Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 05:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 apr 2018 17:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Hej alle,
Jeg har fået en ecstacy-pille i gave. Den er hjerteformet, pink og der står ordet LOVE på.
Er der nogen der har prøvet en pille der ser sådan ud?
Vil gerne høre lidt inden jeg tør tage den :)
Jeg har ikke taget ecstacy før (men masser af andet) - hvor meget er nok? En halv eller hele pillen?

Knus til alle :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2018 17:57 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Ved personen du har fået den af hvor meget den indeholder? I så fald, så find ud af det og prøv på at ram en dose omkring 100 mg. Hvis du kommer op på 150 mg er det ikke verdens undergang. Men der er altså piller med omkring 300 mg i og så skal du jo tage maks en halv. Vi kan af gode grunde ikke vide hvor meget der er i din pille. Derfor ville jeg nok anbefale dig først at købe et testkit så du kan sikre dig at der ikke er noget PMA og at det er MDMA (der er også piller med samme type form som indeholder ting som 2-cb) i pillen. Derefter ville jeg starte ud med en halv pille og kun redosere hvis effekten er helt udeblevet efter 1,5 times tid.

Derudover så synes jeg du skal læse godt op på stoffet selv inden du begiver dig ud i det. Som minimum læs alt det her:

https://erowid.org/chemicals/mdma/mdma.shtml

https://psychonautwiki.org/wiki/MDMA

https://rollsafe.org/

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2018 18:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Hej,
Hvad er det for et testkit du taler om? Det lyder da mega smart!
Det var godt nok meget læsestof. Får jo helt lyst til at smide pillen i lokummet, haha.


Hector Salamanca skrev:
Ved personen du har fået den af hvor meget den indeholder? I så fald, så find ud af det og prøv på at ram en dose omkring 100 mg. Hvis du kommer op på 150 mg er det ikke verdens undergang. Men der er altså piller med omkring 300 mg i og så skal du jo tage maks en halv. Vi kan af gode grunde ikke vide hvor meget der er i din pille. Derfor ville jeg nok anbefale dig først at købe et testkit så du kan sikre dig at der ikke er noget PMA og at det er MDMA (der er også piller med samme type form som indeholder ting som 2-cb) i pillen. Derefter ville jeg starte ud med en halv pille og kun redosere hvis effekten er helt udeblevet efter 1,5 times tid.

Derudover så synes jeg du skal læse godt op på stoffet selv inden du begiver dig ud i det. Som minimum læs alt det her:

https://erowid.org/chemicals/mdma/mdma.shtml

https://psychonautwiki.org/wiki/MDMA

https://rollsafe.org/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2018 19:06 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Tja, så meget læsestof er det heller ikke i forhold til at du vil smide et psykoaktivt stof ind i din krop.

Hvis man ikke har overskud til at læse op på sine substanser, så synes jeg ikke man skal indtage dem. Det under læsning om stoffernes virkning at man får forståelse for hvilke faresignaler man skal være opmærksom på hvis der er noget der kan gå galt. Det er desuden også i læsningen at du kan finde ud af om du overhovedet er interesseret i stoffets effekt.

Jeg kan også skrive et indlæg om det, men det får du bare ikke ligeså meget ud af. Der findes forskellige test kits, men de mest kendte producenter er EZ test kit. De forhandles rundt omkring i DK både på webshops, men der også en enkelt fysisk butik i kbh.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2018 19:14 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
https://www.ecstasydata.org

Her kan du søge efter din pille, det er dog ikke sikkert, at du vil finde et match, eller at et eventuelt match betyder, at du har samme pille.

Grunden til det er lidt nice at læse op på narko før man indtager, er også fordi man i sidste ende måske kan forbedre rusen.
Jeg kan f.eks. stærkt anbefale cheleret magnesium før, under og efter indtagelse af MDMA for kraftigt at nedsætte bruxism (kæbespændinger/sammentrækninger).

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2018 19:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Nemlig.
Det med magnesium er et godt tip. Bare irriterende man ikke kan købe chelated i DK!


spaffeh skrev:
https://www.ecstasydata.org

Her kan du søge efter din pille, det er dog ikke sikkert, at du vil finde et match, eller at et eventuelt match betyder, at du har samme pille.

Grunden til det er lidt nice at læse op på narko før man indtager, er også fordi man i sidste ende måske kan forbedre rusen.
Jeg kan f.eks. stærkt anbefale cheleret magnesium før, under og efter indtagelse af MDMA for kraftigt at nedsætte bruxism (kæbespændinger/sammentrækninger).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2018 19:59 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Lidt. Jeg købte det fra amazon.co.uk uden problemer tho.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2018 20:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Okay, det må prøves :)

spaffeh skrev:
Lidt. Jeg købte det fra amazon.co.uk uden problemer tho.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2018 20:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Men tror du ikke Magnesium Citrat som kan købes i Matas er bedre end ingenting? Eller SKAL det absolut være chelated for at virke mod bruksisme? Jeg er ret interesseret i det da jeg før i tiden har oplevet kæbeproblemer på amf.

spaffeh skrev:
Lidt. Jeg købte det fra amazon.co.uk uden problemer tho.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2018 21:14 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Så vidt jeg kunne læse mig frem til den gang, var biotilgængeligheden bedst med cheleret, og det mindes jeg også, at jeg læste andre havde bedst resultater med.
Tråden er vist stadig herinde, kan ikke lige finde den tho. Jeg ville dog til hver en tid tage cheleret. Så må du vente et par dage på næste MDMA tur :)

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2018 06:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Lille My skrev:
Men tror du ikke Magnesium Citrat som kan købes i Matas er bedre end ingenting? Eller SKAL det absolut være chelated for at virke mod bruksisme? Jeg er ret interesseret i det da jeg før i tiden har oplevet kæbeproblemer på amf.


Magnesium Citrat har en fin biotilgængelighed, meget bedre end fx magnesium oxid, så det kan du godt nøjes med. Flere steder nævnes det som en chelateret, men er lidt i tvivl. Så vidt jeg har forstået er det biotilgængeligheden der er vigtig, så man ikke kommer op i doser der er afførende før man får effekt.

Vil også lige påpege at det er en rigtig god idé at læse de ovenstående links, hvis ikke du er bekendt med mdma i forvejen. Det er markant anderledes end andre stimulanser pp mange områder, og der har jo lige været en række dødsfald, så safety first

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2018 08:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Okay, tak for svar. Har set Magnesium nævnt på bruksisme-sites og der står ikke hvilken slags det skal være, så tænker Citrat må være ok eller i hvert fald bedre end ingenting.
Yes, læser op på det. Vidste ikke det var så meget anderledes end speed, coke, ghb, keta etc. Ved ikke engang om jeg gider tage det så :O

Shambhala skrev:
Lille My skrev:
Men tror du ikke Magnesium Citrat som kan købes i Matas er bedre end ingenting? Eller SKAL det absolut være chelated for at virke mod bruksisme? Jeg er ret interesseret i det da jeg før i tiden har oplevet kæbeproblemer på amf.


Magnesium Citrat har en fin biotilgængelighed, meget bedre end fx magnesium oxid, så det kan du godt nøjes med. Flere steder nævnes det som en chelateret, men er lidt i tvivl. Så vidt jeg har forstået er det biotilgængeligheden der er vigtig, så man ikke kommer op i doser der er afførende før man får effekt.

Vil også lige påpege at det er en rigtig god idé at læse de ovenstående links, hvis ikke du er bekendt med mdma i forvejen. Det er markant anderledes end andre stimulanser pp mange områder, og der har jo lige været en række dødsfald, så safety first


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2018 11:15 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
[quote="Lille My"]Okay, tak for svar. Har set Magnesium nævnt på bruksisme-sites og der står ikke hvilken slags det skal være, så tænker Citrat må være ok eller i hvert fald bedre end ingenting.
Yes, læser op på det. Vidste ikke det var så meget anderledes end speed, coke, ghb, keta etc. Ved ikke engang om jeg gider tage det så :O

nu er ghb og ketamin jo også nogle helt andre stofgrupper end mdma, speed og coke, det er klart at det er anderledes

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2018 12:41 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Bertelsens magnesium er cheleret, og den kan fås mange steder, for eksempel hos Matas. Men den er dyr. 295 kr.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2018 18:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Enspænderen skrev:
Bertelsens magnesium er cheleret, og den kan fås mange steder, for eksempel hos Matas. Men den er dyr. 295 kr.


Yea, jeg gav omkring 140 inkl. forsendelse for 120 tabletter. Nok til en resten af livet.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 apr 2018 13:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Fedt! Tak for tippet :)


Enspænderen skrev:
Bertelsens magnesium er cheleret, og den kan fås mange steder, for eksempel hos Matas. Men den er dyr. 295 kr.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 58 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team