inde i butikken Chillo - hvis de har det, vil jeg kigge på en :)

Hehe, det var fordi du skrev 'For jeg har ingen mulighed for at vide, hvor meget 20 mg. er.', at jeg ville hjælpe dig lidt på vej ;). Sådan en vægt er nu også dejlig at have, fremadrettet.
En decimalvægt ville jeg ikke have svederen over at bestille på nettet, men det er fint at du tænker dig om.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 maj 2018 15:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Jeg så på Chillos hjemmeside at de har vægte til omkring 200. Er de gode nok til den pris? Hvis de har dem i butikken vil jeg købe en. Men lyder bare meget billigt? Det er jo billigere end en køkkenvægt :O


Halose skrev:
Lille My skrev:
Det kan godt være det er åbenlyst, at jeg burde anskaffe mig en vægt, men ville være rart hvis det kunne klares uden, da jeg ikke har noget at bruge den til ellers. Og har lidt noia over at bestille den slags ting over nettet.
Og kender ikke nogen, der har en vægt. Kan selvfølgelig være de har en inde i butikken Chillo - hvis de har det, vil jeg kigge på en :)

Hehe, det var fordi du skrev 'For jeg har ingen mulighed for at vide, hvor meget 20 mg. er.', at jeg ville hjælpe dig lidt på vej ;). Sådan en vægt er nu også dejlig at have, fremadrettet.
En decimalvægt ville jeg ikke have svederen over at bestille på nettet, men det er fint at du tænker dig om.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 maj 2018 13:24 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Husk at det skal være en 0,001 gram vægt. Hvis du forsøger at måle 20 mg. af på en 0,01 gram vægt, så bliver det meget upræcist. Jeg tror slet ikke den vil give noget udslag.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 maj 2018 13:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Tak! Så det godt, havde egentlig først regnet forkert - matematik er ikke min stærkeste side. Så vægten bliver lidt dyrere end først antaget :)

Enspænderen skrev:
Husk at det skal være en 0,001 gram vægt. Hvis du forsøger at måle 20 mg. af på en 0,01 gram vægt, så bliver det meget upræcist. Jeg tror slet ikke den vil give noget udslag.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 maj 2018 12:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Så fik jeg købt ind og testet det. Fik en rimelig hi-tech vægt også.
Purity-testens farve skiftede til en mellemting mellem den helt mørkerøde og den brune (den mørkeste farve). Er der nogen af jer der har et bud på hvilken procent det så ca. ligger på? Og hvad de forskellige farver sådan ca. indikerer i procent? Der står intet på EZs hjemmeside og det er heller ikke fordi det er vigtigt, er bare nysgerrig.

Cut-testen failede. Jeg tror der var noget galt med testen, for selv i uåbnet tilstand var indholdet gult. Det var heller ikke flydende, men sådan nogle underlige gule krystaller. Tænker testen må have været enten for gammel eller emballagen må være punkteret. Den må kunne byttes når nu jeg ikke engang har åbnet den :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 maj 2018 14:53 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg ved ikke hvor mange procent det er, men hvis du køber en ren kokain som ikke er cuttet, så skulle du få den mørkeste farve (brun). Med andre ord kan du roligt regne med at din kokain er cuttet. Men derfor kan den godt være god. Jeg synes ikke at de andre stoffer ødelægger virkningen.

Jamen sådan synes jeg altid cuts-testkittet ser ud. Det fungerer udmærket alligevel. Kom du bare lidt kokain i, og se hvilket stof den er cuttet med.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 maj 2018 21:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Okay! Tak!
Men kan bare ikke se hvordan jeg skal blande det i cut-testen når der slet ikke er noget flydende i ampullen. Plejer det virkelig at være helt tørre krystaller der ligger i testen? Undrer mig, da det er meningen at den skal blive gul ved fx efedrin og helt klar hvis det er rent. Kan ikke forstå hvorfor det der er i ampullen så er gult fra start af?



Enspænderen skrev:
Jeg ved ikke hvor mange procent det er, men hvis du køber en ren kokain som ikke er cuttet, så skulle du få den mørkeste farve (brun). Med andre ord kan du roligt regne med at din kokain er cuttet. Men derfor kan den godt være god. Jeg synes ikke at de andre stoffer ødelægger virkningen.

Jamen sådan synes jeg altid cuts-testkittet ser ud. Det fungerer udmærket alligevel. Kom du bare lidt kokain i, og se hvilket stof den er cuttet med.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 maj 2018 11:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Prøvede testkittet og du har ret! Testen virkede fint selvom den så så underlig ud til at starte med.
Testen viste: Phenacetin/Paracetamol/Aspirin.
I første omgang købte jeg testen, fordi jeg ville være sikker på, der ikke var Levamisol i, som jeg har hørt meget om på det seneste. Men hvordan med det paracetamol-hejs? Er det noget at være urolig for? Jeg tænker ikke hovedpinepiller er det værste i verden, men hvad siger I?



Enspænderen skrev:
Jeg ved ikke hvor mange procent det er, men hvis du køber en ren kokain som ikke er cuttet, så skulle du få den mørkeste farve (brun). Med andre ord kan du roligt regne med at din kokain er cuttet. Men derfor kan den godt være god. Jeg synes ikke at de andre stoffer ødelægger virkningen.

Jamen sådan synes jeg altid cuts-testkittet ser ud. Det fungerer udmærket alligevel. Kom du bare lidt kokain i, og se hvilket stof den er cuttet med.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 maj 2018 12:50 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg har også engang haft noget kokain med paracetamol/aspirin i. Farven blev sort, så vidt jeg husker. Men det virkede fint. Jeg kunne overhovedet ikke mærke det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 maj 2018 13:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Synes heller ikke jeg kan mærke det, det var mere om det er mega usundt :)

Enspænderen skrev:
Jeg har også engang haft noget kokain med paracetamol/aspirin i. Farven blev sort, så vidt jeg husker. Men det virkede fint. Jeg kunne overhovedet ikke mærke det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 maj 2018 13:55 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Det tror jeg ikke. Der kan ikke være ret meget i den smule kokain, man normalt tager.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 maj 2018 15:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Det er sandt!
Men tak for al hjælpen :)


Enspænderen skrev:
Det tror jeg ikke. Der kan ikke være ret meget i den smule kokain, man normalt tager.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team